Для тих, кому набридла капуста: підготовлений бізнес-план тепличного господарства, що спеціалізується на салатах і зелені
2401

Для тих, кому набридла капуста: підготовлений бізнес-план тепличного господарства, що спеціалізується на салатах і зелені

Щоб залишатися здоровим і активним в будь-який час року, людина повинна регулярно вживати вітаміни та інші корисні речовини, що містяться в рослинах. У зимову пору року українці традиційно харчувалися овочами тривалого зберігання, приготовленими ​​з осені - це картопля, капуста, буряк. Огірки і помідори взимку були в основному привезеними з більш теплих країн. Але з розвитком тепличного виробництва, на полицях магазинів стали з'являтися і вітчизняні овочі закритого ґрунту. Однак до повного насичення ринку української тепличної продукції ще далеко. На сьогоднішній день внутрішня потреба в ній покривається не більше ніж на 50% в пік сезону.

Ще менше, ніж огірків з помідорами, у нас вирощується зелені. Разом з тим, українці все охочіше купують для свого столу салат-латук, рукколу, базилік, шпинат і іншу зелень, яка може урізноманітнити зимове меню. А так як вітчизняні тепличники не справляються з задоволенням попиту, їх місце на ринку займають імпортери, у чому можна переконатися, простеживши динаміку імпорту салату латук.

Як бачимо, завезення в Україну латуку постійно зростає, за винятком кризового 2015 року, тоді як експорт, навпаки, деградує. Така ситуація є ненормальною для нашої країни, оскільки сучасні технології вирощування зелені в теплицях дозволяють налагодити в Україні її виробництво з позитивною рентабельністю, навіть незважаючи на перманентне підвищення енергетичних тарифів. Аналітиками Pro-Consulting розроблений бізнес-план відповідного тепличного комплексу.

Проектом передбачено організацію виробництва салату і іншої зелені методом гідропоніки на площі один гектар. Дана технологія дозволяє збирати до 12 врожаїв протягом року, що дасть підприємству можливість отримувати прибуток в постійному режимі.

Потреба в інвестиціях для реалізації проекту оцінюється сумою в € 3,3 млн. Для зниження енергоспоживання і досягнення максимальної продуктивності, теплиці пропонується розміщувати в першій кліматичній зоні з м'якою зимою і теплим літом. Підходять Київська, Черкаська, Кіровоградська, Полтавська, Сумська, Харківська області. Крім клімату, в цих областях ще й ємні ринки збуту тепличної продукції, хоча можна налагодити поставки оптовикам і з інших регіонів, а також експортерам.

Ось так, з користю для себе, можна забезпечувати вітамінами співвітчизників.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами