in stock

Аналіз ринку рибних консервів і пресервів України. 2016 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2016 року
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
2300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

З огляду на розвинену мережу водойм і вихід до Чорного і Азовського морів, Україна має високий сировинний потенціал у розвитку виробництва рибних консервів і пресервів. Однак економічна криза і втрата стратегічно важливих регіонів внесли свої корективи, послуживши причиною скорочення споживання консервів і пресервів українцями.

Детальний зміст:

1. Загальна інформація про ринок
2. Загальні показники ринку
3. Виробництво консервів і пресервів в Україні
4. Зовнішньоекономічна діяльність.
5. Споживчі переваги
6. Висновки і прогнозні тенденції

Перелік таблиць:

1. Динаміка ємності ринку рибних консервів і пресервів в 2013 - 7 міс.2016 рр

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка показників обсягів ринку консервів і пресервів в Україні, тис. тонн
2. Динаміка обсягів виробництва консервів і пресервів в Україні в 2013 - 7 міс. 2016 рр., тис. тонн
3.Структурірованіе ринку консервів і пресервів в Україні в залежності від походження продукції, в натуральному вираженні
4. Динаміка показників обсягів експорту консервів і пресервів в Україні в 2013 - 7 міс. 2016 рр., тис. тонн
5. Географічна структура експорту консервів з України за підсумками 2013-2015 рр. В натуральному значенні
6. Динаміка показників обсягів імпорту консервів і пресервів в Україні в 2013 - 7 міс. 2016 рр., тис. тонн
7. Географічна структура імпорту консервів в Україну в 2013-2015 рр. в натуральному значенні
8. Уподобання українських споживачів щодо вітчизняних торгових марок консервів і пресервів за підсумками 2015 року

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами