in stock

Аналіз ринку сушених овочів в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
6850 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку сушених овочів в Україні в 2018 - пер. пол. 2021 рр.
На сьогоднішній день ринок сушених овочів залишається імпортоорієнтованим, проте українське виробництво також укріплює свої позиції і демонструє динаміку росту в аналізований період. Однією з головних проблем для гравців, що бажають увійти на ринок залишається висока собівартість виробництва. Незважаючи на це, ряд компаній все ж оголосили про свої наміри розпочати виробництво в даному сегменті.
Крім високої собівартості, виробники можуть зіткнутися з проблемою постачання свіжих овочів на сушку. Багато фермерів на даний момент вирощують продукцію різних сортів, які відрізняються за своїми характеристиками.
Брак власного виробництва покривається за рахунок імпорту продукції. В імпорті переважає продукція з Китаю, Індії, Ірану, Туреччини та Узбекистану. Сушені овочі в більшій мірі виробляються в Індії і Китаї. Кліматичні умови і застосування стимулюючих препаратів для прискорення росту дозволяють отримати урожай, який після сушки продається на світових ринках за нижчими цінами, ніж у представників інших країн.
Не дивлячись на існуючі проблеми, Україна володіє розвиненою сировинною базою для виробництва сушених овочів. Неповна забезпеченість овочесховища і обмежений термін зберігання свіжої продукції змушує фермерів звертати увагу на інші види переробки.
В Україні також зосереджена велика кількість споживачів сушеної продукції. Це і фармацевтичні компанії, виробники готової їжі, снеків здорового харчування, а також соусів і кетчупів. Про наміри покупки у місцевих виробників сушених овочів в 2017 році заявила компанія Nestle. Однак для співпраці майбутнього виробника з такою великою компанією, необхідно відповідати певним вимогам.
У подальших періодах очікується розвиток даного напрямку в Україні. Основними рушійними силами виступатимуть існуючий попит на сушену продукцію всередині країни і за кордоном. Одним з таких є відмова європейських країн від китайської продукції на користь більш натуральної. Оскільки для України при експорті в ЄС відсутні митні збори, даний напрямок буде і далі викликати інтерес у українських аграріїв.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Виробництво та реалізація сушених овочів в 2018 – 1 пол. 2021 рр.
3. Структурування та сегментація споживання (сегмент B2C та B2B)
4. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Кількість компаній у розрізі товарних позицій досліджуваного ринку України

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку сушених овочів, в натуральному вираженні, %
2. Динаміка посівних площ під овочеві культури у 2018- 1 пол. 2021 рр.
3. Обсяг виробництва сушеної цибулі в 2018 – 1 пол. 2021 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
4. Обсяг реалізації сушених овочів в 2018 – 1 пол. 2021 рр. в Україні в натуральному вираженні, тонн
5. Обсяги споживання сушеної продукції на ринку в 2018 - 1 пол. 2021 рр. (сумарним підсумком) в Україні в натуральному вираженні, тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами