Аналіз ринку фітнес-центрів в Києві: є де напружитися – є де розслабитися
5235

Аналіз ринку фітнес-центрів в Києві: є де напружитися – є де розслабитися

Компанією Pro-Consulting проведено дослідження ринку фітнес (велнес) центрів в Києві. У його рамках було проаналізовано особливості попиту і пропозиції на даному ринку, складені прогнози його подальшого розвитку.

Сучасні городяни, як ніхто інші, потребують фізичних навантажень для підтримки здорового способу життя. З іншого боку, у них, як правило, немає часу на спокійні тренування з дозованими навантаженнями в поєднанні з розслабленням, доглядом за тілом і правильним харчуванням, що розуміється сьогодні під поняттям велнес. Тому в столичних фітнес-клубах найбільшою популярністю користуються короткі по 35-40 хвилин) заняття з високими навантаженнями, такі як високоінтенсивний інтервальний тренінг (HIIT), крос-фіт, TRX. Особливо поширений такий формат в мережевих закладах середнього цінового сегменту, орієнтованих на масового споживача.

Разом з тим, в Києві є і велнес-центри, орієнтовані на тривале перебування клієнтів в них. Тут тренування з розподіленим навантаженням поєднуються з різними спа-процедурами, масажами, косметичними послугами. Найбільші заклади мають велику площу території (2-4 тис. м2), що дозволяє розмістити в них і зони відпочинку, і дитячі кімнати, і об'єкти громадського харчування, так що клієнти можуть провести в такому велнес-центрі весь день всією сім'єю.

Готове дослідження: ринок салонів краси в Україні і СНД. 2019 рік

Ще одним трендом на ринку фітнес-послуг Києва є все більше використання електронних пристроїв для моніторингу фізичного стану клієнтів в процесі тренувань. Це дозволяє складати індивідуальні програми занять з навантаженнями в залежності від функціональних характеристик організму. Крім задіяння плодів технічного прогресу, фітнес-клуби намагаються залучити клієнтів різними незвичайними і цікавими «фішками», такими як оригінальне оформлення інтер'єрів, ексклюзивні авторські програми, тренажери з симуляцією скелелазіння та іншими.

В цілому, аналіз ринку фітнес-центрів в Києві, показує, що його обсяг зростає, урізноманітнюється і спектр пропонованих послуг. Ці тенденції пов'язані зі збільшенням населення столиці, поширенням ідей здорового способу життя та підвищенням рівня доходів киян.

Головними критеріями для більшості столичних клієнтів при виборі того чи іншого фітнес-клубу є вартість відвідування, територіальна доступність і час проведення занять. У сегменті велнес-послуг фінансовий фактор не грає такої великої ролі, а на перше місце виступають якісні характеристики центру.

Маркетинговий аналіз ринку: інструкція із застосування

Подальший розвиток ринку фітнес-клубів Києва буде йти по шляху створення таких закладів у складі житлових комплексів, зручне розташування яких недалеко від будинку буде залучати більше місцевих жителів, навіть багатьох з тих, хто раніше не відвідував фітнес-клуби.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами