Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку дитячого одягу в Україні в 2019 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Український ринок дитячого одягу наразі переживає період відновлення після початку війни росії проти України. Економічний спад у 2022 році викликаний наслідками військових дій, міграційних процесів, інфляцією та девальвацією гривні, скорочення ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку стокового та вживаного одягу в Україні в 2021-1 пол.2024 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано стан ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз попиту на ринку. У 2022 році ринок одягу в Україні зазнав значного впливу війни. Найбільший попит на одяг в ...
Дата підготовки: | Вересень 2024 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 2 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку матрасів в Україні в 2021-2023 роках. Ринок матрасів в Україні переважно демонстрував стабільність протягом довоєнних років, проте в 2022 році відзначалось падіння ринку. Також зросли ціни, що пояснюється інфляційними процесами та зростанням цін на продукцію, особливо імпортну. В 2023 році відбулось відновлення ринку, проте обсяги в грошовому виражені зросли не значно. Частково це ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 28 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Ринок паперової упаковки для харчових продуктів представлений первинним та вторинним (транспортним) пакуванням, в основному вітчизняного виробництва. Проте ринок є частково залежним від імпорту основного виду сировини (частка імпортованої макулатури склала понад 32 % у 2023 р.)Сучасні тренди мінімалізму та екологічності впливають на ринок упаковки для харчових продуктів. Компанії відмовляються від персоналізованих принтів, обмежуючись фірмовими штампами або наклейками з логотипом і ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
У 2022 році на сегмент харчових продуктів припадає найбільша частка промисловості упаковки з алюмінієвої фольги – 42,7% у вартісному вираженні. Упаковка з алюмінієвої фольги відіграє важливу роль у харчовій промисловості, пропонуючи ключові переваги, такі як подовження терміну зберігання, забезпечення безпеки харчових продуктів і збереження якості продуктів. Її застосування в харчовій промисловості поступово зростає завдяки економічній ефективності використання, гнучкості у прийнятті ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку цигарок в Україні 2016- 5 місяців 2024 рр. Досліджено загальні тенденції, зміни динаміки споживання, імпорту, експорту, впливів підвищення тютюнових акцизів і ціни, зроблено оцінку рівня тінізації ринку. Результатом аналізу стали висновки та прогнози розвитку ринку у 2024-2028 рр. З 2016 по 2021 рік на ринку сигарет спостерігалось поступове падіння ємності і скорочення виробництва, викликане ...
Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
Кількість сторінок: | 1, Excel |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 49, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 33 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку інтернет-магазинів з продажу люксової косметики в Україні у 2024 році. В дослідженні було описано загальний стан ринку, включаючи історію його розвитку, специфіку та аналіз поточних тенденцій. Були розглянуті основні чинники, що впливають на ринок, такі як технологічні інновації та зміни споживчих звичок, а також проблеми розвитку ринку, включаючи конкуренцію з традиційними роздрібними магазинами та регуляторні ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 21 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку брендованих пакетів, що включає різноманітні поліетиленові пакети з логотипами компанії. В ході аналізу були охарактеризовані основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішню торгівлю брендованими пакетами та представлено цінову сегментацію на дану продукцію.Серед загальних факторів, що впливають на ринок брендованих пакетів, можна виділити наступні:1. Екологічні вимоги. Зростання попиту на екологічно чисті та ...
Дата підготовки: | Липень 2024 року |
Кількість сторінок: | 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 9 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку професійних засобів для екозасмаги в країнах Балтії, станом на 2024 рік, основною метою якого була оцінка поточного стану ринків Литви, Латвії та Естонії: їхніх тенденцій та перспектив, виявлення головних проблем та потенційних ризиків з метою виходу на ринок.Екозасмага (миттєва засмага) - це процедура нанесення на шкіру спеціального розчину, що містить дигідроксиацетон (DHA), який безпечно ...
Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 55, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 25 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку упаковки для харчовох продуктів. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Одним з основних факторів, що впливає на ринок упаковки є сировина. Цей фактор включає доступність і вартість полімерів для виробництва плівки та PET-матеріалів, міжнародні тарифи та торгові угоди, що визначають умови торгівлі з іншими країнами, курс валюти.У 2021 році, ...
Дата підготовки: | Травень 2024 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку оптики, що включає таку продукцію як сонцезахисні окуляри, контактні лінзи, окуляри для корекції зору, оптичні прилади, аксесуари і засоби для догляду. В ході аналізу були охарактеризовані основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішню та внутрішню торгівлю оптикою та представлено цінову сегментацію на оптичні товари.Серед загальних факторів, що впливають на ринок оптики, ...
Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting виконано огляд ринку одягу та взуття в Україні, 2018-2023 рр. Проведено аналіз світових та українських тенденцій розвитку ринку, надано оцінку змінам, що відбулися в галузі за останні 6 років.В Україні через зростання купівельної спроможності після кризи 2014-2015 років населення більше витрачає гроші на одяг, взуття та інші продукти не першої необхідності. Це й стало поштовхом для розвитку ринку ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено аналіз експорту та імпорту засобів для догляду за волоссям в Україні з метою дослідження помісячної динаміки.У рамках аналізу було проаналізовано структуру експорту та імпорту, а також визначені найбільші експортери та імпортери продукції. Результати аналізу можуть бути корисні для розробки стратегій експортного та імпортного бізнесу в сфері засобів для догляду за волоссям на українському ринку. ...
Дата підготовки: | Березень 2024 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, було проведено аналіз продажів засобів для фарбування волосся.Дослідження проводилось для таких категорій товарів, як:- Фарба для волосся.- Засоби для тонування волосся.- Засоби для освітлення волосся.- Окислювач.У рамках аналізу було проведено порівняльну характеристику обсягів продажів в обраних замовником мережах. Додатково, розглянуто структуру товарних груп за ТМ.
Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 27 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку оптики у 2023 році.Дослідження ринку оптики проведене за наступними групами товарів:• Сонцезахисні окуляри• Окуляри для корекції зору• Контактні лінзиВраховуючи високу частку імпорту на ринку оптики в Україні (понад 95 %), структура ринку досліджувалась саме за його обсягами у натуральному вираженні. На ринку переважають контактні лінзи та окуляри для корекції зору (та лінзи для них), ...
Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 36 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку паперових пакетів в Україні. Проаналізовано сировинну базу, динаміку виробництва паперових пакетів та мішків, а також крафт паперу, основних операторів ринку, їх асортимент та ціноутворення на ринку. Досліджено основних споживачів, тенденції в галузі та надано прогнози щодо розвитку ринку.На сьогоднішній день, збільшена увага споживачів до екологічних питань призводить до зростання попиту на упаковку, яка є ...
Дата підготовки: | Лютий 2024 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Ринок альтернативних тютюнових виробів, таких як снюс, пауч та рідини для сигарет, в Україні демонструє стійке зростання протягом останніх років. Ринок рідин для сигарет розвинений, представлений широким колом гравців, як імпортерів відомих світових марок, так і внутрішніми виробниками. Ринок снюсів і паучів тільки на початку розвитку, це нові товари для ринку і наразі потреби споживачів закриваються за рахунок імпорту.Фактори, які ...
Дата підготовки: | Січень 2024 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 32 |
Таблиць: | 24 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження сегменту Performance/Lifestyle в Казахстані. Проаналізовано об’єми фенш ринку у роздрібному та оптовому сегменті ринку, основних гравців, а також досліджено портрет споживача в сегментах Performance/Lifestyle та його поведінку. Виявлено основні тенденції в галузі та надано інформацію щодо потенціалу розвитку сегментів Performance/Lifestyle, ключових ризиків та можливостей з точки зору споживача та бізнесу. В ході аналізу було охарактеризовано ...
Дата підготовки: | Січень 2024 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку пакувальних матеріалів в Україні протягом 2017-2023 рр. Проаналізовано фактори впливу на ринок, а тому числі глобальні та аналіз їхнього прояву та проблеми. Досліджено основні тенденції, які сприятимуть розвитку ринку.Під час аналізу було виконано характеристику та ретельний розгляд виробництва пакувальних матеріалів в Україні та міжнародних торговельних операцій. Виявлено, що пандемія COVID-19 внесла суттєві зміни в ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.