Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку тепличного бізнесу в Україні для оцінки фінансових ризиків при наданні кредитів позичальникам.Ринок тепличного бізнесу в Україні є важливою складовою аграрного сектора, що забезпечує населення свіжими овочами та фруктами протягом усього року. З огляду на зростання попиту на якісні продукти харчування та потребу в стабільному постачанні, тепличне господарство стало перспективним напрямком для інвестування та розвитку. ...
Дата підготовки: | Вересень 2024 року |
Кількість сторінок: | 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 35 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку ячмінно-солодового екстракту. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану ринків ХБВ, пива та квасу. Зроблено SWOT та PESTLE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринок.Солодові екстракти – це ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження продажів зернових та олійних культур в Україні в 2021-2024 МР, а саме насіння соняшника, сої та ріпаку. Наведено загальний опис ринку в Україні, обсяг зібраного врожаю за визначеними культурами та обсяг експорту. Також надано обсяг продажів продукції з визначених культур та власного насіння культур.Ринки соняшнику, сої та ріпаку є одними з ключових сегментів аграрного ринку ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження впливу війни на аграрні ринки України за методологією EMSMA у квітні-червні 2024 року. Для проведення дослідження впливу війни на аграрні ринки України компанія «Про-Консалтінг» використовувала методологію аналізу ринкових систем у надзвичайних ситуаціях (Emergency Market Systems Mapping & Analysis, EMSMA).Більшість виробників аграрної галузі відчуває невизначеність: більше половини оцінюють готовність своїх підприємств до ринкових потрясінь як посередню. ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 29 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку сої в Україні, як один з важливих сегментів агропромислового комплексу, який відіграє значну роль у забезпеченні продовольчої безпеки та розвитку експортного потенціалу країни. Військовий конфлікт вплинув на всі аспекти аграрного сектору, включаючи виробництво, споживання, експорт та інвестиційні процеси. Цей аналіз охоплює ключові тенденції та виклики, з якими стикнувся ринок сої в Україні з 2021 до ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку зернових в Україні в 2021-2023 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано показники ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз ціноутворення на ринку.Сільське господарство України значно постраждало внаслідок повномасштабної війни росії проти України. Рослинництво зазнало значних збитків, і втрати в обсягах виробництва продукції ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 7, Exel |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 9 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting було проведене дослідження продажів на ринку засобів захисту рослин в Україні. Аналіз розроблявся по критеріям виду товару, покупцям та регіонам споживання.
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 25 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку засобів захисту рослин в Україні. В ході роботи проаналізовані наступні складові: тенденції на ринку, експорт, імпорт, виробництво, асортимент, споживання. Під роботою підведені висновки, розроблені прогнозні показники на 2024-2025 роки.Засоби захисту рослин (ЗЗР) э препаратами, покликаними для усунення або зменшення впливу на рослини від різних подразників – бур’янів (гербіциди), комах (інсектициди), плісняви та хвороб ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 26 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку навісної сільськогосподарської техніки в Україні в 2019-2023 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано показники ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз ціноутворення на ринку. Сільське господарство в Україні відіграє важливу роль у національній економіці та є однією з основних галузей, яка забезпечує ...
Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 27 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro Consulting, було проведено аналіз ринку насіння соняшнику та фісташок у трьох країнах: Румунії, Австрії та Туреччині за період з 2019 по 2022 рік. Метою аналізу було визначення основних характеристик та тенденцій цих ринків. В рамках дослідження проводилися розрахунки загальних показників ринку, включаючи обсяг ринку у натуральному та грошовому виразі.Сегментація ринку проводилася за такими параметрами, як асортимент, частка ...
Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 35 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринок глибокої переробки пшениці в Азербайджані, Туркменістані, Вірменії, Казахстані та Туреччині. Проаналізовано тренди ринку в споживанні, стан головних галузей споживання. Моживість виход продукту в обрану країну.В ході аналізу було проаналізовано особливості ринку глибокої переробки пшениці порівняно з продуктами переробки кукурудзи, їхню цінову різницю та прогноз на наступні 4 роки. Для аналізу були розглянуті загальні галузі, ...
Дата підготовки: | Січень 2024 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз продажів засобів захисту рослин компаніями у 2023 році.Засоби захисту рослин (пестициди) були структуровані за видами, такими як гербіциди, фунгіциди, протруйники, прилипачі, засоби для росту рослин, інсектициди, дератизаційні засоби, десиканти, додатково у базах відображені дані по добривам. За допомогою основних показників продажів компаній, було проаналізовано перелік продукції, що продавалася компаніями в 2023 році, і сегментовано її ...
Дата підготовки: | Січень 2024 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку насіння та фісташок в Україні.На ринку насіння та фісташок відбулися значні зміни протягом періоду 2022-2023 рр. Основними чинниками, які вплинули на обсяг ринку були зниження чисельності населення, зростання цін та зміна бюджету витрат на цільову продукцію ринку.Основними чинниками скорочення ринку в 2022 році стали втрата частини території внаслідок окупації, бойових дій тощо. Збоку споживання ...
Дата підготовки: | Січень 2024 року |
Кількість сторінок: | 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 23 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проаналізовано вплив війни на аграрний сектор України з метою визначення ключових факторів впливу на цю галузь. Було детально розглянуто ринок добрив, рослинництво, тваринництво, кондитерські та крафтові вироби.По кожному напрямку було визначено основних учасників ланцюгів створення доданої вартості (виробники, переробники, перевізники, системи зберігання, оптові та роздрібні споживачі, експорт) та фактори, що впливають на їх діяльність протягом періоду ...
Дата підготовки: | Грудень 2023 року |
Кількість сторінок: | 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сільгосп маркетпейсів. Було складено список основних операторів ринку, та досліджено їх показники популярності. Показано поточні ціни на продукцію. Проаналізовано поточну ситуацію на ринках споживачів. Під роботою підведено висновки з прогнозом щодо подальшої ситуації на ринку.Ринок сільгосп маркетплейсів в Україні є динамічною і зростаючою сферою, спрямованою на забезпечення зв'язку між учасниками аграрного сектору. На цьому ...
Дата підготовки: | Грудень 2023 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку аграрного сектору в Україні. Для більш якісного дослідження було обрано три найпопулярніших культури України – пшениця, кукурудза, соняшник. Розглянуто ситуацію на ринку, головних операторів ринку, ємкість ринку помісячно, головні логістичні тенденції та прогноз на 2024-2025 рр.Природно-кліматичні умови та родючі землі України сприяють вирощуванню зернових культур і дозволяють отримувати високоякісне продовольче зерно, в обсягах, достатніх для ...
Дата підготовки: | Грудень 2023 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження експорту зернових та олійних культур з України в 2023 році. В ході аналізу було досліджено динаміку експорту обраної групи товарів за 10 міс. 2023 року та експортні ціни за умовами поставок FOB та CRF.
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 64, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 26 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження аграрних ринків в Україні. Проаналізовано тенденції ринку, фактори впливу та проблеми розвитку. Досліджено основні проблеми в галузі та надано рекомендації щодо надання допомоги.В ході аналізу було охарактеризовано основні фактори впливу на агроринок в Україні у 2023 році, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність та споживання в країні, визначено релоковані малі та середні бізнеси та надано висновки та ...
Дата підготовки: | Листопад 2023 року |
Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку силосів та транспортерів в Україні у 2019 – 2023 роках. У ході аналізу ринку було проаналізовано загальний обсяг ринку силосів та транспортерів, показники виробництва, імпорт та експорт продукції. Також були визначені основні оператори та їх частки на ринку. На підставі математичних розрахунків було визначено рівень конкуренції та конкурентного тиску на досліджуваних ринках.Після початку повномасштабного ...
Дата підготовки: | Жовтень 2023 року |
Кількість сторінок: | 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 18 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку сільськогосподарської техніки в Україні, 2017 - 6 міс. 2023рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано показники ринків для збуту української СГТ, опрацьовано основних операторів ринку, досліджено виробництво сільськогосподарської техніки, проаналізовано зовнішню торгівлю та ЗЕД, проведено аналіз ціноутворення на ринку та створення брендингу і реклами. Прогноз ринку сільськогосподарської техніки України на 2023-2027 ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.