Дата підготовки: | Вересень 2017 року |
Кількість сторінок: | 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 11 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Засоби по догляду за шкірою обличчя - сегмент, який активно розвивається. Причинами цього є: масовий попит і висока конкуренція торгових марок, які стимулюють розробку нових маркетингових стратегій.
Ринок масок для обличчя в Україні залежить від імпортних поставок, так як обсяги виробництва вітчизняних виробників не можуть в повній мірі задовольнити попит в даному сегменті. Тому попит задовольняється за рахунок імпортної продукції. Крім того, продукція закордонних виробників асоціюється у споживача з більш високою якістю і надійністю. Так як технології виробництва знаходяться на більш високому рівні, міжнародні компанії регулярно інвестують в дослідження і розробку нових компонентів для масок для обличчя.
1. Загальна характеристика ринку косметичних масок для обличчя в Україні
1.1. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2016-6 міс. 2017 рр. (виробництво + імпорт-експорт) в натуральному і грошовому (дол. США) вираженні - без розбивки на сегменти
2. Динаміка виробництва продукції в 2016-6 міс. 2017 - без розбивки на сегменти, в загальному по ринку масок, тільки обсяги в динаміці, з зазначенням темпів приросту і причинно-наслідкового зв'язку
2.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2016-6 міс. 2017 рр.
2.2. Динаміка виробництва продукції в грошовому вираженні в 2016-6 міс. 2017 рр.
3. Основні оператори ринку косметичних масок в Україні
3.1. Основні оператори ринку (виробники; імпортери - ТОП-10) - перелік, короткий опис, контакти, регіон
3.2. Сегментація основних операторів ринку - за асортиментом, регіонально по виробникам і імпортерам (імпортери в ТОП-10)
3.3. Частки ринку основних операторів ринку (виробники та імпортери) - імпортери (за даними ЗЕД в ТОП-10), виробники (за даними операторів за 2016 - оцінка)
4. Зовнішня торгівля на ринку косметичних масок України
4.1. Експорт продукції в 2016 - 6 місяців 2017 (обсяги, структура, географія поставок по країнах)
4.2. Імпорт в 2016 - 6 місяців 2017 (обсяги, структура)
5. Споживання продукції на ринку косметичних масок в Україні
5.1. Сегментація і структурування споживання - оцінка. Даний пункт містить інформацію про частоту покупок чинників вибору при прийнятті рішень про покупку і т.д. На підставі даних поведінки споживачів в Україні
6. Канали збуту продукції та ключові дистриб'ютори на ринку косметичних масок (їх перелік (дрогері, онлайн і оффлайн магазини, аптеки), опис, представленість ТМ серед найбільших вітчизняних виробників) - при наявності інформації. Частки каналів - оцінка на підставі даних по представленості
7. Висновки та прогнозні показники розвитку ринку в 2017-2019 рр.
1. Динаміка ємності ринку масок для обличчя в Україні в 2016-1 пів. 2017 рр., в натуральному і грошовому вираженні, тон і тис. дол. США
2. Основні оператори ринку масок для обличчя в 2016 році
3. Географічна сегментація основних операторів ринку масок для обличчя в Україні
4. Сегментація основних операторів ринку по торговим маркам
5. Сегментація торгових марок основних операторів ринку по представленості в різних каналах продажів
6. Динаміка експорту масок для обличчя з України в 2016-1 пів. 2017 рр.
7. Динаміка імпорту масок для обличчя в Україну в 2016 - 1 пів. 2017 рр., в натуральному і грошовому вираженні, тон і тис. дол. США
8. Представлені бренди засобів по догляду за обличчям в найбільших магазинах формату дрогері
9. Подані торгові марки засобів по догляду за обличчям в найбільших аптечних мережах України
10. Найбільші інтернет-магазини косметики по відвідуваності, що продають засоби по догляду за обличчям в Україні
11. Побудова моделі для прогнозу місткості ринку масок для обличчя
1. Динаміка виробництва масок для обличчя в натуральному вираженні в 2016 - 1 пол. 2017 рр., в натуральному вираженні, тон
2. Динаміка виробництва масок для обличчя в Україні в 2016 - 1 пол. 2017 рр., в грошовому вираженні, тис. дол. США
3. Частки основних імпортерів масок для обличчя в 2016 - 1 пол. 2017 рр., в натуральному вираженні,%
4. Частки основних виробників масок для обличчя в 2016 році, в натуральному вираженні,%
5. Географія експортних поставок масок для обличчя з України в 2016 - 1 пол. 2017 рр., в натуральному вираженні,%
6. Частка масок для обличчя в експортних поставках засобів по догляду за шкірою обличчя і тіла, в натуральному вираженні,%
7. Частка масок для обличчя в імпортних поставках засобів по догляду за шкірою обличчя і тіла, в натуральному вираженні,%
8. Сегментація споживачів масок для обличчя за віковим критерієм,%
9. Сегментація споживачів масок для обличчя за сімейним станом,%
10. Сегментація споживачів косметичних товарів в Україні, 2016 р.
11. Структурування споживачів за видами догляду за шкірою обличчя,%
12. Структурування споживачів частоті догляду за шкірою обличчя,%
13. Структурування споживачів за формою випуску масок для обличчя,%
14. Структурування по частоті придбання засобів по догляду за шкірою обличчя,%
15. Споживчі критерії при виборі масок для обличчя,%
16. Очікувані споживачами результати від використання масок для обличчя,%
17. Канали збуту масок для обличчя в Україні
18. Частки каналів збуту масок для обличчя в Україні в 2016 році,%
19. Прогнозні показники ємності ринку масок для обличчя в Україні в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тон