Дата підготовки: | Листопад 2019 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting представляє огляд ринку овочевої консервації в Україні. У короткому звіті представлена динаміка виробництва і зовнішньої торгівлі овочевими консервами, а також динаміка виробництва сировини і посівних площ під овочами.
Консервовані овочі - традиційний продукт для України. Жителі сільської місцевості переробляють способом консервації значну частину врожаю овочевих культур, який призначається для власного споживання. Також серед домогосподарств популярна консервація як товар на продаж для самих дрібних виробників - такі виробники реалізовують свою продукцію в основному на ринках, на вагу, на неї припадає більша частка тіньового ринку.
На ринок овочевої консервації впливають фактори двох груп - виробництва і споживання. До перших відносяться збір врожаю овочевих культур, закупівельні ціни на них, тарифи на енергоносії, вартість упаковки, зберігання і транспортування готових консервів. До других - платоспроможний попит, переваги покупців за видами продукції, рекламні кампанії, мода на різні системи харчування і стиль життя, розвиток HoReCa.
Негативно на ринок овочевої консервації впливає скорочення посівних площ - на 1,8% за останні 3 роки і на 12% в порівнянні з піковим 2011 роком. На зменшення землі під вирощування овочів впливають несприятливі погодні умови, хвороби і шкідники, зростання цін на агрохімікати та паливо для сільськогосподарської техніки, низькі закупівельні ціни переробних підприємств і т.д.
За останні 10 років валовий збір овочів змінився не дуже сильно - в 2018 році в порівнянні з 2009 овочевих культур було зібрано на 13% більше. При цьому в останні роки немає чіткої тенденції, обсяги врожаю коливаються в межах 9,2-9,4 млн. тонн.
В Україні представлені консерви як з місцевих овочів, так й імпортні. З найбільш популярних, що не випускаються в Україні, - оливки і маслини. Їх використовують в кафе і ресторанах з кухнею різних країн світу, а також для домашніх страв (салатів, піци).
Список популярних консервованих продуктів змінюється досить повільно, в перевагах українців як і раніше лідирують огірки, помідори, капуста, квасоля, горошок і кукурудза.
1. Загальна характеристика ринку. Аналіз поточних тенденцій
2. Динаміка виробництва та ємність ринку
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Споживчі переваги
1. Розрахунок ємності ринку овочевої консервації в Україні в 2016 - 8 міс. 2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
1. Динаміка посівних площ овочів в Україні в 2010-2018 рр., в натуральному вираженні, тис. га
2. Динаміка виробництва овочів в Україні в 2010-2018 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
3. Сегментація ринку овочевої консервації в Україні в 2018 р, в натуральному вираженні, %
4. Динаміка виробництва овочевої консервації в Україні в 2016 - 8 міс. 2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
5. Динаміка імпорту овочевої консервації за 2016 - 8 міс. 2019 рр. в Україні, в натуральному вираженні, тис. тонн
6. Географічна структура імпорту овочевої консервації в Україні за підсумками 2016-2018 рр., в натуральному вираженні, %
7. Географічна структура експорту овочевої консервації в Україні за підсумками 2016-2018 рр., в натуральному вираженні, %
8. ТОП-5 споживчих переваг брендів консервованої кукурудзи і горошку в 2019 році
9. ТОП-5 споживчих переваг брендів консервованих маслин і оливок в 2019 році