Альтернатива натуральному не завжди дешева: про деякі особливості ринку виробів із пластику в Україні
3465

Альтернатива натуральному не завжди дешева: про деякі особливості ринку виробів із пластику в Україні

Вироби із пластику відомі вже протягом півтора століття і за цей час розповсюдились. Перевагами цього матеріалу є мала вага, низька ціна, можливість надати будь-яку форму, колір і його довговічність. Товари, виготовлені з пластмаси, як правило, розглядаються в якості дешевої альтернативи металу, дереву і склу, але іноді вони можуть виступати і в якості дорого предмета інтер'єру, наприклад, в сегменті ексклюзивних дизайнерських меблів.

Пластик зайняв міцні позиції на ринку посуду і предметів домашнього вжитку в Україні. Його частка у виробництві складає 40,6% від загального обсягу і поступається лише склу (50,8%).

Популярні і пластикові меблі. Їх ринок можна розділити на кілька сегментів:

  • Меблі для будинку - для зберігання (комоди, стелажі, полиці), для сидіння (стільці, крісла), для сну (дитячі ліжка) та інші.
  • Меблі для дачі, саду. Такі меблі добре переносять вплив агресивних чинників зовнішнього середовища: дощу, снігу, сонячного світла, високих і низьких температур. Вони легкі, їх нескладно переміщати і можна компактно зберігати.
  • Меблі для сфери HoReCa (кафе, розважальні заклади і т.д.). такі меблі повинні бути стійкими до високих навантажень в закладах з великою відвідуваністю.
  • Окремим сегментом виступають меблі для дітей - до цих виробів пред'являються підвищені вимоги безпеки: відсутність гострих кутів, дрібних деталей,що відділяються, нешкідливість матеріалу.

Попит на меблі та іншу пластикову продукцію залежить від купівельної спроможності населення, якщо мова йде про товари домашнього вжитку, і ділової активності в країні, якщо говорити про предмети для офісів і закладів ресторанно-готельної сфери.

Ціни на даному ринку в останні роки стабілізувалися після кризового шоку 2014-2015 років, викликаного девальвацією гривні.

На ціни пластикових виробів впливають внутрішні і зовнішні, по відношенню до учасників ринку, фактори.

До першої групи таких факторів належать:

  • витрати на виробництво: вартість сировини, енергетичних, людських та інших ресурсів, логістики;
  • витрати на реалізацію: на просування продукції, оренду точок продажу;
  • споживчі властивості товару: якість і вид, унікальність, популярність бренду.

Зовнішніми факторами формування ціни є:

  • цінова політика дистриб'юторів;
  • кількість прямих і непрямих конкурентів на ринку;
  • динаміка попиту і зміна споживчих переваг;
  • параметри економічної ситуації в країні.

Вплив кризи змусив багатьох вітчизняних виробників пластикової продукції шукати альтернативу імпортної сировини і звернути більшу увагу на вторинну переробку пластикових відходів. Завдяки її розвитку, є можливість як знизити собівартість виробництва, так і зменшити ступінь забруднення навколишнього середовища пластиковим сміттям, що погано розкладається.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами