Аналіз ринку преміксів для бройлерів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Жовтень 2025 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 25
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку преміксів для бройлерів в Україні, 2021–8 міс. 2025 рр.Було проаналізовано поточний стан і тенденції розвитку галузі, динаміку виробництва, імпорту та експорту преміксів, особливості ціноутворення, структуру споживання, рівень конкуренції та основні фактори, що впливають на діяльність підприємств.Метою дослідження є проведення всебічного аналізу ринку преміксів для годівлі бройлерів, визначення основних типів і видів таких преміксів, їх ...

Звіт за результатами дослідження впливу війни на аграрні ринки України за методологією EMSMA. 2022 - ІІІ квартал 2025 рр.

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 63, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 35
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Для проведення дослідження впливу війни на аграрні ринки України компанія було використано методологію аналізу ринкових систем у надзвичайних ситуаціях (Emergency Market Systems Mapping & Analysis, EMSMA), розроблену Інститутом Vikāra. Поточний звіт є заключним із серії щоквартальних оглядів, що проводилися з IV кварталу 2022 року: він підсумовує зміни на ринку протягом трьох років і має на меті дослідити на макрорівні ключові ...

Аналіз ринку м'яса великої рогатої худоби України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 40
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку м’яса ВРХ в Україні за 2021 - 1 півріччя 2025. У межах поточного дослідження проаналізовано загальні статистичні дані ринку ВРХ України, зовнішньоекономічної діяльності, частки ринку та асортимент основних виробників та імпортерів та структуру споживання.Починаючи з 1991 року кількість ВРХ в Україні постійно зменшувалась. За даними Державної служби статистики України, в 1991 році в Україні було ...

Аналіз ринку кормів та ветеринарних препаратів України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кормів та ветеринарних препаратів України за 2021 – 1 півріччя 2025 року, результати якого дозволяють скласти наступні висновки щодо стану та перспектив галузі.У 2023-2024 роках ринок комбікормів підпадав під сильний тиск воєнної агресії: окупація ключових аграрних регіонів і постійні руйнування логістичної та енергетичної інфраструктури стримували виробничі потужності та призводили до дефіциту інгредієнтів.Витрати на виробництво ...

Аналіз ринку птахівництва України. 2025 рік

Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 51, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела маркетингове дослідження галузі птахівництва у 2021- 6 міс. 2025 рр. з акцентом на вивченні ринку курятини та курячих яєць з метою визначення кредитних ризиків при фінансуванні виробників та побудови прогнозу на II півріччя 2025 – 2026 рр. У ході дослідження був здійснений аналіз експорту та імпорту, вивчені дані Держстату щодо вирощування живої свійської птиці та виробництва курячого ...

Аналіз ринку комбікормів в Україні. 2025 рок

Дата підготовки: Червень 2025 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку комбікормів в Україні, результати якого дозволяють скласти такі висновки про стан та тенденції галузі, що вивчається.Фактори впливу на ринок. У 2023-2024 роках ринок комбікормів підпадав під сильний тиск воєнної агресії: окупація ключових аграрних регіонів і постійні руйнування логістичної та енергетичної інфраструктури стримували виробничі потужності та призводили до дефіциту інгредієнтів. Витрати на виробництво також зростали ...

Аналіз ринку комбікормів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Червень 2025 року
Кількість сторінок: 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 16
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку комбікормів в Україні, результати якого дозволяють скласти наступні висновки щодо стану та тенденцій досліджуваної галузі.У 2023-2024 роках ринок комбікормів підпадав під сильний тиск воєнної агресії: окупація ключових аграрних регіонів і постійні руйнування логістичної та енергетичної інфраструктури стримували виробничі потужності та призводили до дефіциту інгредієнтів. Витрати на виробництво також зростали через постійні відключення електроенергії й ...

Дослідження впливу війни на аграрні ринки України за методологією EMSMA. II квартал 2025 року

Дата підготовки: Червень 2025 року
Кількість сторінок: 86, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 37
Таблиць: 26
Мова звіту: українська, російська, англійська

Для проведення дослідження впливу війни на аграрні ринки України компанія було використано методологію аналізу ринкових систем у надзвичайних ситуаціях (Emergency Market Systems Mapping & Analysis, EMSMA), розроблену Інститутом Vikāra. Проведене дослідження впливу війни на аграрні ринки України, розглянуті основні напрямки – вирощування зернових та олійних культур, овочів та фруктів, виробництва м’яса (ВРХ, свині), продуктів птахівництва, молока, продуктів переробки, у тому ...

Аналіз ринку збуту меляси в регіонах України. 2025 рік

Дата підготовки: Травень 2025 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітики компанії Pro-Consulting провели комплексне дослідження ринку збуту меляси в регіонах України за 2024 рік і перший квартал 2025 року. У звіті розглядається меляса як побічний продукт цукрового виробництва, її утворення на підприємствах, структура пропозиції, а також основні напрями використання у промисловості: виробництво біоетанолу, дріжджів та кормів для тварин.У межах дослідження було проаналізовано територію довкола кількох десятків цукрових підприємств. Установлено, ...

Аналіз ринку яєць в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Травень 2025 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку яєць в Україні. Історично Україна належить до країн із найвищим рівнем споживання яєць у світі. Цей сталий внутрішній попит став базою для розвитку однієї з найпотужніших яєчних галузей. Важливу роль відіграють і приватні домогосподарства, які залишаються найстійкішими в кризових умовах.З початком великої війни логістичні ланцюжки, які формувалися роками, були зруйновані. У надзвичайно стислі строки виробники ...

Аналіз ринку силосів та транспортерів в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 13, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку силосів та транспортерів в Україні за період 2024–2024\5 рр. У звіті проаналізовано динаміку загального обсягу ринку силосів та транспортерів , ринкових часток гравців, конкуренції та конкурентного тиску, оцінки ефективності державної програми часткової компенсації вартості вітчизняної сільськогосподарської техніки.У 2023-2024 роках ринок транспортерів в Україні залишався під значним впливом наслідків повномасштабної війни через руйнування інфраструктури, закриття ...

Аналіз ринку органічних добрив в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 19
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку ринку органічних добрив в Україні за період 2021–2024 років. У ньому розглядаються ключові фактори, що впливали на розвиток галузі, її сучасний стан, основні оператори, тенденції споживання та перспективи подальшого розвитку.У вступному розділі дослідження надається визначення органічних добрив, їхні основні види та характеристики, а також їхній вплив на ґрунтову екосистему. Описано їхню роль у сільському господарстві, ...

Дослідження впливу війни на аграрні ринки України за методологією EMSMA. І квартал 2025 року

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз впливу війни на аграрні ринки України. Проведене дослідження впливу війни на аграрні ринки України, розглянуті основні напрямки – вирощування зернових та олійних культур, овочів та фруктів, виробництва м’яса (ВРХ, свині), продуктів птахівництва, молока, продуктів переробки, у тому числі кондитерських виробів та крафтових товарів. Зокрема, дослідження містить додатковий акцент на аналізі перспектив збільшення участі американського бізнесу в ...

Аналіз ринку мінеральних добрив в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 20
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку мінеральних добрив в Україні за 2021-2024 роки з прогнозами на 2025-2028 роки. Дослідження охоплює ключові тенденції, динаміку виробництва, зовнішньої торгівлі, споживання та інвестиційну привабливість. Розглядаються фактори, які впливають на структуру ринку, зокрема макроекономічні аспекти, такі як коливання цін на газ, валютний курс і міжнародна конкуренція.Основні виробники орієнтовані на випуск азотних і фосфорних добрив, в той ...

Аналітична записка щодо ринку добрив сапропель України. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting сформовано аналітичну записку по ринку добрив сапропель в Україні та світі. Сапропель – це органо-мінеральне відкладення, що формується в прісноводних водоймах з залишків водоростей, мікроорганізмів, планктону та інших органічних речовин. Його відмінною особливістю є висока концентрація гумінових кислот, макро- та мікроелементів, що сприяють підвищенню родючості ґрунтів, поліпшенню їхньої структури та активізації біологічних процесів. Склад сапропелевого добрива варіюється залежно від умов ...

Аналіз ринку добрив сапропель в Україні та світі. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 25
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку добрив сапропель в Україні та світі за 2021-2024 рр. для отримання детального опису поточного стану ринку, його тенденцій та перспектив, ідентифікувати головні проблеми та потенційні ризики. А також, проаналізувати перспективні напрямки розвитку ринку добрив сапропель в Україні.Сапропель – це органо-мінеральне відкладення, що формується в прісноводних водоймах з залишків водоростей, мікроорганізмів, планктону та інших органічних ...

Аналіз сільськогосподарського ринку України. 2025 рік

Дата підготовки: Лютий 2025 року
Кількість сторінок: 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження сільськогосподарського ринку України за період 2021 – 1 кв. 2025 рр. та особливостей входження на ринок для німецьких приватних компаній. У звіті описано поточний стан ринку з точки зору споживання послуг, обсяги ринку, фактори впливу та їхній прояв, прогнозні показники ринку.Станом на початок 2025 року аграрний ринок України демонструє стійкість, незважаючи на серйозні виклики через ...

Аналіз ринку лабораторних агропослуг в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку лабораторних агропослуг України, результати якого надають можливість скласти наступні висновки та заключення щодо досліджуваного ринку.Головними факторами впливу на ринок лабораторних агропослуг в Україні є проблеми та перспективи галузі сільського господарства, зокрема через забрудненість ґрунтів внаслідок військових дій та зміна клімату.Так, з одного боку, забрудненість ґрунтів внаслідок військових дій в Україні є однією з найважливіших ...

Дослідження впливу війни на аграрні ринки України за методологією EMSMA. IV квартал 2024 року

Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 77, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 6
Мова звіту: українська, російська, англійська

Проведене дослідження впливу війни на аграрні ринки України, розглянуті основні напрямки – вирощування зернових та олійних культур, овочів та фруктів, виробництва м’яса (ВРХ, свині), продуктів птахівництва, молока, продуктів переробки, у тому числі кондитерських виробів та крафтових товарів.При проведенні дослідження було використано методологію аналізу ринкових систем у надзвичайних ситуаціях (Emergency Market Systems Mapping & Analysis, EMSMA), розроблену Інститутом Vikāra та адаптовану ...

Аналіз ринку збуту меляси в регіонах України. 2024 рік

Дата підготовки: Листопад 2024 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 5
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками ринку Pro-Consulting було досліджено ринок збуту меляси. В ході роботи було проаналізовано загальні показники ринку, продукти де використовують мелясу, обсяги її переробки, експорт, співставлення попиту та пропозиції на ринку. Під роботою підведені висновки про доцільність її використання для різних видів продукції.Об’єктом поточного дослідження є меляса – супутній продукт виробництва цукру з цукрових буряків. При переробці рослинної сировини з вмістом ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами