Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 39 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку обладнання IVD в Україні. У звіті подано загальну характеристику ринку обладнання IVD в Україні. Відображено структуру ринку приватних і державних лабораторій. Проаналізовано основних операторів IVD ринку. Проведено аналіз імпорту IVD обладнання та реагентів. Проаналізовано ринок станцій переливання крові в Україні. Представлена структура проведених аналізів за типами за 2018 р, 9 міс. 2019 рр., в приватних ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 23 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting підготовлено дослідження ринку спирту в Україні. Проведено аналіз обсягів виробництва спирту в період 2015 - 2019 рр. Також в звіті представлені особливості споживання на ринку, а також перспективні тенденції розвитку ринку. Крім того, проаналізована зовнішня торгівля на ринку спирту, виділені і сегментовані основні і перспективні після демонополізації оператори на ринку спирту в Україні. Проведено SWOT- і PESTLE-аналіз ринкового ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз компаній виробників насосно-компресорних труб в світі.В ході дослідження було проаналізовано діяльність десяти найбільших виробників в Європі та Азії, охарактеризовано їх асортиментний ряд, географію виробництва, наявність сертифікатів API. Окрема увага приділялась компаніям, які займаються експортом труб в Україну, а також товару, який вони продавали вітчизняним компаніям та умовам поставок.Серед основних галузей - споживачів труб - хімічна промисловість, ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 5 |
Мова звіту: | українська |
Аналітиками Pro-Consulting провели аналіз ринку горіхів і сухофруктів. Ринок горіхів представлений мигдалем і фундуком, ринок сухофруктів - фініками і курагою.В ході дослідження було охарактеризовано тенденції розвитку ринку в Україні, розраховане ємність, виділено основних операторів ринку, оцінено показники імпорту, географію, основних контрагентів. Також було оцінено інвестиційну привабливість ринку.Сьогодні в світі вирощується понад 10 основних видів горіхів. Основний асортимент горіхів, які реалізуються ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 20 |
Таблиць: | 29 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку равликів та продуктів їх переробки в Україні та Європі. У ході дослідження були проаналізовані основні тенденції ринку, розраховані загальні показники ринку в Україні та у розрізі країн ЄС, представлено динаміку вирощування равликів та виробництва продукції з них та охарактеризовано основних операторів європейського ринку серед ферм та переробних підприємств. Також у дослідженні проаналізовано зовнішню торгівлю ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 54 Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 35 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку котлів. В ході дослідження було охарактеризовано тенденції розвитку ринку в Україні, розраховано ємність, проаналізовано діяльність основних виробників, оцінено показники зовнішньої торгівлі, географію експорту та імпорту, основних контрагентів. Значну увагу в роботі було приділено дослідженню споживчих вподобань та цінової політики на ринку.В Україні використовують газові, електричні та твердопаливні котли. Твердопаливні котли – виробляють теплову енергію нагріваючи ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 13 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | російська |
Північна Македонія, має вигідне географічне розташування, близьке до одного з найбільших споживачів соняшникової олії - ринку Європи. Саме європейські країни лідирують за рівнем споживання соняшникової олії, якщо порівнювати з країнами Азії, де першими за популярністю є інші види рослинних жирів. За аналізований період, Північна Македонія експортувала соняшникова олії всього в кілька країн, а на дві країни припадали найбільші обсяги поставок. В цілому, ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 50, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 39 |
Таблиць: | 17 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку заморожених напівфабрикатів. В основі - заморожені м'ясні напівфабрикати, які включають пельмені, вареники та млинці з м'ясом, а також рибні напівфабрикати - рибні палички, нагетси, риба в паніровці.В ході дослідження охарактеризували тенденції розвитку ринку в Україні, розрахували ємність, проаналізували діяльність основних виробників, оцінили показники зовнішньої торгівлі, географію експорту та імпорту, основних контрагентів, розрахували оптимістичний і ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала огляд ринку чаю в Україні.На сьогодні чайний ринок - є одним з ринків, що стабільно розвиваються в світі. Основними виробниками високоякісного чаю є: Шрі-Ланка, Індія, Кенія та Китай. Саме ці країни є великими гравцями в світовому ринку і формують ціни на даний товар. Несприятливі кліматичні умови і політико-економічна нестабільність країн-імпортерів можуть спровокувати дефіцит ринку чаю і, отже, ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 43 |
Таблиць: | 9 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку комбікормів і преміксів в Україні.За останній час український ринок комбікормів і преміксів демонструє тенденцію до зниження рівня виробництва даної продукції. Фактори, що впливають на дану тенденцію представлені в аналізі.Змішування в правильних пропорціях різних видів кормів дозволяє створювати раціон з високою харчовою цінністю, забезпечувати худобу усіма необхідними корисними речовинами і в короткий термін підвищувати приріст живої ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку апарт-готелів м. Івано-Франківськ. В ході дослідження було проаналізовано об’єкти готельної нерухомості, що нині функціонують в м. Івано-Франківськ; наведено їх основні характеристики. Визначено перелік та частки основних операторів готельної нерухомості. Визначено основні фактори впливу на будівництво апарт-готелю в м. Івано-Франківськ.Готельний бізнес - один із найперспективніших і успішно розвинутих напрямків бізнесу в Україні. Особливістю цього ...
Дата підготовки: | Грудень 2019 року |
Кількість сторінок: | 45, Arial, 10 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 21 |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку тютюну для кальянів в Україні. В ході дослідження було проведено аналіз обсягу ринку тютюну для кальяну в Україні з виділенням частки тіньового ринку та його оцінкою. Аналітиками компанії був здійснений аналіз виробництва і зовнішньої торгівлі на ринку тютюну для кальяну, визначені основні гравці ринку. Також був здійснений аналіз споживчих переваг і обсягу споживання тютюну для ...
Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 5 |
Мова звіту: | українська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку пелет в Україні.В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги імпорту та експорту продукції, визначені основні торгові марки, що представляють пелети в Україні та їх ключові характеристики, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку пелет в Україні, побудовано прогноз на найближчі роки та проаналізовано фактори, що справлятимуть вплив на ринок пелет ...
Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | русский |
Аналітики Pro-Consulting провели аналіз розвитку пляжного туризму і готельного ринку Одеської області.В ході дослідження було проаналізовано основні тенденції розвитку ринку з виділенням основних факторів і проблем. Також визначено особливості курортів Одеської області, перспективи розвитку готельного бізнесу, проведено оцінку інвестиційної привабливості галузі.В Україні спостерігається підвищений попит на внутрішній туризм. За даними порталу туристичних рекомендацій TripAdvisor, в 2013 і 2014 роках 33% ...
Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз розвитку ринку wellness і SPA в Україні, з виділенням Одеської обл.В ході дослідження проаналізували основні тенденції розвитку ринку з виділенням основних факторів і проблем. Значну частину роботи зайняв аналіз основних операторів, який передбачав виділення інформації про ціни, послуги, переваги та недоліки. Грунтуючись на даних інтернет - запитів також були визначені регіони та міста, де подібний ...
Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 1 |
Таблиць: | 6 |
Мова звіту: | російська |
Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку котеджних містечок і земельного ринку Одеської області.В ході дослідження були проаналізовані основні тенденції розвитку ринку з виділенням основних чинників, проблем, перспектив і ризиків. Також проведено аналіз інвестиційної привабливості даного ринку та виділено переваги цільової аудиторії. Окремо проаналізовано вартість земельних ділянок, як варіанти для будівництва в курортних регіонах Одеської області.З огляду на те, що Одеса є ...
Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 5 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження загальних показників курортних районів Одеської області.В ході дослідження було проведено загальний аналіз готелів, санаторіїв і СПА-комплексів курортних селищ Базар'янка, Миколаївка, Курортне, Сергіївка, Затока, які знаходяться в Одеській області. Основними критеріями оцінки стали кількість, номерний фонд, вартість проживання, віддаленість від моря, а також додаткові послуги, що надаються готелями та іншими досліджуваними оздоровчо-лікувальними закладами. Після анексії Криму, ...
Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження маркетингової ситуації на ринку лікувально - оздоровчих санаторіїв України.В ході дослідження було проаналізовано основні тенденції розвитку ринку з виділенням основних факторів і проблем. Значну частину роботи зайняв аналіз основних операторів, який передбачав виділення інформації про ціни, послуги, переваги та недоліки. Ґрунтуючись на даних інтернет - запитів також були визначені санаторії, які користуються найбільшим інтересом серед ...
Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз потенціалу системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні. В ході аналізу були розглянуті тенденції онлайн-комерції в принципі, динаміка онлайн-продажів туристичних послуг, виділені частини турів, в тому числі за цілями. Були проаналізовані основні туроператори і використання ними онлайн-опцій і просування в Інтернеті, надання турів за різними географічними напрямками.Кількість користувачів Інтернету стрімко зростає. Якщо в 2010 році частка користувачів ...
Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting представляє огляд ринку овочевої консервації в Україні. У короткому звіті представлена динаміка виробництва і зовнішньої торгівлі овочевими консервами, а також динаміка виробництва сировини і посівних площ під овочами.Консервовані овочі - традиційний продукт для України. Жителі сільської місцевості переробляють способом консервації значну частину врожаю овочевих культур, який призначається для власного споживання. Також серед домогосподарств популярна консервація як товар на ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.