Аналіз потенціалу системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні. 2019 рік

Аналіз потенціалу системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні. 2019 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2019 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 13
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
13650 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела аналіз потенціалу системи онлайн-бронювання туристичних турів в Україні. В ході аналізу були розглянуті тенденції онлайн-комерції в принципі, динаміка онлайн-продажів туристичних послуг, виділені частини турів, в тому числі за цілями. Були проаналізовані основні туроператори і використання ними онлайн-опцій і просування в Інтернеті, надання турів за різними географічними напрямками.
Кількість користувачів Інтернету стрімко зростає. Якщо в 2010 році частка користувачів Інтернету серед дорослого населення України (18 і більше років) становила 29%, то в 2016 році - вже 62% і цей показник продовжує зростати.


Популярність сайтів електронної комерції в Україні зростає. 72% інтернет-користувачів з великих міст (100+ тис. жителів) хоч раз робили покупки в інтернеті - це більше половини населення цих міст. Групи товарів, які купуються онлайн, теж змінюються: якщо в 2011 році серед покупок в Інтернеті лідирували побутові прилади, то з 2016 року на перше місце вийшли одяг, взуття та аксесуари, їх купують онлайн 52% користувачів Інтернету.
Споживачі з кожним роком все більше залучаються до цифрових технології у всіх сферах життя. Переваги онлайн-покупок поступово вкорінюються в свідомості людей і поширюються від звичних продуктів (техніки, одягу, квитків) на сфери, в яких раніше такий підхід не використовувався (доставка продуктів, квітів, ліків, побутові послуги).
Онлайн-бронювання подорожей знаходяться в зростаючому тренді. Основний фактор - позитивний споживчий досвід, який дозволяє покупцям довіряти електронній комерції.
Перевагами онлайн-бронювання подорожі є можливість легко і швидко порівняти різні варіанти турів, побачити їх параметри і характеристики, одночасно перевіривши відгуки на інших ресурсах. Можливість онлайн-оплати позбавляє покупця необхідності витрачати час на поїздку в агентство і розмову з менеджером, а також виключає можливість нав'язування покупки з боку агентства.
Розвиватися сервісам з підбору турів допомагає і зростання ринку міжнародного туризму, яке спостерігається в останні пару років. У 2018 році на організований відпочинок вирушило понад 3 млн українців, на 35% більше у порівнянні з попереднім роком. За даними операторів, близько 72% мандрівників обирають для себе курорти Туреччини і Єгипту.


Проблеми ринку онлайн-продажів в сфері туристичних турів:
• у багатьох турагентств на сайті немає зручної пошукової системи, можливості порівнювати пропозиції від різних туроператорів і сплатити карткою;
• звички споживання - значна частина клієнтів, які вибирають тур онлайн, все одно телефонують, щоб порадитися з менеджером при виборі готелю для відпочинку;
• недовіра до оплати онлайн. Наявність в компанії офісу викликає більше довіри у споживачів. Вартість авіатурів становить від 20 тис. грн., тому проводити онлайн-оплату готові не всі українці.

Ринок онлайн-продажів туристичних турів буде стрімко розвиватися під впливом розвитку інтернет-технологій, поширення онлайн-оплат в інших сферах і щоденних активностях (оплата ЖКГ, покупка квитків на транспорт і в кіно і т.д.).

Детальний зміст:

1. Онлайн-комерція в Україні в цілому
1.1. Основні тенденції розвитку онлайн-комерції
1.2. Основні показники ринку. Динаміка продажів в онлайн в 2016-2018 рр. Структура ринку онлайн-комерції за ключовими сегментами. Виділення частки туризму
1.3. Основні оператори ринку і їх нововведення за 2018-2019 рр. (що могло сприяти зростанню онлайн-продажів)
2. Аналіз тенденцій ринку онлайн-продажів подорожей в Україні в 2016-2019 рр. (фактори впливу на ринок, проблеми розвитку)
3. Обсяг онлайн-продажів подорожей в Україні
4. Сегментація ринку
- Виділення частки онлайн-продажів з ринку туризму в цілому
- Структура продажів за видами (тільки проживання / пакетні пропозиції; корпоративний сегмент / подорожі)
- Структура продажів в корпоративному сегменті і сегменті подорожей за видами послуг (транспорт / розміщення / інші)
5. Основні оператори ринку
5.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
5.2. Структурування операторів (за послугами, ціновим сегментом, ЦА)
5.3. Частки ринку основних операторів (оцінка за доходом, популярністю в соц. мережах, особливостями продажу, за цільовою аудиторією)
5.4. Динаміка часток в онлайн-продажах ТОП-5 операторів. Аналіз позиціонування компаній зі зміною продажів в онлайн в 2016-2018 рр.
5.5. Особливості конкуренції і ризики. Аналіз ринкових часток конкурентів
6. Асортимент та ціноутворення на ринку
6.1. Аналіз роботи операторів ринку онлайн-бронювання за напрямками: Франція, Швейцарія та Італія - Альпи, гірськолижний відпочинок; Туреччина, Греція, о. Сицилія, Мальдіви, Домінікана - структура пропозиції, конкурентні переваги
6.2. Вартість турів за напрямками
7. Споживачі і їх переваги (кабінетним способом)
7.1. Переваги споживачів щодо послуг, портрет споживача (оцінка структури населення за доходами, визначення ЦА преміум-сегмента)
7.2. Аналіз інтернет-запитів по турам (динаміка запитів за країнами / форматами відпочинку)
8. Канали просування конкурентів (аналіз існуючих каналів просування (соцмережі, корпоративні пропозиції, відео реклама, допоміжні канали (спільно з країнами-напрямками туризму)). Аналіз фокусу на просування онлайн-бронювання.
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку онлайн-бронювання
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку (з виділенням преміум-сегмента) в 2019-2022 рр.
9.3. Рекомендації з розвитку на ринку (аргументи «за» і «проти» розвитку онлайн-бронювання на сайті туроператора)
10. Фактори і ризики розвитку ринку
10.1. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
10.2. Існуючі ризики і бар'єри входу в сегмент онлайн-бронювання. Побудова карти ризиків

Перелік таблиць:

1. Основні оператори ринку
2. Структурування операторів за послугами
3. Структурування операторів за ціновим сегментом
4. Динаміка часток в онлайн-продажах ТОП-5 операторів, %
5. Факторний аналіз часток операторів в 2017-2018 рр.
6. Аналіз роботи операторів ринку онлайн-бронювання за основними напрямками
7. Мінімальна вартість турів за напрямками
8. Динаміка інтернет-запитів на гірськолижні тури, кількість запитів на місяць
9. Динаміка інтернет-запитів за країнами, кількість запитів на місяць
10. Просування конкурентів
11. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
12. Сегментація ринкових ризиків
13. Карта ризиків ринку онлайн-продажів подорожей преміум-сегмента

Перелік графіків і діаграм:

1. Частка користувачів Інтернету в Україні в залежності від типу населеного пункту, %
2. Обсяг продажів електронної комерції в Україні в 2016-2018 рр., в грошовому вираженні, млрд грн.
3. Сегментація продажів електронної комерції в Україні в 2018 р., в грошовому вираженні, %
4. 10 найбільш відвідуваних маркетплейсов в Україні в жовтні 2019 року, млн відвідувачів
5. Обсяг продажів подорожей через мобільні додатки в Україні в 2016-2018 рр., в грошовому вираженні, млн грн.
6. Кількість туристів, які виїхали за кордон за допомогою туроператорів і турагентств в Україні в 2016-2018 рр., млн чол.
7. Обсяг онлайн-продажів подорожей в Україні в 2016-2018 рр., в грошовому вираженні, млн грн.
8. Обсяг онлайн-продажів подорожей в Україні в 2016-2018 рр., в грошовому вираженні, млн дол.
9. Частка онлайн-продажів на ринку туризму в Україні в 2016 і 2018 рр., в грошовому вираженні, %
10. Структура продажів за видами на ринку туризму в Україні в 2016 і 2018 рр., в грошовому вираженні, %
11. Структура продажів за видами (відпочинок та бізнес) на ринку туризму в Україні в 2016 і 2018 рр., в грошовому вираженні, %
12. Структура онлайн-продажів в корпоративному (бізнес) сегменті в Україні в 2016 і 2018 рр., в грошовому вираженні, %
13. Структура онлайн-продажів в сегменті подорожей (відпочинку) в Україні в 2016 і 2018 рр., в грошовому вираженні, %
14. Частки ринку основних операторів, в грошовому вираженні, %
15. Прогнозні показники розвитку ринку онлайн-продажів подорожей в Україні в 2019-2022 рр., млн грн.
16. Прогнозні показники розвитку преміум-сегмента онлайн-продажів подорожей в Україні в 2019-2022 рр., млн грн.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами