in stock

Аналіз ринку кетчупу, майонезу та інших соусів. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2014 року
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 5
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку соусів (насамперед – кетчупу і майонезу) підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting. Огляд містить характеристику ситуації на ринку, а також дані з виробництва та зовнішньоекономічної діяльності в зазначеному секторі харчового ринку. Як ключові риси ринку вказані концентрація виробників з витісненням дрібних гравців, поступове зростання експорту як в абсолютному вираженні (на 17,4%), так і у формі частки виробленої продукції (на 1,6 п. п.), деяке скорочення майонезного сегмента з огляду на поширення думки про шкідливість цього продукту в умовах наростання прагнення споживачів до здорового способу життя. Ємність ринку соусів за досліджуваний період (2010 – 4 міс. 2014 рр.) демонструє коливальний характер, але розмах варіації показника відносно невеликий: 255,1–269,5 тис. тонн. П’ять великих промислових підприємств субринку кетчупу забезпечують більше 90% загального його обсягу, при цьому близько половини випускається на виробничих потужностях ПрАТ «Волиньхолдинг». Це саме об’єднання лідирує на субринку майонезів, однак його частка трохи становить більше чверті (27,2%), а ринок на 83,5% формують 10 операторів. Україна поставляє на експорт приблизно десяту частину вироблюваних соусів (у цілому), вони мають попит переважно у країнах СНД. Провідною країною – торговельним партнером є Росія, її частки приблизно однакові в поставках і до країни, і з країни. За розглянутий період абсолютні показники експорту перевищують дані щодо імпорту на 38–49%. Що стосується переваг споживачів, то трійку критеріїв вибору продукції складають смак, ціна і країна-виробник. Споживання має слабо виражений сезонний характер, який проявляється (наприклад, по сегменту майонезів) у тому, що взимку активніше купуються більш жирні майонези, а навесні та влітку – легші. Побудовано рейтинги популярності продукції. Коротко висвітлена цінова політика, зокрема вказані ціни на сировину для виробництва майонезу. Огляд завершує оцінка конкурентного середовища на аналізованому ринку. У рамках її визначення в табличній формі детально представлені ключові параметри оцінки, компоненти оцінки за факторами, а також опис загроз для ринку з розробкою рекомендацій щодо їх уникнення. Крім того, викладено загальні ризики ринку, серед яких зростання цін, фінансова і політична нестабільність тощо. Вказано на високу ймовірність перенасичення ринку вже в найближчому майбутньому.

Детальний зміст:

1. Ринок кетчупу, майонезу та інших соусів в Україні. Загальні тенденції розвитку 
2. Асортимент продукції, представлений на ринку кетчупу, майонезу та інших соусів в Україні 
3. Конкурентна ситуація на ринку кетчупу, майонезу та інших соусів в Україні 
4. Зовнішня торгівля на ринку кетчупу, майонезу та інших соусів в Україні 
5. Споживчі переваги на ринку кетчупу, майонезу та інших соусів України 
6. Цінова політика на ринку кетчупу, майонезу та інших соусів України 
7. Аналіз проблем розвитку виробництва на ринку кетчупу, майонезу та інших соусів України

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягу ринку соусів за 2009 – 6 міс. 2013 рр. в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Динаміка експорту та імпорту соусів за 2010–2014 рр. в Україні у натуральному вираженні, тис. тонн 
3. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку кетчупу, майонезу та інших соусів України 
4. Оцінка конкурентного середовища на ринку кетчупу, майонезу та інших соусів України 
5. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку кетчупу, майонезу та інших соусів України

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягу ринку соусів за 2010 – 4 міс. 2013 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Структура виробництва соусів у розрізі товарних категорій за підсумками 2013 р. в Україні (натуральне вираження), % 
3. Частки основних українських операторів у виробництві кетчупу за підсумками 2012 р. (натуральне вираження), % 
4. Частки основних українських операторів у виробництві майонезу за підсумками 2012 р. (натуральне вираження), % 
5. Структура експорту соусів за підсумками 2013 – 4 міс. 2014 рр. із України (натуральне вираження), % 
6. Структура імпорту соусів за підсумками 2013 – 4 міс. 2014 рр. до України (натуральне вираження), % 
7. Рейтинг споживчих переваг за марками / виробниками кетчупу станом на поточний місяць 2014 р. 
8. Рейтинг споживчих переваг за марками / виробниками майонезу станом на поточний місяць 2014 р.  
9. Рейтинг споживчих переваг за марками / виробниками олії станом на поточний місяць 2014 р.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами