Ринок specialty кави, дріпів та капсул
1545

Ринок specialty кави, дріпів та капсул

Аналіз ринку кави в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2021 – 7 місяців 2022 року. Маркетингове дослідження охоплює сегменти specialty кави, кавових капсул та дріп-кави. У звіті містяться дані про:

  • структуру та загальні показники даного ринку;
  • діяльність та розподіл часток суб'єктів, що конкурують;
  • фактори ціноутворення та середні ціни на продукцію;
  • особливості споживання;
  • інвестиційну привабливість сфери бізнесу;
  • тенденцї та прогнози розвитку ринку.

Готовий аналіз ринку specialty кави, дріпів та капсул в Україні можна придбати на сайті компанії.

Вивчення ринку specialty кави, дріпів та капсул в Україні дозволило виділити специфічні риси, властиві даним напрямкам кавового бізнесу.

Так, розвиток культури споживання кавових напоїв призвів до зростання попиту на каву підвищеної якості – specialty coffee. Така кава робиться із зерен арабіки, вирощених в особливих умовах високогір'я. Дерева, що виростають на висоті понад 1000 метрів, віддають плодам усі свої соки, забезпечуючи їх найкращу якість. Після збирання, кавові зерна ретельно оцінюються та сортуються.

Також вам може стати в нагоді готовий аналіз конкурентів на ринку доставки кави до офісів (2022 рік).

Асоціація Спешіелті Кава, яка виникла у 2017 році шляхом об'єднання відповідних європейської та американської асоціацій, розробила систему оцінки кави за внутрішніми та зовнішніми атрибутами. До внутрішніх атрибутів належать матеріальні властивості зерен, такі як форма, текстура, ступінь обсмажування, смак, аромат тощо. Зовнішніми оціночними категоріями продукції ринку specialty кави вважаються: місце вирощування, репутація виробника і сертифікати, склад бренду та інші. Рейтинг specialty присвоюється лише зернам, які набрали більше 80 за 100-бальною шкалою.

Українська національна асоціація спешіелті кави – SCA Ukraine – створена у 2003 році. Вона докладає зусиль для зміцнення традиції та культури споживання продукції ринку спеціальної кави в нашій країні.

Також рекомендуємо: аналіз споживання кави в офісах Києва (2022 рік).

Іншим сегментом, що досліджувався, при аналізі ринку specialty кави, дріпів та капсул в Україні став сегмент дріп-кави. Ознакою відношення продукції ринку кави у категорії дріпів є спосіб заварювання напою. Він вимагає від споживача спеціальних знань. Мелені зерна заздалегідь упаковуються у спеціальні пакети – дріпи. Від споживача потрібно лише покласти дріп у чашку, повільно залити окропом і дати настоятися кілька хвилин. В результаті виходить напій, подібний до американо, але з більш м'яким і багатим смаком.

На ринку дріп-кави в Україні працюють в основному місцеві обжарювачі, тому продукція цього сегменту відрізняється свіжістю. Для запобігання старінню вмісту дрипу протягом декількох місяців вони часто упаковуються в герметичні пакетики, заповнені азотом.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку specialty кави, дріпів та капсул в Україні (2022 рік), статтю про який ви зараз читаєте.

Ринок капсульної кави в Україні, як і дріп-кави, відноситься до категорії ринків «зручної продукції», відмінною рисою якої є швидкість та зручність споживання. Спресована в одноразові капсули кава закладається у спеціальну капсульну кавову машину, яка швидко і просто робить напій. Продукція ринку дрипів та капсульної кави в Україні успішно конкурує з розчинною кавою, особливо серед молодих споживачів, оскільки вона дозволяє отримати більш якісні напої з тим же рівнем зручності приготування.

Моніторинг ринку specialty кави, дріпів та капсул в Україні показує, що в категоріях specialty та дріп-кави переважає кава вітчизняного обсмажування. Кавові капсули переважно імпортуються.

Якщо ви читаєте цей матеріал, ознайомтеся також з готовим аналізом ринку кав'ярень Києва (2022 рік).

Початок активних військових дій у лютому 2022 року сприяв появі нових споживчих трендів на ринку кави в Україні у вигляді форм підтримки військовослужбовців, наприклад:

  • проект Coffee Care із забезпечення бійців у польових умовах кавою та джезвами для його заварювання;
  • акція «Моя кава для ЗСУ» у Тернополі, за якою покупці кави жертвували по 30 гривень на купівлю автомобільної техніки;
  • оплата покупцями напоїв для захисників країни – підвішена кава.

Детальніше про стан, тенденції та перспективи розвитку даної сфери бізнесу можна дізнатися у матеріалах маркетингового дослідження ринку specialty кави, дріпів та капсул в Україні, розміщеного у магазині готових проектів Pro-Consulting.

Читати також: Ринок чаю в Україні

Джерело: Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами