Людина протягом життя в середньому стрижеться 480 раз. Чоловіки 5 місяців витрачають на процедуру гоління, а жінки 15 місяців - на макіяж. Кожен п'ятий міський житель хоча б раз на місяць користується послугами професійного косметолога.
За оцінками експертів Pro-Consulting, в умовах економічної стабільності ринок «краси» в Україні зростає на 25-30% щороку. На жаль, криза, що почалася в 2014 році, торкнувся і цю галузь. У 2014 році її грошовий обсяг зменшився на 25%, з 388,7 млн грн до 298,8 млн грн. Невелике зростання, на 3,4% ринок перукарень та косметичних салонів показав в 2015 році. Тенденція повільного відновлення його обсягу продовжилася і в 2016 році.
В останні роки значно трансформувалася і структура галузі «краси». З'явилося безліч майстрів, які надають послуги на дому і знаходять клієнтів за допомогою соціальних мереж. Багато салонів, через падіння купівельної спроможності клієнтів, змушені були перейти в більш низьку цінову категорію. Деяким довелося припинити свою діяльність.
У той же час, в сегментах «середній» і «середній +» з'явилися б'юті-бари. Це закладу, які об'єднують в собі салон краси і невеликий бар. У них можна не тільки привести в порядок свою зовнішність, але і приємно провести час в бесіді з друзями за чашкою кави. Атмосфера б'юті-барів швидко припала до смаку жителям української столиці та інших міст.
Для створення такого салону будуть потрібні інвестиції в розмірі 750-800 тис. Грн. Рентабельність продажів закладу розрахована на рівні 13-15%. Це означає, що кожна гривня доходу буде містити в собі 13-15 копійок чистого прибутку. Найбільшу частку в структурі доходів підприємству будуть приносити косметологічні послуги, на другому місці - доходи від масажу.
Кафе-зал буде приносити лише 11% до загального обсягу доходів нового салону. Але саме його наявність створить в закладі ту особливу атмосферу, яка приверне до нього більше клієнтів.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: