5 причин, чому говорити про падіння сфери рітейлу поки рано
2110

5 причин, чому говорити про падіння сфери рітейлу поки рано

Суперечки про те, що роздрібна торгівля переживає занепад, занадто перебільшені. Якщо вірити прогнозам, то незабаром всі ми будемо купувати тільки в Інтернеті, забувши про звичайні магазини. Насправді ж, подібні припущення покликані тільки посіяти паніку в індустрії. Вони абсолютно не підкріплені фактами.

Таку думку висловлює видання Forbes і приводить 5 доказів того, що сфері рітейлу далеко до занепаду. Більш того, вона нарощує деякі свої показники.

1. Роздрібні продажі в першому кварталі 2017 року зросли на 4,1% в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Продажі і їх показники носять циклічний характер. Це варто враховувати, проводячи підрахунки і аналізи. Крім того, на рівні продажів дуже сильно впливають свята і вихідні. Саме цим можуть пояснюватися падіння, про яких кажуть експерти ринку. Все відносно - одні продавці дійсно втрачають, а інші тільки виграють.

2. Як правило, більшість магазинів і торгових мереж, які зіткнулися з істотними проблемами за останні кілька років, переживають кризу вже досить давно. Падіння рівня їх продажів носить постійний характер. Тому відхід з ринку низки компаній не доводить настання кризи в сфері рітейлу.


3. У 2017 році планують своє відкриття тисячі нових магазинів. У США, як мінімум, з'являться 2860 нових аутлетів. Все досить закономірно - частина компаній приймає рішення про згортання своєї діяльності, в той час як інші завойовують ніші. Магазини з цікавим асортиментом коли втрачають своєї актуальності.

4. Продавці інвестують в персонал. Якщо кілька років тому в світі спостерігався розвиток тренда повсюдної автоматизації, то зараз рітейлери схильні наймати все більше співробітників в свої магазини. Якщо покупець хоче, щоб його обслуговували машини, він йде за покупками в Інтернет. Якщо ж клієнт впевнений в тому, що потребує допомоги інших людей, він звертається в звичні магазини.


5. Торгові центри розширюють свої площі. Крім того, вони працюють над створенням привабливих інтер'єрів, а провідні бренди відкривають нові флагманські магазини. Це великий крок на шляху до поліпшення існуючого формату торгівлі.

У той же час, варто відзначити, що індустрії рітейлу, незважаючи на перспективи розвитку, потрібно звернути увагу на один важливий аспект, від якого може залежати успіх - необхідність впровадження нових технологій, а також удосконалення методів безпеки здійснення платежів. Подібні інвестиції зміцнять позиції самих рітейлерів і дозволять поліпшити якість обслуговування.

Таким чином, з усього сказаного вище, можна зробити висновок, що світовий рітейл не спадає на занепад, він розвивається і змінюється під дією певних факторів. А статистичні дані не завжди бувають вірні, часом вони стають приводом для помилкових новин.

Джерело: Forbes
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами