Стати успішним пекарем нескладно: представляємо бізнес-план створення в Україні міні-пекарні
4957

Стати успішним пекарем нескладно: представляємо бізнес-план створення в Україні міні-пекарні

У минулі часи хліб займав особливе місце в меню українців. Він був найбільш ходовим товаром і символом ситого життя. Сьогодні ситуація дещо змінилася. У традиційного українського хліба з'явилося багато конкурентів, і обсяги його виробництва в останні роки зменшуються.

Сучасного українського споживача вже не задовольняє масова хлібна продукція. Йому хочеться спробувати чогось особливого, наприклад, хліба з кухонь різних країн, такого як французький багет, бріош, чіабатта, фокачча, кельтський хліб, лаваш і інші. Все більше співвітчизників захоплюються ідеями здорового харчування і переходять на особливі дієтичні види хліба.

Читати про ринок здорових хлібобулочних виробів в Україні

Так, приблизно кожен п'ятий українець час від часу купує хліб з висівками, а 3,1% роблять це постійно. Зерновий, бездріжджовий і гречаних хліб люблять 12,1% наших громадян, а 1,1% складають коло їхніх постійних споживачів.

Виходячи з наведених вище даних, підприємству, що виходить на український ринок хліба, слід бути готовим до швидкої зміни асортименту відповідно до смаків споживачів. Таку маневреністю на ринку мають більшою мірою міні-пекарні, а не великі хлібозаводи. Розрахунки показують, що невелика пекарня буде прекрасно себе почувати в сьогоднішніх ринкових умовах України. Для потенційних інвесторів, аналітиками Pro-Consulting розроблений бізнес-план такого підприємства.

Готовий бізнес-план міні-пекарні

Проектом передбачено створення міні-пекарні повного циклу в Київській області. Якість її продукції буде забезпечено використанням тільки кращих інгредієнтів і контролем всіх етапів виробничого процесу - від просіювання борошна і замісу тіста до дегустації готової випічки. Наша пекарня постарається охопити якомога ширшу аудиторію споживачів, тому буде виробляти як традиційну, так і дієтичну продукцію. Потужність виробництва - 500 кг на добу.

Для організації цієї міні-пекарні потрібно приміщення площею 75 м2, а на його обладнання піде 63% від загального обсягу необхідних капіталовкладень.

Фінансові розрахунки, виконані при розробці бізнес-плану міні-пекарні, показують, що всі вкладені в її створення кошти повернуться до інвестора у вигляді прибутку менше ніж за півтора року (17,1 місяця) з урахуванням дисконту.

Бізнес-план замовити можна тут

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами