in stock

Аналіз ринку виробів з пластику України. 2018 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2018 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 29
Таблиць: 19
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
14450 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting в 2018 році провела дослідження ринку пластикових виробів в Україні.
В даному дослідженні розглядаються такі товарні групи пластикових виробів:
• Кухонні вироби та посуд із пластмас (виключаючи одноразовий посуд);
• Предмети домашнього вжитку (відра, корзини, контейнери та подібні вироби для зберігання, совки тощо) з пластмас;
• Предмети для дітей (горщики, санки);
• Квіткові вазони;
• Годівниці і поїлки для домашніх тварин з пластмас;
• Меблі з пластика (без металевих або дерев'яних каркасів, без оббивки).
Аналіз ринку виробів із пластику включає розрахунок загальних показників і сегментацію ринку, обсягів виробництва із зазначенням основних виробників і імпортерів, аналіз експорту та імпорту пластикових виробів, аналіз споживання, каналів збуту і поточних середніх цін на окремі групи товарів з пластику.
У 2016-2018 роках на ринку побутових виробів із пластику спостерігається тенденція до зростання. Переважаюча роль в цьому належить по черзі виробництву та імпорту. Це пов'язано з тривалим терміном зберігання товарів без зниження їх споживчої цінності, тому великі партії пластикових виробів, вироблені або завезені в один період часу, можуть реалізовуватися в наступний.

У сегменті пластикових меблів певної тенденції не фіксується, що обумовлено непостійним попитом на цей вид продукції. Серед споживачів-фізичних осіб попит визначається купівельною спроможністю, оскільки меблі є товаром тривалого використання. Споживання з боку бізнес-сегмента залежить від рівня ділової активності, що визначає кількість нових приміщень, які потребують облаштування, і кількість фінансових ресурсів для оновлення обстановки на вже діючих комерційних і офісних площах.

Основним фактором впливу на ринок побутової та меблевої продукції є рівень доходів населення, а також суми, які споживач готовий витрачати на покупку цих товарів. Згідно з даними Державної служби статистики, в середньому на предмети домашнього вжитку, меблі та побутову техніку одне домогосподарство витрачало в 2016 році одна тисяча сто сорок дві грн., А в 2017 році - 1713 грн. на рік.

Серед усіх типів пластикових виробів існує значний розкид цін. В Україні можна придбати як найпростіші пластикові вироби за невелику ціну, так і дорогі предмети, які виробляють іноземні компанії. Різниця в ціні не завжди говорить про функціональну перевагу товару, іноді вона ґрунтується на привабливому дизайні і бренді. Пластикові меблі можуть бути як дешевою альтернативою дерев'яним меблям, так і дорогим предметом інтер'єру, свого роду арт-об'єктом.

 

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2016-9 міс. 2018 рр. (Історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2016-9 міс. 2018 рр.
1.3. Сегментація і структурування ринку (за походженням продукції; виділення частки пластикових виробів з відповідних ринків)
2. Динаміка виробництва та реалізації продукції
2.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2016-9 міс. 2018 рр.
2.2. Динаміка реалізації продукції в грошовому вираженні в 2016-9 міс. 2018 рр. (Оцінка)
3. Основні оператори ринку
3.1. Основні оператори ринку і їх опис (виробники та імпортери)
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за видами діяльності, товарними сегментами)
3.3. Частки ринку основних операторів
3.4. Ступінь конкуренції і ризики
3.4.1. Аналіз ринкових часток конкурентів
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1. Експорт продукції в 2016-9 міс. 2018 рр. (Обсяги, структура, географія поставок по країнах, основні експортери)
4.2. Імпорт продукції в 2016-9 міс. 2018 рр. (Обсяги, структура, географія поставок по країнах, основні імпортери)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Середні поточні ціни на продукцію різних виробників (в розрізі асортиментних груп)
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Споживання продукції на ринку
6.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
6.2. Аналіз інтернет-запитів за ключовими словами, ТОП конкурентів з видачі.
6.3. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель
6.4. Сегментація і структурування споживання (в розрізі В2В, В2С, В2G)
7. Канали збуту продукції на ринку (перелік, опис та оцінка структури збуту продукції по каналах)
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2018-2021 рр.
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку
8.3. Рекомендації з розвитку на ринку
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
9.2. PEST - аналіз ринкового спрямування
9.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок
9.3.1. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Індекси цін виробників пластмасових та гумових виробів в Україні в 2013-2017 рр., до попереднього року,%
2. Загальні показники ринку посуду і предметів домашнього побуту із пластику в Україні в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
3. Загальні показники ринку меблів з пластику в Україні в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні, тис. штук
4. Сегментація основних операторів ринку за товарними сегментами пластикових виробів
5. Сегментація основних операторів ринку пластикових виробів за видами діяльності
6. Аналіз динаміки ринкової частки
7. Основні експортери досліджуваної групи товарів в Україні в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні, тонн,%
8. Основні імпортери досліджуваної групи товарів в Україні в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні, тонн,%
9. Середні поточні ціни на продукцію
10. Кількість інтернет-запитів за ключовими словами
11. ТОП конкурентів з видачі в пошуку
12. Найбільші споживачі досліджуваних товарів через систему держзакупівель в Україні в 2016-9 міс.2018 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
13. Найбільші переможці торгів досліджуваних товарів через систему держзакупівель в Україні в 2016-9 міс.2018 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
14. Найбільші оператори в сегментах DIY і FMCG
15. Орієнтовні обсяги реалізації досліджуваної продукції через операторів сегмента DIY
16. SWOT-аналіз ринку пластикових виробів України
17. PEST-аналіз ринку пластикових виробів України
18. Сегментація ринкових ризиків
19. Карта ризиків ринку пластикових виробів України

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура полімерних відходів в Україні в 2017 р,%
2. Сегментація ринку посуду і предметів домашнього вжитку із пластику за походженням продукції, в натуральному вираженні, тис. тонн,%
3. Сегментація ринку пластикових меблів за походженням продукції, в натуральному вираженні, тис. штук,%
4. Сегментація ринку меблів для сидіння за матеріалом, в натуральному вираженні, тис. штук,%
5. Сегментація ринку посуду і предметів домашнього вжитку за матеріалом, в натуральному вираженні, тис. тонн,%
6. Динаміка виробництва посуду і предметів домашнього вжитку із пластику в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
7. Динаміка виробництва меблів з пластику в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні, тис. штук
8. Динаміка виробництва посуду і предметів домашнього вжитку із пластику в 2016-9 міс.2018 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
9. Динаміка виробництва меблів з пластику в 2016-9 міс.2018 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
10. Частки операторів ринку посуду і предметів домашнього вжитку із пластику в Україні в 2017 р, в натуральному вираженні, тонн,%
11. Частки операторів ринку меблів з пластику в Україні в 2017 р, в натуральному вираженні, штук,%
12. Експорт досліджуваної групи товарів в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
13. Експорт досліджуваної групи товарів в 2016-9 міс.2018 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
14. Структура експорту за групами товарів в 2017 р, в натуральному вираженні, тонн,%
15. Географічний розподіл експорту досліджуваної групи товарів в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні,%
16. Імпорт досліджуваної групи товарів в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
17. Імпорт досліджуваної групи товарів в 2016-9 міс.2018 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
18. Структура імпорту за групами товарів в 2017 р, в натуральному вираженні, тонн,%
19. Географічний розподіл імпорту досліджуваної групи товарів в 2016-9 міс.2018 рр., в натуральному вираженні,%
20. Структура собівартості пластикових виробів
21. Зміни індексу інфляції (відносно попереднього місяця) в Україні в 2016-3 кв. 2018 рр.,%
22. Обсяги державних закупівель по деяких позиціях в 2016-2018 рр., тис. грн.
23. Структура державних закупівель досліджуваних позицій пластикових товарів в 2017 р , в грошовому вираженні,%
24. Канали збуту пластикових меблів, посуду і предметів домашнього вжитку
25. Сегментація збуту посуду і предметів домашнього вжитку із пластику в розрізі каналів, в грошовому вираженні,%
26. Сегментація збуту пластикових меблів в розрізі каналів, в грошовому вираженні,%
27. Прогноз ємності ринку посуду і предметів домашнього вжитку із пластику в 2018-2021 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
28. Прогноз ємності меблів з пластику в 2018-2021 рр., в натуральному вираженні, тис. штук
29. Напрямки розвитку компанії на ринку пластикових меблів, посуду і предметів домашнього вжитку

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами