Кон'юнктурний аналіз ринку – агентство Pro-Consulting
1343

Кон'юнктурний аналіз ринку – агентство Pro-Consulting

Знання кон'юнктури ринку дозволяє організувати та розвивати бізнес-проект, використовуючи всі наявні можливості для отримання прибутку, одночасно уникаючи ризикованих дій та долаючи бар'єри на шляху до наміченої мети.

Кон'юнктурний аналіз ринку замовляють як діючі підприємства, так і інвестори, які планують вивести на ринок нового гравця.

Існуючих ринкових суб'єктів зазвичай цікавлять відомості про:

  • актуальні позиції підприємства на ринку, тенденції та динаміки її зміни;
  • діяльність конкурентів та пов'язаних з ними ризиків – читайте про аналіз конкурентів;
  • споживчі тренди, відношення покупців до торгової пропозиції (NPS-опитування, CSI-опитування);
  • ефективність використання наявних каналів реалізації продукції у поточній та прогнозованій ринковій ситуації;
  • вплив на ринок постійних і тимчасових чинників;
  • можливості для розвитку бізнесу та існуючі бар'єри.

Для нових гравців кон'юнктурний аналіз ринку корисний щоб отримати дані про:

  • інвестиційну привабливість конкретної економічної сфери;
  • сильні та слабкі сторони суб'єктів, що конкурують;
  • умови отримання та прогнозовані обсяги ринкової частки бізнес-структури, що створюється;
  • тенденції та прогнозні показники розвитку ринку;
  • вигідні ринкові ніші, формати ведення бізнесу, зовнішні ринки.

Перегляньте структури більш ніж 2300 готових аналізів ринків у каталозі готових проектів – можливо ви знайдете готовий звіт по вашому ринку.

Кон'юнктурний аналіз ринку можна замовити, зв'язавшись із компанією Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою. Відразу після цього ми організуємо спільний брифінг ініціатора дослідження та його виконавця, на якому погодимо:

  • загальне розуміння цілей та завдань;
  • пріоритетні напрями вивчення ринкової ситуації;
  • сили та кошти, що виділяються на кон'юнктурний аналіз ринку;
  • тимчасові рамки маркетингового дослідження;
  • вартість послуги.

За результатами узгодження ви складаєте технічне завдання на кон'юнктурний аналіз ринку, спрямоване на задоволення ваших інформаційних потреб.

Зазвичай кон'юнктурний аналіз ринку включає:

1. Загальний опис ринкової ситуації:

  • ємність ринку, розрахована за показниками виробництва, імпорту та експорту продукції;
  • сегментація ринку в зрізах, що цікавлять замовника;
  • постійні та тимчасові фактори впливу;
  • тенденції розвитку сфери бізнесу;
  • у якості прикладу подивіться структуру готового аналізу ринку автозапчастин в Україні.

2. Правила легальної діяльності на ринку:

  • основні положення законів та підзаконних актів;
  • податки, збори, мита;
  • умови ліцензування; необхідність відповідності стандартам;
  • закупівля продукції за бюджетні кошти; порядок участі у тендерах.

3. Виробничий кон'юнктурний аналіз ринку:

  • перелік та опис найбільших виробників;
  • розподіл виробничих обсягів;
  • сировинна база;
  • кон'юнктура ресурсних ринків;
  • умови та досяжний рівень рентабельності виробництва.

4. Аналіз каналів та ринків збуту:

  • показники існуючих способів реалізації продукції;
  • умови взаємодії з дистриб'юторами та роздрібними продавцями;
  • дієвість методів просування залежно від каналу продажу;
  • факторне порівняння експортних напрямів;
  • організація збуту в поточній та прогнозованій ринковій ситуації;
  • якщо ви плануєте дослідити іноземний ринок, до прикладу, перегляньте структуру готового паспорту ринку газобетону в Польщі.

5. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік прямих та непрямих конкурентів;
  • розподіл часток між операторами ринку;
  • ринкова позиція вашого підприємства;
  • маркетингові стратегії та прийоми, що застосовуються конкурентами;
  • сильні та слабкі сторони торгових пропозицій конкурентів;
  • ризики для бізнесу клієнта пов'язані з конкуренцією.

6. Дослідження споживчої аудиторії:

  • портрет споживача;
  • поведінка та запити споживачів у роздрібних магазинах та на електронних майданчиках;
  • ставлення споживачів до торгових пропозицій замовника та інших ринкових суб'єктів;
  • особливості споживання цільової продукції державним сектором та приватними підприємствами.

7. Інвестиційний аналіз ринку:

  • SWOT-аналіз;
  • PESTLE-аналіз;
  • факторний аналіз ринкових ніш;
  • зведений граф ризиків та бар'єрів.

Якщо ви готуєтеся приймати відповідальні рішення у бізнес-сфері та відчуваєте, що вам необхідно більше даних про стан економічного середовища, замовляйте кон'юнктурний аналіз ринку в Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами