Для цінителів натурального: аналіз ринку крафтового пива в Україні
5831

Для цінителів натурального: аналіз ринку крафтового пива в Україні

Сучасне масове виробництво продуктів харчування націлене на отримання максимального прибутку шляхом, в тому числі, і зниження собівартості виробленої продукції, а це, як правило, йде на шкоду її корисності для організму. Тому не дивно прагнення людей до витоків - до натуральності і якості. Цим і пояснюється зростаюча популярність крафт-продуктів, зроблених за класичними технологіями і обмеженими партіями.

Можливо, вам буде цікаво почитати про бізнес-план виробництва пива

В останні роки крафт поширюється і на українському ринку пива. За різними даними, в нашій країні працюють від 35 до 60 крафтових пивоварень. Даний розрив в оцінці пояснюється тим, що значна частина броварень закривається через рік-півтора після відкриття, не налагодивши систему збуту, або не вгадавши з позиціонуванням виробленої продукції. Для вирішення даних проблем активно ведеться робота з організацією ринку, поданням і просуванням інтересів галузі шляхом проведення галузевих заходів. Один з таких заходів пройде 19 квітня в Києві, проведе його Pro-Consulting спільно з First Dnipro Brewery. І хоч ринок пива в Україні динамічно зростає в грошовому вираженні, відбувається це головним чином за рахунок підвищення акцизів, цін на сировину і ресурси, і, як наслідок, на кінцеву продукцію.

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку крафтового пива в Україні

Так як крафтове пиво дорожче, ніж продукція великих пивзаводів, маленьким пивоварням часом нелегко налагодити стійкі канали збуту. Не дивно, що найбільш успішні крафтові підприємства розміщені в районах зосередження платоспроможного населення, головним з яких є столиця.

Так само прочитайте про ринок спирту в Україні

Любителі крафтового пива добре знають, що за цим напоєм краще йти не в магазин, а в кафе або паб. У торговельній мережі представлено лише 27,5% продукції, що випускається невеликими пивоварнями, оскільки там крафтовикам важко конкурувати з масовими сортами пива за ціною, та і обмежений обсяг виробництва не дозволяє сформувати великі партії поставок. Тому запорукою успіху в крафтовому бізнесі є організація збуту через інші канали. Більше третини броварень йдуть по шляху відкриття власних пабів.

У Києві через паби, ресторани, кафе реалізується 38% від загального обсягу збуту крафтового пива. На другому місці знаходяться спеціалізовані пивні магазини - 19%, на третьому - такі ж магазини, але займаються онлайн-торгівлею - 17%. Роздрібні мережі та їх інтернет-підрозділи продають 15% і 11% крафтового пива відповідно.

Також вам знадобиться стаття про ринок громадського харчування

Такий розподіл каналів поширення крафтового пива зробило його ще більш чоловічим напоєм, ніж традиційне.

Проведений аналіз ринку крафтового пива в Україні дозволяє зробити висновок про наявність у нього значного потенціалу для розвитку. Ступінь реалізації цього потенціалу буде залежати від динаміки підвищення купівельної спроможності населення, стану туристичної галузі, сектора громадського харчування та поширення культури споживання якісного пива в нашій країні.

 Якщо ви читаєте статистичні дані по вашому ринку в інтернеті, але не можете їх систематизувати і проаналізувати, рекомендуємо провести дослідження ринку - ви отримаєте повну аналітику ринку, включаючи прогнози розвитку його показників

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами