Зуби довірять найкращим: ми знаємо, як організувати надання високоякісних стоматологічних послуг
4024

Зуби довірять найкращим: ми знаємо, як організувати надання високоякісних стоматологічних послуг

Послуги стоматологів завжди користувалися підвищеним попитом у населення. Не дарма у фільмі «Іван Васильович змінює професію» злодій вирішив пограбувати квартиру саме стоматолога. Навіть в ту епоху у цих лікарів були високі доходи. Справа в тому, що відвідування стоматолога час від часу потрібне практично будь-якій людині. Так, за статистикою США, карієс зустрічається у 95% жителів у віці від 35 до 64 років. А оскільки населення нашої планети постійно збільшується, зростає і обсяг ринку стоматологічних послуг. За прогнозами, до 2021 року він досягне 36,8 млрд доларів США.

Правда, відвідуваність стоматологічних клінік в різних країнах різна.

Є держави Євросоюзу, де жителі зобов'язані обстежуватися у стоматолога щорічно за правилами медичного страхування. Там і відвідуваність вище: в Нідерландах протягом року у стоматологів буває 83% жителів, в Данії - 78%, в Німеччині - 77%, в Словаччині - 73%, в Швеції - 71%.

У країнах, де подібних умов страховки немає, ходять до стоматологів менше. Зазвичай за рік у них буває трохи менше 50% жителів. В Україні цей показник ще нижчий (30%), і пов'язано це швидше за все з поки невисокою купівельною спроможністю населення. З метою профілактики до стоматолога звертаються тільки 20% наших співвітчизників, 48% відвідують його для звичайного лікування зубів і 31% - тільки в разі гострого болю. Однак, з підвищенням доходів українців, вони будуть приділяти більшу увагу зубам, адже гарні здорові зуби - це один з атрибутів високого статусу людини. І, звичайно, лікувати свої зуби люди із середніми та високими доходами віддадуть перевагу в сучасних клініках з якісним обслуговуванням. Саме таку клініку пропонується відкрити в Києві відповідно до розробленого Pro-Consulting бізнес-планом.

За проектом вона буде невелика, на три крісла, але в кінцевому підсумку повинна завоювати репутацію одного з найбільш кваліфікованих установ столиці. Розмістити її доцільно в одному з нових спальних районів з великим контингентом платоспроможних мешканців і гарною транспортною доступністю.

На створення даної стоматологічної клініки знадобиться 130 тис. доларів США (на 3 крісла). Згідно з проведеними розрахунками, рентабельність її роботи складе 39,5%, тобто чистий прибуток буде трохи менше 40% від валового доходу.

Після розкрутки бренду стоматологічної клініки, можна буде задуматися над розширенням бізнесу шляхом створення мережі з кількох подібних установ під однією назвою в різних районах міста.

 


Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами