in stock

Аналіз ринку фруктової консервації в Україні. 2023 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2023 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 22
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
28800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку фруктової консервації в Україні. Проаналізовано тенденції ринку, фактори впливу та проблеми розвитку. Досліджено основних операторів на ринку та аналіз споживання.
В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку фруктової консервації в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічну діяльність та споживання фруктової консервації в країні, визначено основні оператори ринку фруктової консервації, представлено середні ціни на товари.
Фруктове консервування в Україні, є традиційним методом зберігання фруктів, завдяки якому, раніше можна було куштувати свої улюблені плоди навіть в зимній сезон. Зараз, з розвитком зовнішньої торгівлі, коли в Україну імпортують будь-які фрукти з інших куточків світу, це прийняло характер гастрономічної насолоди.
Попит на фруктові консерви є еластичним, оскільки ці продукти не входять до категорії перших необхідних продуктів харчування і не вживаються щодня. Тому зміни в цінах та споживчій спроможності автоматично впливають на попит на ці товари.
Український ринок більшою мірою наповнений товарами вітчизняного виробництва, виключенням є фрукти консервовані в сиропі (ананаси, персики, мандарини, манго, та інші).
Ринок фруктової консервації прямопропорційно залежить від ринку фруктів. Проаналізувавши урожай багаторічних рослин у 2022 р. можна зробити висновки, що загальний обсяг зібраного урожаю зменшився на 11%, в порівнянні з минулим періодом. Це пояснюється як зменшенням загальної площі насаджень багаторічних рослин, та площею насаджень у плодоносному віці включно так і зниженням врожайності культур.
У 2021 р. площа насаджень у плодоносному віці складала 190,53 тис.га. а в 2022 р. - 171,24 тис.га, Причиною такого зниження площі насаджень є окупація частини територій чи втрата контролю над територіями, де відбуваються бойові дії. Додатково були втрачені землі сільськогосподарського призначення через підрив Каховської ГЕС. Вода спричинила шкоду не тільки існуючим посівним площам, але і унеможливила на довгий термін будь-яку сільськогосподарську діяльність на цих територіях.


Можливості на ринку:
- Розширення асортименту продукції: за рахунок зміни рецептури, та комбінування різних смаків, можна розширювати асортимент продукції);
- Здоров'я та еко-тренди: збільшення попиту на натуральні, органічні та без консервантів продукти може відкрити можливості для створення здорових варіантів фруктової консервації;
- Експорт та глобалізація: зацікавленість міжнародними ринками може відкривати нові можливості для експорту фруктових консервів та проникнення на нові ринки;
- Маркетинг та брендування: створення сильного бренду, який асоціюється з високою якістю та інноваціями, може допомогти виробнику виділитися на ринку та залучати увагу споживачів.
Загрози на ринку:
- Загрози, що пов’язані з війною (вимкнення світла, через пошкоджену енергосистему; пошкодження виробничих потужностей в наслідок обстрілів; втрата контролю над територіями);
- Сезонні зниження попиту;
- Демографічна криза;
- Подорожчання енергоресурсів;
- Скорочення доходів населення

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку фруктової консервації в якісних межах дослідження
1.1. Опис ринку, аналіз тенденцій розвитку ринку
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021- 9 міс. 2023 рр.
1.3. Сегментація і структурування ринку (за товарними групами, походженням)
1.4.Оцінка тіньового сегмента на ринку фруктової консервації
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (загальна інформація, види діяльності і спеціалізація; товарні групи, торговельні марки і асортимент; регіональна представленість)
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2021- 9 міс. 2023 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт досліджуваних товарів з України в 2021- 9 міс. 2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт досліджуваних товарів в Україну в 2021- 9 міс. 2023 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова асортиментних карт (за основними характеристиками (тип, смак, тара))
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію
6.2. Середні поточні ціни на продукцію
6.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни
7. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність в каналах просування)
8. Аналіз споживання на ринку
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
8.3. Структурування та сегментація споживання
9. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
10. Висновки. Прогнозні показники ринку
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Рекомендації по розвитку на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT- аналіз компанії Замовника на ринку (з фокусом на аналіз ринкових можливостей та загроз)

Перелік таблиць:

1. Обсяги збору врожаю багаторічних насаджень у ТОП-5 областей України за 2021-2022 рр., тис. т
2. Динаміка ємності ринку фруктової консервації в Україні у 2021-9 міс. 2023 рр., тонн
3. Асортимент і торгові марки компанії АГРАНА
4. Асортимент і торгові марки компанії “Еко-Снек"
5. Асортимент і торгові марки компанії КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "СХІДНІ ЛАСОЩІ»
5. Асортимент і торгові марки компанії «ВІЛІС»
6. Асортимент і торгові марки компанії ТОВ "Роменський завод продтоварів"
7. Частки ринку основних операторів ринку фруктової консервації за обсягами виробництва у 2022 р. в натуральному вираженні, тонн, %
8. Факторний аналіз операторів на ринку фруктової консервації 2021-2022 рр., у вартісних показниках, млн.грн.
9. Об’єм реалізації товарів і частки ринку основних конкурентів у 2022 р., тонн
10. Частки виробників фруктової консервації у загальному виробництві в Україні, 2021- 9 міс. 2023 рр., тонн, %
11. Асортиментна карта фруктової консервації в Україні
12. Середня ціна на фруктову консервацію станом на листопад 2023 р. за видами, грн. з ПДВ
13. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку фруктової консервації
14. Використання основних каналів реклами на досліджуваних ринках по операторам
15. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
16. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
17. Аналіз брендингу основних операторів ринку
19. Аналіз інтернет запитів досліджуваної продукції
20. Аналіз інтернет запитів компаній виробників
21. SWOT – аналіз компанії замовника
22. Прогноз на основі SWOT – аналізу

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку фруктової консервації за походженням, %
2. Динаміка виробництва фруктової консервації 2021- 9 міс. 2023 рр. в кількісних показниках, тонн
3. Динаміка виробництва фруктової консервації 2021- 9 міс. 2023 рр. у вартісних показниках, млн. грн.
4. Динаміка експорту фруктової консервації 2021-9 міс. 2023 рр. в кількісному вираженні, тонн, %
5. Динаміка експорту фруктової консервації 2021-9 міс. 2023 рр. у вартісному вираженні млн. грн., %
6. Структура експорту фруктової консервації з України у 2021 – 2022 рр. у натуральному вираженні, тонн, %
7. Географія експорту продукції в 2021 – 2022 рр. у натуральному вираженні, тонн, %
8. Основні експортери фруктової консервації з України 2021 – 2022 рр. у натуральному вираженні, тонн, %
9. Динаміка імпорту фруктової консервації, 2021- 9 міс. 2023 рр. в кількісних показниках, тонн
10. Динаміка імпорту фруктової консервації 2021- 9 міс. 2023 рр. у вартісних показниках, млн.грн.
11. Сегментація імпорту фруктової консервації за видами, 2022 р., в натуральному вираженні, тонн, %
12. Структура імпорту фруктової консервації в Україну в 2021 – 2022 рр. у натуральному вираженні, тис. т, %
13. Географія імпорту фруктової консервації в Україну в 2021 – 2022 рр. у натуральному вираженні, тис. т, %
14. Основні імпортери фруктової консервації в Україну в 2021 – 2022 рр. у натуральному вираженні, тис. т, %
15. Основні постачальники імпорту за видами продукції у 2022 р. у натуральному вираженні, тонн, %
16. Динаміка зміни індексу цін на консерви (графік з накопиченням, зростаючим підсумком з 03.2017)
17. Динаміка цін на консерви у вартісному вираженні, грн/кг
18. Операційні витрати компаній з виробництва фруктової консервації в 2023 році, %
19. Ключові фактори, що впливають на вибір фруктової консервації в Україні
20. Частка інтернет запитів торгових марок, основних операторів, %
21. Структура споживання досліджуваних продуктів за категорією зайнятості споживача
22. Структура споживання досліджуваних продуктів за категорією віку споживача
23. Канали збуту фруктової консервації в Україні в B2C сегменті
24. Кінцеві точки каналів збуту, розподілені по часткам збуту %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами