Дата підготовки: | Лютий 2023 року |
Кількість сторінок: | 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 35 |
Таблиць: | 28 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку сої та продуктів переробки в 2016 – 2022 р. В звіті описані такі продукти переробки сої, як соєвий шрот, соєва олія, ізолят соєвого протеїну, концентрат соєвого протеїну, окара та лушпиння.Для України соєвий сезон у 2022 році був складним. Звичайно, головна проблема – повномасштабне вторгнення росії. Замінованими є 250 тис км2 території країни, 44,8% від ...
Дата підготовки: | Грудень 2022 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку продуктів переробки кукурудзи в ОАЕ. Було проаналізовано виробництво, споживання експорт та імпорт продуктів переробки кукурудзи.В звіті описано такі продукти переробки кукурудзи, як кукурудзяний крохмаль, кукурудзяне борошно, глютен кукурудзяний, глюкоза та глюкозні сиропи, фруктоза та лимонна кислота. Вирощування сільськогосподарських культур, в тому числі кукурудзи, в ОАЕ є не дуже популярним видом діяльності через пустельний клімат країни. ...
Дата підготовки: | Вересень 2022 року |
Кількість сторінок: | 9, Exel |
Таблиць: | 9 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала огляд на низку операторів тепличного господарства у різних країнах Європи. Дане дослідження демонструє поширеність та розвиненість даного сегмента. Цей огляд може бути корисним компаніям, які готуються до виходу на Європейський ринок у даному сегменті.
Дата підготовки: | Серпень 2022 року |
Кількість сторінок: | 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку силосів та транспортерів в Україні у 2019 – 2021 роках. У ході аналізу ринку було проаналізовано загальний обсяг ринку силосів та транспортерів, показники виробництва, імпорт та експорт продукції. Також були визначені основні оператори та їх частки на ринку. На підставі математичних розрахунків було визначено рівень конкуренції та конкурентного тиску на досліджуваних ринках.На сьогоднішній день ...
Дата підготовки: | Липень 2022 року |
Кількість сторінок: | 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
В рамках дослідження аналітиками було визначено основні тенденції зміни на ринку сільськогосподарської діяльності, проаналізовано ефект від військових дій на території України на індустрію в цілому. Цей аналіз порівнюється з 2021 роком.Аграрна галузь є однією із ключових в економіці України. Історично цьому сприяє низка впливових факторів. По-перше, в Україні для цього є всі відповідні кліматичні умови та великі площі якісних ґрунтів ...
Дата підготовки: | Червень 2022 року |
Кількість сторінок: | 26 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting здійснила дослідження ринку продукції з буйволів. Через умови локдауну умови для реалізації продукції зазнали змін. Дана продукція являє собою інтерес для споживача якого цікавить здоровий образ життя. З точки зору сегментації ринку на внутрішній та зовнішній, даний ринок є імпортоорієнтований з часткою імпорту понад 80%. З цієї причини внутрішній ринок із виробництва продукції з буйволу виглядає досить перспективно для ...
Дата підготовки: | Травень 2022 року |
Кількість сторінок: | 2 exel |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку зерноочисних машин. В рамках дослідження було проведено аналіз імпорту машин у 2020 та 2021 роках в Україну.
Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 60, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 23 |
Таблиць: | 36 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку похідних торфу та торф'яних субстратів в Україні за 2018-1 пів. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено ...
Дата підготовки: | Жовтень 2021 року |
Кількість сторінок: | 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сільськогосподарської авіації для обробки зернових культур в Україні, що включає техніку для обробки зернових (кукурудза, пшениця, соняшник, ячмінь).В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку аграрного та ринку аграрної авіації для обробки зернових культур в Україні, проаналізовано асортимент, парк авіації, обсяги імпорту авіації та споживання послуг з обробки зернових в Україні, визначено основні оператори ...
Дата підготовки: | Жовтень 2021 року |
Кількість сторінок: | 60 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 25 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аграрний бізнес України – це локомотив української економіки. Україну історично називають житницею Європи, оскільки тут зосереджено близько 25% світових чорноземних ґрунтів, відомих рівнем родючості. Країна також є найбільшим у світі експортером олії та одним з найбільших експортером зерна.Основними сільськогосподарськими культурами, які роблять Україну одним із світових лідерів, є зернові та кормові культури, у тому числі пшениця, кукурудза, ячмінь, соняшник, цукрові ...
Дата підготовки: | Жовтень 2021 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку органічних добрив у США. Увага приділялася таким видам добрив, як вермікомпост (біогумус), вермікуліт, перліт (агроперліт), торф, дренаж керамзиту.Вермикомпостування набуло популярності як у промислових, і у побутових умовах, оскільки, проти звичайним компостуванням, воно дозволяє швидше обробляти органічні відходи, і навіть сприяє вищої врожайності.Органічні добрива випускаються у двох формах: сухих та рідких. Сухий сегмент займає основну частку ...
Дата підготовки: | Вересень 2021 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку тепличних овочів та зелені в Україні за 2018-6 міс. 2021 рр. В ході дослідження були вивчені тенденції на ринку, проведено підрахунок основних показників ринку за досліджуваний період (виробництво, імпорт, експорт) в розрізі вирощуваних в українських теплицях видів зелені й овочів, досліджена зовнішня торгівля на ринку (імпорт, експорт), визначені основні оператори і їх частки на ринку. ...
Дата підготовки: | Серпень 2021 року |
Кількість сторінок: | 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку мінеральних добрив в Україні, що включає таку продукцію як мікродобрива з вмістом бору, міді, кобальту, цинку, марганцю, молібдену та інших добавок. В ході аналізу було проаналізовано зовнішньоекономічна діяльність і виробництво, визначені основні оператори ринку і їх частки, проведена оцінка обсягу експорту \ імпорту, оцінена ємність ринку мікродобрив в Україні.Український ринок дуже суспензія від конкретних ...
Дата підготовки: | Серпень 2021 року |
Кількість сторінок: | 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 9 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку мінеральних добрив в Україні, що включає таку продукцію як селітра, карбамід, КАС, діаммофоска, NPK. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку мінеральних добрив в Україні, проаналізовані зовнішньоекономічна діяльність і виробництво, визначені основні оператори ринку і їх частки, проведена оцінка обсягу експорту \ імпорту, оцінена ємність ринку.Український ринок дуже суспензія від конкретних операторів. ...
Дата підготовки: | Червень 2021 року |
Кількість сторінок: | 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 35 |
Таблиць: | 36 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку торфу в Україні, що включає таку продукцію як торф'яні субстрати, торфобрикет, торф в чистому вигляді. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку торфу в Україні, проаналізовані виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання великої кількості продуктів, визначені основні оператори ринку, проведено оцінку обсягу експорту \ імпорту. Також був проведений аналіз динаміки використання виробів дослідженого ...
Дата підготовки: | Травень 2021 року |
Кількість сторінок: | 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 37 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку продуктів переробки кукурудзи в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку продуктів переробки кукурудзи і розраховані загальні показники ринку в 2018-2020 рр. за обсягом виробництва, експорту та імпорту. У дослідженні ринку продуктів переробки кукурудзи були розглянуті динаміка виробництва продуктів переробки, найбільші оператори ринку (виробники, експортери, імпортери). Аналітиками складено аналіз інвестиційної привабливості галузі: ...
Дата підготовки: | Квітень 2021 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 3 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку біопрепаратів для захисту рослин в Україні, за період з 2018 по 2020 рік.Динаміка обсягу ринку відрізняється від динаміки виробництва, оскільки великий вплив надає зовнішня торгівля. Так, в 2019 році зниження імпорту і збільшення експорту і зворотна ситуація в 2020 році привели до того, що темп приросту ринку дещо знизився. До того ж в 2020 році ...
Дата підготовки: | Березень 2021 року |
Кількість сторінок: | 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку послуг з боротьби з шкідниками в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку послуг по боротьбі з шкідниками в Україні.Захист підприємства від шкідників є невід'ємною складовою в процесі отримання прибутку і формування міцної репутації бізнесу, тому дуже важливо підтримувати об'єкт в належній формі.За останні 10 років ринок послуг з дезінфекції, дезінсекції ...
Дата підготовки: | Березень 2021 року |
Кількість сторінок: | 13, Exel |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналітичну базу Аналіз ємності ринку і основних операторів ЗЗР в Україні. У базі представлені дані по імпорту в натуральному і грошовому вираженні: пестицидів, інсектицидів, фунгіцидів, гербіцидів. А також проаналізовано використання ЗЗР в розрізі вирощуваних культур, оцінена середня кількість споживання засобів захисту рослин фермерськими господарствами.
Дата підготовки: | Листопад 2020 року |
Кількість сторінок: | 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 23 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку тракторів і комбайнів в Україні станом на жовтень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто виробництво тракторів і комбайнів в Україні, проаналізовано структуру експорту та імпорту сільськогосподарської техніки в розрізі аналізованої продукції.Провівши аналіз ринку тракторів і комбайнів було виділено кілька особливостей ринку, наприклад, залежність від розміру посівних площ сільськогосподарських ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.