in stock

Аналіз ринку ягідних культур (полуниці, малини, чорної смородини) України. 2017 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2017 року
Кількість сторінок: 68 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 43
Таблиць: 60
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
15400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У листопаді 2017 року аналітиками компанії Pro-Consulting було підготовлено дослідження ринку ягідних культур України. В даному звіті представлений аналіз ринків полуниці, малини і чорної смородини за 2012-2017 рік. В ході роботи над проектом були розглянуті динамічні показники досліджуваних ринків за останні 5 років (динаміка збору, переробки, імпорту та експорту ягідних культур в натуральних і грошових показниках). Сегмент переробки включав в себе заморожені ягоди, сублімовані (сушені) плоди, ягідне пюре і концентрати. Динаміка виробництва, експорту та імпорту продукції переробки дані в розрізі досліджуваних культур. Аналіз виробництва показав різноспрямовану динаміку в сегменті різних культур, що було пов'язано з динамікою їх популярності в різних сферах.

За останні п'ять років істотно зріс експорт ягід в країни Європи. Найбільшими покупцями були Польща, Німеччина і Нідерланди.

Ціни на досліджувані культури протягом 2012-2017 років неухильно росли, що було пов'язано з економічною кризою і девальвацією української валюти. Проведено аналіз цін в розрізі сегментів (преміальний, бюджетний і середній), також розглянуті середні накрутки в опті і роздробі і формуванні ціни для кінцевого споживача і середня рентабельність кожної з досліджуваних ягід.

Другий розділ дослідження присвячений аналізу споживачів. Розглянуто динаміку і структура населення України по регіонах, по рівню доходів і, як результат, зроблений розрахунок частоти споживання різних ягід в Україні.

Також в рамках огляду ринку були виділені найбільші споживачі в країнах Європи, Азії та Америки. Було проведено розрахунок вартості доставки в країни.

Дослідження показало, що динаміка ринку свіжих ягід в Україні носить двоїстий характер. З одного боку проходить активна інформаційна кампанія, спрямована на популяризацію, як споживання свіжої здорової їжі, так і ведення ягідного бізнесу, внаслідок чого ринок активно розвивається. Розвитку ринку ягід також сприяє зростаючий ринок переробки, як продукції з високою доданою вартістю і можливістю експорту.

З іншого боку, економічна криза і слідували за ним зниження реальних доходів населення і купівельної спроможності, девальвація гривні, криза кредитування і сезонний характер бізнесу негативно відбиваються на потенціалі інвестицій в галузь. Крім того, на окремі сегменти ринку впливають додаткові тенденції, характерні для них.

Сегмент продуктів переробки ягід розвивався різноспрямовано. Це пов'язано з тим, що вони є самі по собі напівфабрикатами для подальшого виробництва. Замороження здійснюється для переробки в осінньо-весняний період, виробництво пюре прив'язане до виробництва різних наповнювачів, дитячого харчування і т.д., а концентрати в основному використовуються для виробництва соку.

Детальний зміст:

БЛОК 1 Дослідження ринку
1. Динаміка ємності ринку ягідних культур в 2012-2017 роках в Україні в розрізі:
- свіжі ягідні культури в натуральному і грошовому вираженні
- cегмент «біо»
2. Динаміка ємності ринку в 2012-2017 роках в Україні по продуктам переробки ягідних культур:
- заморожені, сублімовані, пюре і концентрати по культурам - малина, полуниця, чорна смородина - оціночно.
3. Сезонність ринку ягідних культур в Україні в 2012-2017 роках; аналіз циклічності ринку.
4. Аналіз поточних тенденцій і чинників розвитку ринку в Україні.
5. Вплив макроекономіки на ринок ягідних культур і продуктів переробки в Україні
5.1. Аналіз загальноекономічних та інших зовнішніх тенденцій, що впливають на структуру ринку в Україні
5.2. Аналіз стійкості розвитку ринку з точки зору розвитку економіки
6. Основні країни-споживачі (на підставі даних по імпорту) в розрізі досліджуваних культур і продуктів переробки (заморожування, сублімація, сушка, пюре, концентрати)
Основні країни виробники в розрізі свіжих ягід
Динаміка зміни площ під зазначеними культурами в динаміці за останні 5 років в Україні
7. Висновки та рекомендації щодо виходу компанії на ринок України. Прогнозні показники розвитку ринку ягід в Україні (по 3 видам) на 2018-2020 роки; Песимістичний і оптимістичний сценарії для України
7.1.1. Cвіжа ягода
7.1.2. Продукти глибокої переробки
БЛОК 2 Дослідження збуту
1) Портрет цільової аудиторії в цілому по ягодам в Україні (вік, сімейний стан, критерії при виборі). Визначення відмінностей в обсязі збуту по найбільш ємним регіонах України
2) Аналіз демографічної ситуації, рівень доходів, рівень прожиткового мінімуму в країні і по регіонах України, а також в основних країнах-покупцях товарів (в ТОП 10 по експорту 2016 року - як повного року). Створення трендових моделей: а) динаміка доходу / споживчого витрати населення (в цілому, в розрахунку на душу населення, з урахуванням чинника середнього розміру пенсій і дотацій) б) зміна цін; в) зростання або скорочення чисельності населення; г) соціально-демографічні показники; д) насиченість ринку; е) частка альтернативних джерел споживання (натурального споживання, чорного ринку, імпорту і т.п.).
3) Визначення географічного розміщення потенційних споживачів. Європа (Німеччина, Австрія, Польща, Голландія, Швеція, Фінляндія), Азія (Китай, ОАЕ, Саудівська Аравія, Ізраїль, Японія, Південна Корея), США, Канада.
4) Структура ринку за ціною і якістю товарів (виділення основних цінових сегментів). Вимоги до характеристик ягід (погоджено державним нормам України). Які «унікальні якості» ягід допоможуть їх реалізувати - за наявності інформації
5) Наявність і розмір незадоволеного попиту (якщо такий існує). Робимо кабінетне дослідження з певною часткою похибки (виходячи з розрахункових даних).
6) Інформаційно-аналітичне обґрунтування сегментації ринку. Угруповання споживачів за сегментами ринку (преміум, середній, середній +, середній -), їх частка в загальному обсязі ринку - оціночно
7) Інформаційно-аналітичне обґрунтування сегментації ринку. Угруповання споживачів за сегментами ринку ягідних культур (преміум, середній, середній +, середній -), їх частка в загальному обсязі ринку досліджуваних ягід, в тому числі органічних продуктів ягідних культур - оціночно
8) Вивчення потреб кінцевих споживачів, індекси купівельних настроїв - в цілому в Україні та основних країн-імпортерів - в ТОП 10
9) Фактори, що сприяють формуванню індексу споживчих настроїв покупців. Які чинники можуть вплинути на зниження попиту на даному ринку - в цілому по ринку
10) Оцінка рівнів цін на ринку на ідентичні товари. Виділення цінових сегментів і внесення в них всіх гравців ринку.
11. Покриття витрат на виробництво продукції (або посередництво в її реалізації) і забезпечення прибутку, достатнього для нормального функціонування виробника (посередника). Яка волатильність ринку (в залежності від сезонності, попиту, пропозиції та інших факторів).
12) Дозвільна документація (в тому числі карантинна) в країнах-імпортерах ягід і продуктів переробки ягідних культур. Особливості торгівлі з даними країнами - попередній досвід інших українських компаній. Ризики, пов'язані з можливістю своєчасно і якісно оформити товар.
БЛОК 3. Дослідження конкурентів (сегменти: свіжі фрукти / переробка фруктів)
1) Аналіз світових тенденцій ринків ягідних культур. Виробники і переробники в розрізі регіонів України.
2) Визначити конкурентні переваги гравців. Аналіз інформації про конкурентів (асортимент, ціни, канали продажів) - оціночно
3) SWOT-аналіз, оцінка сильних і слабких сторін, яку загрозу вони представляють і виявлення вразливих місць
4) Оцінка і прогноз поведінки конкурентів, в тому числі, які в майбутньому планують зайти на ринок.
5) Кількість і тенденції формування фахівців, зайнятих у сфері виробництва ягід. Частки фахівців, зайнятих в країні, по регіонах
6) Висновки та рекомендації по можливості і обгрунтованості виходу на ринок реалізації товарів (свіжих і заморожених, а також субліматів); унікальні особливості, необхідні для просування товарів.

Перелік таблиць:

1. Динаміка ємності ринку малини в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка ємності ринку малини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Динаміка ємності ринку полуниці в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн
4. Динаміка ємності ринку полуниці в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
5. Динаміка ємності ринку чорної смородини в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн
6. Динаміка ємності ринку чорної смородини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
7. Динаміка ємності ринку замороженої малини в Україні в натуральному вираженні, тонн
8. Динаміка ємності ринку замороженої малини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
9. Динаміка ємності ринку замороженої полуниці в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн
10. Динаміка ємності ринку замороженої полуниці в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
11. Динаміка ємності ринку замороженої чорної смородини в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн
12. Динаміка ємності ринку замороженої чорної смородини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
13. Динаміка ємності ринку сушеної і сублімованої малини в Україні в натуральному вираженні, тонн
14. Динаміка ємності ринку сушеної і сублімованої малини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
15. Динаміка ємності ринку сушеної і сублімованої полуниці в Україні в натуральному вираженні, тонн
16. Динаміка ємності ринку сушеної і сублімованої полуниці в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
17. Динаміка ємності ринку сушеної і сублімованої чорної смородини в Україні в натуральному вираженні, тонн
18. Динаміка ємності ринку сушеної і сублімованої чорної смородини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
19. Динаміка ємності ринку пюре з малини в Україні в натуральному вираженні, тонн
20. Динаміка ємності ринку пюре з малини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
21. Динаміка ємності ринку пюре з полуниці в Україні в натуральному вираженні, тонн
22. Динаміка ємності ринку пюре з полуниці в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
23. Динаміка ємності ринку пюре з чорної смородини в Україні в натуральному вираженні, тонн
24. Динаміка ємності ринку пюре з чорної смородини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
25. Динаміка ємності ринку концентратів з малини в Україні в натуральному вираженні, тонн
26. Динаміка ємності ринку концентратів з малини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
27. Динаміка ємності ринку концентратів з полуниці в Україні в натуральному вираженні, тонн
28. Динаміка ємності ринку концентратів з полуниці в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
29. Динаміка ємності ринку концентратів з чорної смородини в Україні в натуральному вираженні, тонн
30. Динаміка ємності ринку концентратів з чорної смородини в Україні в грошовому вираженні, млн. грн.
31. Рейтинг України згідно з даними Світового банку, 2018 рік
32. Аналіз впливу основних ризиків на ринок ягід
33. Аналіз впливу основних ризиків на ринок переробки ягід
34. Місце ринків ягід і переробки ягід на мапі ринкових ризиків
35. Динаміка експорту свіжих ягід з України в 2012-9 міс. 2017 рр. в натуральному вираженні, тонн
36. Динаміка експорту заморожених ягід з України в 2012-9 міс. 2017 рр. в натуральному вираженні, тонн
37. Динаміка експорту сушених ягід з України в 2012-9 міс. 2017 рр. в натуральному вираженні, тонн
38. Динаміка експорту пюре з ягід з України в 2012-9 міс. 2017 рр. в натуральному вираженні, тонн
39. Динаміка експорту концентратів з ягід з України в 2012-9 міс. 2017 рр. в натуральному вираженні, тонн
40. Характеристика ринків топ-10 імпортованих українську продукцію країн
41. Портрет цільової аудиторії ягідних культур
42. Обсяги реалізації ягідних культур в Україні, по областям за 2016 рік
43. Географія розташування потенційних споживачів продукції в світі
44. Структурування ринку за ціною і якістю товарів.
45. Перелік державних стандартів з досліджуваних ягодам
46. Граничні терміни перевезення консервованої продукції, добу
47. Незадоволений попит на ринку полуниці в Україні в 2016 р
48. Незадоволений попит на ринку малини в Україні в 2016 р
49. Інформаційно-аналітичне опис цінових сегментів ринку ягід, оцінка часткою в загальному обсязі ринку (в цілому по ринку)
50. Потреби кінцевих споживачів ягідної продукції
51. Ключові фактори споживчого інтересу до продукції переробки плодово-ягідної продукції (консерви плодово-ягідні, плоди я ягоди мочені, фрукти мариновані в бочках, швидкозаморожених плодово-ягідна продукція)
52. Аналіз зміни індексу споживчої впевненості в топ-10 країн-імпортерів ягід і продуктів переробки
53. Фактори, які негативно впливають на попит плодово-ягідної продукції, а також продукції переробки
54. Розрахунок прибутковості ягідного бізнесу, дол. США з гектара
55. Збори на ввезення свіжих ягід в країни ЄС,%
56. Асортимент продукції найбільших операторів ринку ягід і переробки України в 2016-2017 рр.
57. Асортимент продукції найбільших операторів ринку ягід і переробки України в 2016-2017 рр.
58. Цінова сегментація гравців на ринку заморожених ягід, грн. / кг
59. SWOT-аналіз ринку ягід і продуктів переробки
60. Сегментація ринку ягідних культур згідно насиченості і ризиків агресивної поведінки конкурентів

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка вирощування органічної полуниці в Україні в 2012-2016 рр., тонн
2. Динаміка вирощування органічної малини в Україні в 2012-2016 рр., тонн
3. Динаміка вирощування органічної чорної смородини в Україні в 2012-2016 рр., тонн
4. Сезонність на ринку малини
5. Сезонність на ринку полуниці
6. Сезонність на ринку чорної смородини
7. Динаміка зміни ВВП України, млрд. дол. США
8. Динаміка індексу споживчих цін (до грудня попереднього року), 2015 - 2017 рр.,%
9. Індекс споживчих цін на ягоди і фрукти,%
10. Динаміка індексу с / г виробництва,%
11. Сегментація вирощування плодово-ягідних культур з виділенням ягідних культур, а також їх частки в структурі реалізації, тис. тонн
12. Регіональна структура виробництва малини в світі в натуральних показниках
13. Регіональна структура виробництва полуниці в світі в натуральних показниках
14. Регіональна структура виробництва смородини в світі в натуральних показниках
15. Динаміка посівних площ під полуницю в Україні в 2012-2016 рр., тис. uа
16. Динаміка посівних площ під малину в Україні в 2012-2016 рр., тис. га
17. Динаміка посівних площ під смородину в Україні в 2012-2016 рр., тис. га
18. Прогноз ємності ринку полуниці в Україні в 2018-2020 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
19. Прогноз ємності ринку малини в Україні в 2018-2020 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
20. Прогноз ємності ринку смородини в Україні в 2018-2020 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
21. Прогнозні показники розвитку ринку заморожених ягід в Україні в 2018-2020 рр. в натуральному вираженні, тонн.
22. Прогнозні показники розвитку ринку сушених і сублімованих ягід в Україні в 2018-2020 рр. в натуральному вираженні, тонн.
23. Прогнозні показники розвитку ринку пюре з ягід в Україні в 2018-2020 рр. в натуральному вираженні, тонн.
24. Прогнозні показники розвитку ринку концентратів з ягід в Україні в 2018-2020 рр. в натуральному вираженні, тонн.
25. Географічне порівняння районів фактичного збуту ягідних культур з найбільш ємними обласними ринками України
26. Зміна чисельності населення в 5 найбільших областях України та м Київ, млн. чол
27. Динаміка зміни середньомісячного доходу в Україні в 2013-2017
28. Структура населення за доходами в Україні в 2012-2017 рр.,%
29. Динаміка зміни індексу споживчих настроїв
30. Відсоток людей, готових економити на продуктах харчування,%
31. Структура населення України за доходами в 2016-2017 рр.
32. Частки споживчих сегментів в Україні в 2016-2017 рр. в грошовому еквіваленті
33. Споживчий факторний вибір при прийнятті рішень про покупку продуктів харчування,%
34. Динаміка збору малини в світі в 2008-2016 рр., тис. тонн
35. Динаміка збору полуниці в світі в 2008-2016 рр., тис. тонн
36. Динаміка збору смородини в світі в 2008-2016 рр., тис. тонн
37. Динаміка кількості працівників на сільськогосподарських підприємствах в сегменті плодово-ягідної продукції, тис. Чол.
38. Зміна кількості працівників фермерських господарств в сегменті плодово-ягідної продукції, тис. чол.
39. Зміна кількості працівників на господарствах населення підприємствах в сегменті плодово-ягідної продукції, тис. чол.
40. Топ - 5 областей за кількістю зайнятого населення в сегменті плодово-ягідної продукції,%
41. Кількість працівників в сегменті плодово-ягідної продукції, по областям України, тис. чол.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами