in stock

Аналіз ринку морозива України. 2006

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2006 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 8
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку морозива України, що містить детальну динаміку виробництва продукції за 1990-2008 рр., А також загальні тенденції розвитку галузі. Динаміка виробництва морозива в Україні за останні два роки характеризується стабільністю. Однак структура основних видів змінюється досить активно. Великі виробники поступово збільшують частки ринку за рахунок пішли з ринку окремих холодокомбінатів і втрати позицій дрібними гравцями. Також варто виділити наступні тенденції ринку морозива України: зростання роздрібних цін (у середньому на 20%); збільшення обсягів споживання морозива класу преміум і розширення кола його споживачів; зростання частки продажів сімейної групи морозива; зростання обсягів реалізації вагового морозива і просування даного продукту в мережах закладів HoReCa; збільшення експортної активності виробників морозива. Ринок морозива насичений і великого зростання в майбутніх періодах не очікується. Подальше розширення попиту можливо за рахунок підвищення рівня добробуту населення, культури споживання морозива і розвитку виробниками нових зовнішніх ринків збуту.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку морозива України в 2005-2006 рр.
2. Виробництво та регіональна структура ринку морозива України.
3. Основні гравці.
4. Зовнішня торгівля:
5. Ціноутворення і цінова сегментація ринку.
6. Споживання.
7. Асортимент наданої продукції.
8. Брендинг і реклама.
9. Висновки і прогнози розвитку ринку.

Перелік таблиць:

1. Україна: внутрішнє споживання морозива, тонн
2. Провідні виробники морозива на Україні в 2005 році
3. Класифікація цінових сегментів ринку морозива
4. Вікова структура споживання морозива в Україні умовних пачок (100 мл.) В рік
5. Статистичний аналіз асортименту продукції підприємств, 2004-2005 роках
6. Асортимент пломбіру в шоколадній глазурі, представлений на ринку, на початок 2006 року
7. Асортимент вершкового морозива, представлений на ринку, на початок 2006 року
8. Асортимент морозива в стаканчику, представлений на ринку, на початок 2006 року

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва морозива в Україні в 1995 - 2006 роках, тис. Тонн
2. Динаміка темпу зростання виробництва морозива в Україні в 2000 - 2006 роках,%
3. Експорт морозива з України в розрізі країн в 2005 році,%
4. Імпорт морозива з України в розрізі країн в 2005 році,%
5. Споживчі переваги при виборі морозива,%
6. Структура виробництва морозива в Україні по групах в 2004-2005 роках,%
7. Асортиментна структура морозива в Україні в 2004-2005 роках,%

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами