Вироби із пластику відомі вже протягом півтора століття і за цей час розповсюдились. Перевагами цього матеріалу є мала вага, низька ціна, можливість надати будь-яку форму, колір і його довговічність. Товари, виготовлені з пластмаси, як правило, розглядаються в якості дешевої альтернативи металу, дереву і склу, але іноді вони можуть виступати і в якості дорого предмета інтер'єру, наприклад, в сегменті ексклюзивних дизайнерських меблів.
Пластик зайняв міцні позиції на ринку посуду і предметів домашнього вжитку в Україні. Його частка у виробництві складає 40,6% від загального обсягу і поступається лише склу (50,8%).
Популярні і пластикові меблі. Їх ринок можна розділити на кілька сегментів:
Попит на меблі та іншу пластикову продукцію залежить від купівельної спроможності населення, якщо мова йде про товари домашнього вжитку, і ділової активності в країні, якщо говорити про предмети для офісів і закладів ресторанно-готельної сфери.
Ціни на даному ринку в останні роки стабілізувалися після кризового шоку 2014-2015 років, викликаного девальвацією гривні.
На ціни пластикових виробів впливають внутрішні і зовнішні, по відношенню до учасників ринку, фактори.
До першої групи таких факторів належать:
Зовнішніми факторами формування ціни є:
Вплив кризи змусив багатьох вітчизняних виробників пластикової продукції шукати альтернативу імпортної сировини і звернути більшу увагу на вторинну переробку пластикових відходів. Завдяки її розвитку, є можливість як знизити собівартість виробництва, так і зменшити ступінь забруднення навколишнього середовища пластиковим сміттям, що погано розкладається.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: