in stock

Аналіз ринку пожежних сигналізацій України. 2021 рік

Дата підготовки: Жовтень 2021 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 20
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку пожежної сигналізації України у 2021 р. У ході дослідження було досліджено тенденції на ринку, проаналізовано тренди, проблеми, фактори впливу на ринок та інші особливості, проведено аналіз попиту та пропозиції на ринку автозапчастин України, виконано оцінку конкурентного середовища ринку автозапчастин, проаналізовано частки виробників на ринку, проаналізовано державне регулювання галузі. За результатами дослідження сформовано висновки, досліджено інвестиційну ...

in stock

Аналіз ринку професійної доглядової косметики і косметології. 2021 рік

Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 32
Таблиць: 23
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку професійної доглядової косметики в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку професійної доглядової косметики в Україні у 2018-1 пол. 2021 рр., розраховано загальні показники ринку у 2018-1 пол. 2021 рр. У звіті показано перелік найбільших операторів ринку, їх опис, торгові марки, асортимент та частки ринку, виявили та виділили УТП основних операторів, провели конкурентний ...

in stock

Аналіз ринку оптики в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 31
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку оптики в Україні за 2018-2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було проведено ціновий аналіз українського ринку оптики, вивчено виробництво і імпорт. Також розглянули послуги державних і приватних очних центрів. Побудований прогноз розвитку ринку в наступні 5 років. Світовий ...

in stock

Аналіз ринку паперових пакетів в Україні. 2021

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 19
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку паперових пакетів в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку паперових пакетів в 2018-2020 рр., тенденцій в його державному регулюванні, розраховані загальні показники ринку в 2018-2020 рр. за обсягом виробництва, експорту та імпорту паперових пакетів в Україні. У звіті показано перелік найбільших операторів ринку, їх опис, спеціалізація, асортимент і частки ринку. Аналітики ...

in stock

Аналіз ринку велосипедів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 26
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку велосипедів в Україні в 2021 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу на ринок, а також принципи ціноутворення на даний вид товарів. Було розглянуто перелік основних операторів ринку велосипедів, причому вдалося виділити як виробників, так і імпортерів, дистриб'юторів.В ході дослідження було з'ясовано, що в останні пару років новим трендом розвитку міського транспорту в ...

in stock

Аналіз продажів смарт-телевізорів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження продажів на ринку смарт-телевізорів в Україні, який включає таку продукцію як телевізори з функцією Smart TV.В ході аналізу було проаналізовано тенденції ринку смарт-телевізорів в Україні, динаміка продажів смарт-телевізорів в Україні, представлені основні постачальники смарт-телевізорів в Україні.За даними компанії Strategy Analytics, в 2018 році в світі було продано 157 млн. телевізорів з підтримкою Smart TV, що ...

in stock

Аналіз ринку одноразової продукції для індустрії краси України. 2021 рік

Дата підготовки: Липень 2021 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 12
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку одноразової продукції для індустрії краси в Україні.В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку одноразової продукції для індустрії краси і розраховані загальні показники ринку в 2019-2020 рр. за обсягом виробництва, експорту та імпорту одноразових простирадл, рушників та серветок в Україні. У звіті сегментований ринок за походженням та за видами одноразових матеріалів, показаний перелік ...

in stock

Опитування впізнаваності магазинів побутової техніки та електроніки в Києві. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз результатів опитування впізнаваності магазинів побутової техніки та електроніки в Києві. Збір інформації для дослідження відбувався методом телефонного опитування з жителями міста Київ. Вибірка склала 450 осіб. Опитування включає закриті і напівзакриті (з можливістю своєї відповіді в категорії «Інші») питання. За результатами опитування визначено найбільш популярні серед споживачів мережі магазинів побутової техніки та електроніки, а також рівень ...

in stock

Аналіз ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 36
Таблиць: 31
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні, за період з 2018 по 2020 рік. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку поліетилену в цілому і конкретно в сегменті харчової промисловості, визначені фактори впливу на ринок, а також принципи ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку ПЕТ для харчової промисловості.На сьогоднішній день на ринку ПЕТ-преформ та ПЕТ-пляшок в ...

in stock

Огляд ринку органічної косметики в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку органічної косметики в Україні, Який включає таку продукцію як косметика з впровадженням органічних компонентів.В ході аналізу були охарактеризовані лідери ринку органічної косметики в Україні, проаналізовано асортимент, канали збуту органічної косметики в Україні, розрахована рентабельність ринку органічної косметики в Україні.Серед ТОП-5 операторів ринку органічної косметики є три виробники, імпортер і дистриб'ютор. ТОП-5 лідерів визначався за ...

in stock

Аналіз ринку чоловічих сорочок в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 13
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку чоловічих сорочок в Україні в 2018 - 2020 роках. У звіті розглянуті тенденції ринку чоловічих сорочок, місткість ринку чоловічих сорочок, сегментація ринку чоловічих сорочок (за походженням, за типом сорочки, по довжині рукава, за розміром сорочки, за матеріалом виготовлення), основні оператори ринку чоловічих сорочок, виробництво на ринку чоловічих сорочок, частки ринку основних операторів ринку чоловічих сорочок, ...

in stock

Аналіз ринку побутової хімії в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 25
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку побутової хімії в Україні за 2018-2020 рр.В рамках дослідження були розраховані загальні показники, ємність і тенденції розвитку миючих засобів в Україні. Проведена сегментація і структурування ринку побутової хімії в розрізі досліджуваних товарних груп. Представлені частки ринку основних операторів. У звіті показана динаміка виробництва і реалізації продукції в 2018-2020 рр., зовнішня торгівля на ринку миючих ...

in stock

Огляд ринку сигарет України. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сигарет в Україні, виходячи з офіційної статистики кожен п'ятий українець має звичку палити, а саме майже 20% населення. З них 38% споживають тютюнову продукцію більш 20 років. Однак за останні 4 роки на ринку відбуваються зміни, тенденції змінюються.На українському ринку представлені сім компаній виробників, 4 з яких транснаціональні компанії, які забезпечують більшу частину споживання ...

in stock

Аналіз ринку розумного дому в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 12
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку «розумного будинку» в Україні в 2019-2020 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку «розумного будинку», причому вдалося з'ясувати, що в базову комплектацію систем для будівель входять наступні функції:- система пожежної безпеки;- система безпеки;- система антизатоплення;- ресурсозберігаючі функції.Автоматизацію самої будівлі закладають у вартість житла, а підключення індивідуальної ...

in stock

Аналіз ринку декоративних рослин в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 87, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 30
Мова звіту: Українська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку декоративних рослин в Україні, в якому представлені основні загальна характеристика, аналіз ніші супутніх товарів садівника, державне регулювання галузі, виробництво і динаміка реалізації, зовнішня торгівля, споживачі і їх вподобання, канали збуту, асортимент продукції на ринку декоративних рослин в Україні.Ринок декоративних рослин в Україні характеризується тим, що одним із важливих факторів позитивного результату вирощування декоративних рослин, крім ...

in stock

Аналіз ринку косметики в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Лютий 2021 року
Кількість сторінок: 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 22
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку косметики в Україні за 2015 - 2020. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва косметики в розрізі видів, розрахована ємність ринку в досліджуваний період також в розрізі видів. Визначено основні оператори ринку, їх частки. Досліджено зовнішню торгівлю на ринку (імпорт, ...

in stock

Аналіз ринку упаковки для харчових продуктів в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 113, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 63
Таблиць: 57
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку харчової упаковки в Україні за 2011 - 2020. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці. Визначено сектори харчової промисловості, які споживають найбільше упаковки, обчислено ємність ринку харчової промисловості. Розраховано виробництво, імпорт та експорт харчової упаковки за сегментами: паперова упаковка, гнучка упаковка та етикетки, визначені основні споживачі та оператори ринку в кожному ...

in stock

Аналіз ринку дитячих товарів в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Грудень 2020 року
Кількість сторінок: 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 45
Таблиць: 21
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку дитячих товарів в Україні станом на грудень 2020 року. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку дитячих товарів.Провівши аналіз ринку дитячих товарів було виділено кілька особливостей ринку, наприклад, кінцевими споживачами є діти, тому є кілька важливих тенденцій. По-перше, це - стабільність попиту: щорічно в Україні народжується близько ...

in stock

Аналіз ринку дитячих підгузників в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Жовтень 2020 року
Кількість сторінок: 17 ppt
Графіків і діаграм: 37
Таблиць: 1
Мова звіту: англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження споживання підгузників під час і після глобальної пандемії в 2020 рУ звіті вивчена цільова аудиторія: місто проживання, вік, стать, сфера зайнятості, рівень доходів, сімейне становище, кількість дітей, їх вік. Визначено зміни в споживанні підгузників, а саме, чи стали споживачі купувати товари-замінники, зміни в кількості куплених підгузників в період / після пандемії, причини змін в споживанні (також ...

in stock

Паспорт ринку запальничок України. 2020 рік

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Мова звіту: українська

Аналітиками Pro-Consulting був виконаний паспорт ринку запальничок України.В ході аналізу були охарактеризовані виробництво, імпорт, експорт, визначено основних імпортерів і країни, з яких імпортуються запальнички.На ринку запальничок в Україні присутный тільки один виробник. Це означає, що ринок запальничок в Україні імпортозалежний.

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами