Витягнемо багатства у природи: підготовлений бізнес-план виробництва в Україні ефірних масел

Витягнемо багатства у природи: підготовлений бізнес-план виробництва в Україні ефірних масел

Не дивлячись на всі досягнення сучасної фармакології, в світі як і раніше цінуються натуральні компоненти для лікувальних і косметичних засобів, тому що вони впливають на організм з найменшою кількістю небажаних ефектів. Попит на ефірні масла з різних рослин росте на міжнародному ринку на 6-8% щорічно. Прогнозується, що в найближчі п'ять років грошовий обсяг цього ринку виросте з нинішніх $ 8 млрд до $ 12,1 млрд.

Близько 50% світового обсягу ефірних масел споживається на європейському континенті. На другому місці - Північна Америка (26%), на третьому - Азіатсько-Тихоокеанський регіон (24%). Україна, перебуваючи в безпосередній близькості від самого ємного ринку збуту ефірних масел і маючи хороші умови для культивування лікарських трав, може скористатися цим для нарощування експорту цього виду продукції. Однак, поки це потенціал не реалізується повною мірою. Навпаки, за підсумками 11 місяців 2017 року спад виробництва ефірних масел в нашій країні склав майже 30,5%, і сталося це через різке подорожчання імпортованої сировини.

 Разом з тим, виробництво ефірних масел може бути дуже вигідним, про що свідчить приклад Бразилії, що експортує їх щорічно близько 14,4 тис. тонн, або Німеччині - 4,26 тис. тонн. Але при організації такого підприємства на території України необхідно дуже ретельно вибирати вид сировини. Так як від нього буде залежати вихід і собівартість кінцевої продукції. Наприклад, з кілограма висушеної лаванди можна отримати приблизно два грами масла, а квітки меліси дадуть вихід в десять разів менше. Крім того, різні види сировини можуть значно відрізнятися один від одного за ціною. Всі ці моменти враховані в бізнес-плані організації бізнесу по виробництву ефірних масел, розробленому аналітиками Pro-Consulting.

Структура початкових інвестицій в реалізацію проекту показана діаграмі. Як видно, закупівля сировини є найбільш ємною статтею витрат, а вже за нею йде вартість виробничої лінії та іншого обладнання.

У разі чіткого виконання даного бізнес-плану, витрачені на створення підприємства кошти окупляться менш ніж за два роки, а робота на постійно зростаючому ринку дасть необхідні ресурси для подальшого розвитку бізнесу.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини