in stock

Аналіз ринку фруктової консервації України. 2017 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2017 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
3500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Україна відрізняється сприятливими кліматичними і погодними умовами, що сприяють активному вирощуванню великої кількості фруктів і ягід. Так, в нашій країні відзначаються високі врожаї яблук (близько 55% від загального обсягу зборів фруктів і ягід), груш, слив та вишень (в середньому, вони займають по 8% виробництва). З географічної точки зору, найвища врожайність припадає на Вінницьку, Хмельницьку та Чернівецьку області.

Оскільки фрукти мають досить нетривалий термін зберігання, їх переробляють різними способами - заморожують, сушать, а також виробляють мармелад, джеми, пюре, пасти, компоти та інші види фруктової консервації.

Ринок фруктової консервації в Україні має низку особливостей, до яких відноситься, перш за все, сезонність виробництва (пік виготовлення продукції припадає на другу половину літа і початок осені). Крім того, в сегменті фруктової консервації відзначається велика частка імпортної продукції, до якої відносяться консервовані екзотичні фрукти (ананас, манго, кокос, коктейльні вишні і т.д.). Існує також необхідність конкурування з представниками поза промислового сектора, оскільки в нашій країні джеми, варення та інші заготовки з фруктів часто проводяться в домашніх умовах.

Вітчизняний ринок фруктової консервації відрізняється еластичністю попиту. Оскільки фруктові консерви не входять до числа продуктів першої необхідності, підвищення рівня цін і зниження купівельної спроможності призводить до зменшення попиту.

В силу кризових явищ в економіці України, досліджуваний сегмент скорочується. Причинами зниження обсягів випуску фруктової консервації стали:

• скорочення доходів і витрат населення;
• виготовлення консервації в домашніх умовах;
• зменшення обсягів закупівель консервації підприємствами, які використовують її у виробництві продуктів харчування.

Детальний зміст:

1. Ємність і тенденції ринку фруктової консервації в Україні
2. Виробництво фруктової консервації в Україні
3. Зовнішня торгівля фруктової консервацією в Україні
4. Споживчі переваги фруктової консервації в Україні
5. Висновки і прогнозні тенденції

Перелік таблиць:

1. Показники місткості ринку фруктової консервації в Україні в 2013-2016 рр.
2. Основні показники експорту фруктової консервації з України в 2013-2016 рр.
3. Основні показники імпорту фруктової консервації в Україні в 2013-2016 рр.

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва фруктів і ягід в Україні в 2013 - 1 половині 2017 року в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка виробництва фруктової консервації в Україні за 2013 - 5 міс. 2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
3. Географічна структура експорту фруктової консервації з України в 2016 році в натуральному вираженні,%
4. Географічна структура імпорту фруктової консервації в Україні в 2016 році в натуральному вираженні,%
5. ТОП-10 брендів консервованих ананасів і персиків

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами