Дата підготовки: | Квітень 2024 року |
Кількість сторінок: | 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 34 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження щодо економічної доцільності будівницта заводу з теплоізоляційних блоків з базальтової вати.
В ході аналізу було охарактеризовано особливості ринку в Україні, проаналізовано динаміку цін в Україні та Європі на базальтову вату та товари-замінники, а також фактори впливу на ціну. Зокрема, було досліджено наявність сировинної бази в Україні, існуючі технології на ринку (виробничі лінії) та надано висновки щодо інвестиційної привабливості галузі.
На сучасному ринку базальтової вати в Україні спостерігаються нові тенденції, спрямовані на збільшення енергоефективності будівельних конструкцій. Зокрема, від 1 грудня 2019 року стали діяти оновлені Державні будівельні норми, що встановлюють нові стандарти енергоефективності. Згідно з цими вимогами, будівлі, в яких використовується базальтова вата для теплоізоляції, повинні мати клас енергоефективності не нижче "С". Такі нові вимоги стимулюють попит на базальтову вату як ефективний матеріал для будівництва енергоефективних будівель в Україні.
У зв'язку з повномасштабним вторгненням, більшість будівельних компаній перейшли з лівобережної України на правобережну. Це призвело до збільшення обсягів будівництва саме на заході країни. Також на ринку України спостерігається постійна тенденція до будівництва та відновлення будівель, які постраждали від воєнних дій. Тому в усіх компаній, що виготовляють базальтову вату в Україні, спостерігається відновлення обсягів виробництва до довоєнних показників, а не модернізація виробництва
За регіональною сегментацією збуту (за кількістю точок представленості офіційних дилерів) на першому місці знаходиться Львівська область з 22 точками продажу, на другому - Київ та Київська область з 20 точками продажу, а на третьому місці - Івано-Франківська область з 12 точками. Більше компаній, які мали точки, що знаходилися у зоні умовної близькості до лінії фронту, закривалися, та почали відкривати нові точки на заході України через переміщення кінцевого споживача та будівельних компаній, які можуть працювати переважно на заході Україні.
1. Конкурентне середовище
1.1. Основні оператори ринку
1.2. Динаміка показників: річна max виробнича потужність, обсяг виробництва, продажу, імпорту, експорту, % завантаженості виробництва, частка ринку за 2017-2023 рр.
1.3. Аналіз технологій та якості продукції основних гравців ринку
2. Канали збуту та сегментація споживачів
2.1. Перелік каналів збуту та обсяги збуту по каналам
2.2. Сегментація споживачів та обсяги збуту по сегментам
2.3. Регіональна сегментація збуту
3. Аналіз асортименту
3.1. Динаміка та тенденції ринку
3.2. АВС- аналіз асортименту в Україні (на основі аналізу продажів ТОП-2 постачальників за 2021-2023 рр.)
3.3. АВС- аналіз асортименту в Європі (оцінка на основі наявного асортименту)
3.4. Порівняння асортименту основних гравців ринку
3.5. Визначення найкращої асортиментної матриці для нового перспективного заводу (на основі даних продажів виробників та аналізу асортименту в Україні та Європі)
4. Аналіз ціноутворення
4.1. Визначення факторів впливу на ціну
4.2. Динаміка середніх цін згідно з асортиментом (на основі продажів лідерів ринку)
4.3. Порівняння цін з товарами-замінниками на ринку України та Європи
4.4. Порівняльна таблиця цін утеплення стіни з товарами-замінниками на ринку України для В2С (ТІМ + монтаж + інші додаткові матеріали = готовий «сендвіч» до облицювання)
5. Економічний аналіз
5.1. Вартість будівництва заводу. Розробка фінансової моделі та опис сценарію.(Розрахунок інвестиційних показників NPV, ROI, ROE, IRR, PP, DPP, тощо).
5.2. Прогнозований дохід від продажу обраного типу теплоізоляції та прибуток на різних етапах розвитку проекту
6. Структура виробництва
6.1. Сировинна база, територіальна наявність сировини в Україні, основні постачальники сировинних матеріалів, тенденції на ринках сировини, стабільність постачання сировини та можливі ризики її дефіциту, SWOT-аналіз по кожній складовій сировини (визначення сильних та слабких сторін, що впливатимуть на постачання продукції)
6.1.1. Розгляд всіх можливих кар’єрів та родовищ, їх характеристики
6.2. Технологія: існуючі технології на ринку, порівняльна характеристика (переваги, недоліки, вартість, країна виробництва, можливості доставки технологічної лінії в Україну)
6.3. Логістика та збут (який транспорт використовується, які існують нюанси та проблеми при транспортуванні)
6.4. Карта оптимального розташування заводу з виробництва з урахуванням розташування сировинної бази, клієнтів, конкурентів, лінії фронту та військових об’єктів
7. Опис технології кладки та додаткових інструментів, які необхідні
8. Державне регулювання галузі
8.1. Всі необхідні дозволи та ліцензії, які потрібні для виробництва обраного типу теплоізоляції в Україні
8.3. Стандарти та норми якості, які регулюють виробництво та продаж обраного типу теплоізоляції
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
9.2. SWOT-аналіз ринку (ринкові можливості та загрози)
9.3. Ризики та бар'єри виходу на ринок
1. Основні показники ринку мінеральної вати в Україні у 2017-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Основні показники ринку мінеральної вати в Україні у 2017-2023 рр., у вартісному вираженні, млн. грн.
3. Основні показники ТОВ «Завод теплоізоляційних матеріалів «Техно» на ринку мінеральної вати в Україні у 2017-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
4. Основні показники ТОВ «Обіо» на ринку мінеральної вати в Україні у 2017-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
5. Основні показники ТОВ «Роквул Україна» на ринку мінеральної вати в Україні у 2017-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
6. Основні показники ТОВ «Новотерм» на ринку мінеральної вати в Україні у 2017-2023 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
7. Дані про потужність основних виробників базальтових матеріалів, тис. т/рік
8. Дані про фінансовий дохід основних операторів базальтових матеріалів, млн. грн./рік
9. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Обіо» та ТОВ «Роквул Україна» в 2021- 2023 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
10. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Обіо» та ТОВ «Роквул Україна» в 2021- 2023 рр. в вартісному вираженні, млн. грн
11. Структура ринку базальтової вати Україні за кількістю точок офіційних дилерів
12. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Обіо» на внутрішньому ринку у 2021- 2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
13. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Обіо» на внутрішньому ринку у 2021- 2023 рр., у вартісному вираженні, млн. грн.
14. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Роквул Україна» на внутрішньому ринку у 2021- 2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
15. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Роквул Україна» на внутрішньому ринку у 2021- 2023 рр., у вартісному вираженні, млн. грн.
16. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Обіо» на зовнішньому ринку у 2021- 2023 рр. ,в натуральному вираженні, тис. тонн
17. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Обіо» на зовнішньому ринку у 2021- 2023 рр. , у вартісному вираженні, млн. грн
18. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Обіо» в Європу за регіональною сегментацією збуту у 2021-2023 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
19. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Обіо» в Україні за видом продукції у 2021-2023 рр. у натуральному вираженні та вартісному вираженні, тис. тонн та млн. грн
20. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Роквул Україна» в Україні за видом продукції у 2021-2023 рр. у натуральному вираженні та вартісному вираженні, тис. тонн та млн. грн
21. АВС- аналіз асортименту в Європі
22. Порівняння асортименту основних гравців ринку
23. Асортиментна матриця для нового заводу за застосуванням найбільш поширених видів продукції ТОВ «Роквул Україна» та ТОВ «Обіо»
24. Порівняння цін з товарами-замінниками на ринку Європи, березень 2024 року
25. Порівняння цін товарів-замінників на ринку України товщиною 50 мм, березень 2024 р.
26. Порівняння цін товарів-замінників на ринку України товщиною 100 мм, березень 2024 р.
27. Порівняння цін товарів-замінників на ринку України товщиною 150 мм, березень 2024 р.
28. Порівняльна таблиця цін утеплення стіни з товарами-замінниками на ринку України для В2С, березень 2024 року
29. SWOT- аналіз сильних та слабких сторін, що впливатимуть на постачання базальту в Україні
30. Юридична інформація про кар’єри базальту в Україні
31. Основні параметри виробничої лінії компанії Gamma Meccanica SpA та Izoteh d.o.o.
32. PESTLE – аналіз факторів впливу на ринок
33. Прогноз можливостей та загроз на ринку теплоізоляційних блоків з базальтової вати в Україні
34. Карта ризиків на ринку
1. Канали збуту основних операторів ринку базальтової вати в Україні у 2022- 2023 рр. у вартісному вираженні, %
2. Кількість точок офіційних дилерів в Україні за регіональною сегментацією збуту на початок 2024 року
3. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Обіо» в Україні за регіональною сегментацією збуту в 2021- 2023 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
4. Структура продажів базальтової вати ТОВ «Роквул Україна» в Україні за регіональною сегментацією збуту в 2021- 2023 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
5. Структура собівартості виробництва теплоізоляційних матеріалів в Україні, у грошовому вираженні, %
6. Динаміка середніх цін згідно з найпопулярнішими видами (за застосуванням) базальтової вати основних конкурентів на ринку України за 2023 рік, грн/кг
7. Карта оптимального розташування заводу з виробництва теплоізоляційних плит з базальтової вати в Україні