in stock

Аналіз ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів та целюлози в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Вересень 2022 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів та целюлози в Україні у 2016 – 9 міс. 2021 рр. У ході аналізу ринку було проаналізовано основні тенденції, виробництво, зовнішня торгівля та споживання продукції на ринку. Особливістю виробництва санітарно-гігієнічних паперових виробів в Україні є його недостатня забезпеченість сировинними ресурсами. В умовах слабкого розвитку виробництва первинних напівфабрикатів (целюлози і деревної маси) ...

in stock

Аналіз ринку вейпів у Великій Британії. 2022 рік

Дата підготовки: Серпень 2022 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 15
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку вейпів у Великій Британії. У дослідженні описані основні тенденції та особливості ринку. Проаналізовано основні фактори, що мають вплив на розвиток ринку, розраховано ємність ринку. Цей прогноз аналізує динаміку популярності цього продукту з 2016 по 2021 рік, а також створюється прогноз на загальні показники аж до 2025 року. Проаналізовано загальні характеристики типового споживача даного продукту, фактори, які ...

in stock

Аналіз ринку виробів із пластику України. 2022 рік

Дата підготовки: Травень 2022 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 27
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку виробів із пластику України.Проаналізовано загальні показники ринку у 2018-2021 роках: основні галузі виробництва, які позитивно впливатимуть на тенденції розвитку ринку, експорт, імпорт та їх географія, зроблено факторний аналіз конкурентів головних операторів ринку, описано та проаналізовано головні фактори, що впливають на ціноутворення на ринку. , проаналізовано прогнозні показники ємності ринкуІнтерес та актуальність дослідження ринку виробів із ...

in stock

Аналіз ринку зубних паст в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Травень 2022 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала паспорт ринку стоматологічних паст у 2021-2022 роках.Серед основних брендів, високо оцінених споживачами, представлені ті, які мають найбільші обсяги імпортних поставок. Навіть місця у рейтингу ТОП-5 споживчих переваг майже повністю збігаються зі списком ТОП-5 імпортерів. Це може говорити про те, що споживачі обирають та оцінюють зубну пасту, ґрунтуючись саме на тому, наскільки активно бренд представлений на ринку та ...

in stock

Паспорт ринку стоматологічних паст України. 2022 рік

Дата підготовки: Квітень 2022 року
Кількість сторінок: 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку стоматологічних паст.Проаналізовано загальні показники ринку у 2021 році: виробництво, експорт, імпорт, ємність ринку, а також основні бренди на ринку України, споживачі та умови споживання продукту в умовах воєнного стану.Інтерес і актуальність дослідження ринку стоматологічних паст обумовлений тим, що на сьогоднішній день, навіть в умовах воєнного стану та пов'язаних з ним обмежень, а також шкоди, завданої ...

in stock

Аналіз ринку одягу в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Лютий 2022 року
Кількість сторінок: 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку одягу в Україні у 2018 – 2021 роках. У ході аналізу ринку були проаналізовані тенденції ринку, значення імпорту одягу, а також аналіз брендів та попит на різні види одягу.В Україні через зростання купівельної спроможності після кризи 2014-2015 років населення більше витрачає гроші на одяг та інші продукти не першої необхідності. Це й стало поштовхом ...

in stock

Аналіз ринку санітарно-гігієнічної паперової продукції та целюлози в Україні. 2022 рік

Дата підготовки: Січень 2022 року
Кількість сторінок: 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 27
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку санітарно-гігієнічних паперових виробів та целюлози в Україні за 2016-2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, розраховано ємність ринку, оцінено виробництво, розглянуто імпорт та експорт, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги, досліджено канали збуту продукції. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники ...

in stock

Огляд ринку посуду в Україні у 2018-6 міс. 2021 рр.

Дата підготовки: Листопад 2021 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 5
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено огляд ринку посуду в Україні у 2018-6 міс. 2021 року. У ході аналізу було виявлено основні тенденції розвитку ринку посуду, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт посуду, визначено частки основних операторів, а також вивчено їх асортимент продукції. Також були визначені переваги споживачів на підставі опитування.Посуд був і залишається товаром народного споживання, і оцінюється не тільки як предмет ...

in stock

Аналіз ринку пожежних сигналізацій України. 2021 рік

Дата підготовки: Жовтень 2021 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку пожежної сигналізації України у 2021 р. У ході дослідження було досліджено тенденції на ринку, проаналізовано тренди, проблеми, фактори впливу на ринок та інші особливості, проведено аналіз попиту та пропозиції на ринку автозапчастин України, виконано оцінку конкурентного середовища ринку автозапчастин, проаналізовано частки виробників на ринку, проаналізовано державне регулювання галузі. За результатами дослідження сформовано висновки, досліджено інвестиційну ...

in stock

Аналіз ринку професійної доглядової косметики і косметології. 2021 рік

Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 32
Таблиць: 23
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку професійної доглядової косметики в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку професійної доглядової косметики в Україні у 2018-1 пол. 2021 рр., розраховано загальні показники ринку у 2018-1 пол. 2021 рр. У звіті показано перелік найбільших операторів ринку, їх опис, торгові марки, асортимент та частки ринку, виявили та виділили УТП основних операторів, провели конкурентний ...

in stock

Дослідження ринку дитячих товарів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Мова звіту: російська

Компанією Pro-Consulting було проведено аналіз ринку дитячих товарів в Україні, таких як іграшки, дитячий одяг, памперси, дитяче харчування, дитяча побутова хімія та косметика, а також коляски. Зокрема, були проаналізовані тенденції ринку, показники ринку та уподобання споживачів на ринку.Головним трендом ринку дитячих товарів в Україні варто позначити постійну необхідність покупок через зростання дитини. Багато речей доводиться купувати знову або замінювати в ...

in stock

Дослідження ринку оптики в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку оптики України.У ході аналізу були охарактеризовані загальна інформація щодо ринку, загальна характеристики продукції за типами, обсяг ринку, динаміка ємності ринку в натуральному вираженні, опис факторів, що впливають на ринок, імпорт продукції, обсяг та динаміка імпорту в натуральному вираженні, послуги державних центрів очей за 2015 -2020 р та прогноз на 2021-2025 р, обсяг ринку на підставі ...

in stock

Аналіз ринку оптики в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку оптики в Україні за 2018-2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було проведено ціновий аналіз українського ринку оптики, вивчено виробництво і імпорт. Також розглянули послуги державних і приватних очних центрів. Побудований прогноз розвитку ринку в наступні 5 років. Світовий ...

in stock

Аналіз ринку паперових пакетів в Україні. 2021

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку паперових пакетів в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку паперових пакетів в 2018-2020 рр., тенденцій в його державному регулюванні, розраховані загальні показники ринку в 2018-2020 рр. за обсягом виробництва, експорту та імпорту паперових пакетів в Україні. У звіті показано перелік найбільших операторів ринку, їх опис, спеціалізація, асортимент і частки ринку. Аналітики ...

in stock

Аналіз ринку велосипедів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку велосипедів в Україні в 2021 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу на ринок, а також принципи ціноутворення на даний вид товарів. Було розглянуто перелік основних операторів ринку велосипедів, причому вдалося виділити як виробників, так і імпортерів, дистриб'юторів.В ході дослідження було з'ясовано, що в останні пару років новим трендом розвитку міського транспорту в ...

in stock

Аналіз продажів смарт-телевізорів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження продажів на ринку смарт-телевізорів в Україні, який включає таку продукцію як телевізори з функцією Smart TV.В ході аналізу було проаналізовано тенденції ринку смарт-телевізорів в Україні, динаміка продажів смарт-телевізорів в Україні, представлені основні постачальники смарт-телевізорів в Україні.За даними компанії Strategy Analytics, в 2018 році в світі було продано 157 млн. телевізорів з підтримкою Smart TV, що ...

in stock

Аналіз ринку одноразової продукції для індустрії краси України. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 12
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку одноразової продукції для індустрії краси в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку одноразової продукції для індустрії краси і розраховані загальні показники ринку в 2019-2020 рр. за обсягом виробництва, експорту та імпорту одноразових простирадл, рушників та серветок в Україні. У звіті сегментований ринок за походженням та за видами одноразових матеріалів, показаний перелік ...

in stock

Опитування впізнаваності магазинів побутової техніки та електроніки в Києві. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз результатів опитування впізнаваності магазинів побутової техніки та електроніки в Києві. Збір інформації для дослідження відбувався методом телефонного опитування з жителями міста Київ. Вибірка склала 450 осіб. Опитування включає закриті і напівзакриті (з можливістю своєї відповіді в категорії «Інші») питання. За результатами опитування визначено найбільш популярні серед споживачів мережі магазинів побутової техніки та електроніки, а також рівень ...

in stock

Аналіз ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 36
Таблиць: 31
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні, за період з 2018 по 2020 рік. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку поліетилену в цілому і конкретно в сегменті харчової промисловості, визначені фактори впливу на ринок, а також принципи ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку ПЕТ для харчової промисловості.На сьогоднішній день на ринку ПЕТ-преформ та ПЕТ-пляшок в ...

in stock

Огляд ринку органічної косметики в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку органічної косметики в Україні, Який включає таку продукцію як косметика з впровадженням органічних компонентів.В ході аналізу були охарактеризовані лідери ринку органічної косметики в Україні, проаналізовано асортимент, канали збуту органічної косметики в Україні, розрахована рентабельність ринку органічної косметики в Україні.Серед ТОП-5 операторів ринку органічної косметики є три виробники, імпортер і дистриб'ютор. ТОП-5 лідерів визначався за ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами