Надамо українцям якісні медпослуги - це зможе зробити медичний центр, організований згідно нвшого бізнес-плану
2911

Надамо українцям якісні медпослуги - це зможе зробити медичний центр, організований згідно нвшого бізнес-плану

Зі здобуттям незалежності і переходом економіки України на ринкові рейки в 90-х роках минулого століття, з'явилася можливість відкривати приватні медичні установи. Однак, пережитки радянської безкоштовної медицини ще довго не давали приватникам розгорнутися на повну силу. В результаті, навіть в наш час їх частка в загальному обсязі медичного ринку не перевищує 13-14%.

Незважаючи на девальвацію гривні більш ніж в три рази в порівнянні з 2014 роком, ринок приватних медпослуг в національній валюті зростав значно повільніше, ніж падала її ціна.

І тільки з початком проведення в нашій країні медичної реформи у приватної медицини з'явився відмінний шанс для швидкого розвитку. Недержавні клініки тепер зможуть конкурувати з державними за надання послуг, що не входять в безкоштовний державний пакет. Так як якість цих послуг і приватників вище, а оплачувати їх клієнти зможуть за допомогою страхових виплат, то клієнтів у приватних клінік значно додасться. Тому відкриття нового медцентру саме зараз є своєчасним і розумним рішенням. Для організації такого медичного закладу за найсучаснішими стандартами можна скористатися бізнес-планом, підготовленим аналітиками Pro-Consulting.

Для реалізації проекту буде потрібно 60-65 тис. доларів і близько півроку для оформлення дозвільної документації, облаштування приміщень і найму персоналу.

Гроші будуть розподілені за такими статтями витрат:
• придбання медичного обладнання - 45-50%;
• поповнення оборотних коштів (зарплата персоналу, маркетингові та інші витрати) - 25-30%;
• оренда приміщення - 10-12%;
• ремонт орендованого приміщення - 7-8%.

В даному медцентрі будуть вести прийом терапевт, акушер-гінеколог, дерматолог, гастроентеролог, отоларинголог, окуліст. Передбачена можливість зробити УЗД і рентген. Лабораторні дослідження заплановано віддати на аутсорс сторонній профільній організації.

Уже в перший рік розрахункова кількість клієнтів досягне 5 тис. чоловік, а обсяг продажів складе 130-150 тис. доларів. По-друге - в два рази більше.

Відповідно до проведених при складанні бізнес-плану розрахунків, поточний період окупності медцентру становить 23-25 ​​місяців, тобто вже через два роки витрачені кошти повернуться до інвестора, а подальша діяльність установи буде тільки примножувати його капітал.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 03.01.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами