Аналіз ринку Казахстану – послуга Pro-Consulting
1447

Аналіз ринку Казахстану – послуга Pro-Consulting

Компанія Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження ринків як в Україні, так і у будь-яких інших країнах, що цікавлять клієнта.

Цілі аналізу ринку Казахстану

Аналіз ринку Казахстану надає замовнику інформацію, на підставі якої робляться висновки про:

  • вигідність виведення на казахстанський ринок конкретного продукту;
  • доцільності інвестицій в організацію виробництва товару у країні;
  • наявність можливостей для пошуку у Казахстані партнерів, зацікавлених у налагодженні зовнішньоторговельних каналів;
  • стратегії та тактику подальшого розвитку вже існуючого в країні бізнесу та ін.

Ознайомтеся з більш ніж 2000 кейсами з аналізу ринків різних країн у каталозі готових проектів.

Зміст аналізу ринку Казахстану

Аналіз ринку Казахстану проводиться за допомогою кабінетних методів за міжнародними стандартами. Існує відпрацьована типова структура маркетингових досліджень, що охоплює всі аспекти ринкової ситуації, на підставі якої замовники складають власні технічні завдання, конкретизовані під їхню мету та завдання.

Типовий аналіз ринку Казахстану включає:

1. Загальний аналіз ринку Казахстану:

2. Державне регулювання цільової сфери бізнесу:

  • основні положення законів та інших нормативних актів;
  • необхідність та умови ліцензування, сертифікації та стандартизації;
  • оподаткування внутрішніх та зовнішніх операцій;
  • порядок проведення державних закупівель та участі у тендерах.

3. Конкурентний аналіз ринку Казахстану:

  • перелік та характеристики прямих та непрямих конкурентів;
  • асортимент та порівняння конкуруючої продукції;
  • розподіл ринкових часток між конкурентами;
  • стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
  • конкурентні ризики реалізації планів замовника;
  • дізнатися більше про аналіз конкурентів можна тут.

4. Споживчий аналіз ринку Казахстану:

  • характеристики цільової аудиторії;
  • моделі поведінки покупців у різних режимах споживання;
  • споживання цільових товарів у державному та корпоративному секторах;
  • у якості прикладу структури дослідження іноземного ринку, перегляньте структуру аналізу ринку металевих виробів у Польщі.

5. Вивчення каналів збуту продукції:

  • опис можливих способів реалізації товарів;
  • особливості роботи з оптовиками та рітейлерами;
  • застосування методів просування залежно від каналу збуту;
  • вибір структури продажу при зміні ринкових умов.

6. Виробничий аналіз ринку Казахстану:

  • наявні в країні виробничі потужності, їх технологічний рівень і показники;
  • динаміка обсягів виробництва;
  • місцева сировинна база та доступ до ресурсів;
  • рамки та умови рентабельності.

7. Ціновий аналіз ринку Казахстану:

  • рівень та динаміка середніх цін;
  • структура оптових та роздрібних цін;
  • цінові політики ринкових суб'єктів;
  • можливості для маневрів цінами з метою збереження конкурентоспроможності.

8. Інвестиційний аналіз ринку Казахстану:

  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • карта ризиків та можливостей для реалізації та розвитку бізнес-проектів.

Чому аналіз ринку Казахстану замовляють у компанії Pro-Consulting

З урахуванням важливості завдань, для вирішення яких необхідний аналіз ринку Казахстану, ініціатори дослідження обирають найбільш кваліфікованих виконавців. Компанія Pro-Consulting має в цій галузі низку конкурентних переваг:

  • великий досвід проведення маркетингових досліджень - є повноважним членом Української Асоціації Маркетингу з 2005 року;
  • визнана на світовому рівні – прийнята до європейської дослідницької асоціації ESOMAR, працює за стандартами цієї організації;
  • першою серед українських компаній удостоєна міжнародної премії Габріеля Аль-Салем;
  • має доступ до всієї інформації, необхідної для всебічного та якісного аналізу ринку Казахстану.

Замовити аналіз ринку Казахстану можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами