Аналіз ринку салонів краси в Україні та СНД. 2020 рік

Аналіз ринку салонів краси в Україні та СНД. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2020 року
Кількість сторінок: 68, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 28
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: электронной почтой либо курьером в электронном или в печатном виде
Мова звіту: українська, російська, англійська
14100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку салонів краси в Україні і країнах СНД. В ході дослідження було проведено аналіз кількості операторів на ринку України і СНД (а саме: Казахстан, Білорусь, Росія), обсягу ринку салонів краси в досліджуваних країнах. Аналітиками компанії була проведена сегментація ринку за ціновим сегментом надання послуг операторами. Були визначені основні великі мережеві гравці, особливості їх пропозиції для клієнтів і конкурентні переваги. Також був здійснений аналіз середньої вартості популярних послуг в досліджуваних країнах і побудований прогноз розвитку ринку на кілька років.
Індустрія краси активно розвивається як в Україні, так і в усьому світі.
Світовий ринок СПА-салонів і салонів краси в 2017 році оцінювався в 128,59 млрд. Доларів США. Очікується, що він досягне приблизно 190,81 млрд доларів США в 2024 році, закріпивши тенденцію до збільшення в середньому на 5,80% в рік в період між 2018 і 2024 роками.
Глобальний ринок СПА-салонів і салонів краси має величезний потенціал розвитку, як в Україні, так і в усьому світі. Він включає товари для чоловіків і жінок, а також товари і послуги для особистої гігієни. У сучасному світі споживачі шукають місця, що пропонують оздоровчі рішення і послуги, які можуть зняти стрес від напруженого способу життя. Велика частина міського населення в світі віддають перевагу СПА і салонним послугам, які допомагають омолодити і розслабити їх від стресів повсякденного і ділового життя.
Кількість підприємств в сфері краси в Україні постійно зростає. Так за період 2016-2019 рр. число операторів зросло на 70,3 п. п. Зростання числа салонів краси пояснюється постійним зростанням попиту на послуги в сфері краси. У той же час, за цей період суттєво збільшився відсоток тіні на ринку: все більша кількість майстрів надає послуги в сфері краси без офіційної реєстрації.
У 2018 році в порівнянні з 2016 роком, обсяг ринку салонів краси збільшився на 30,1 в. п. Збільшення обсягів ринку очікується і в 2019 р.

На Українському ринку, як і на ринку країн СНД в цілому, протягом досліджуваного періоду з'явився і активно розвивається сегмент, який умовно можна назвати «дешевше не буває». Незважаючи на це, вартість послуг салонів краси в Україні за останні два роки істотно зросла. В основному через підвищення цін на косметику і матеріали, велика частина з яких імпортується, а також з огляду на подорожчання комунальних послуг. В середньому ціна однієї послуги в салоні краси зросла на 25%.
На сьогоднішній день, тенденції розвитку ринку наступні:
• активне зростання кількості споживачів б'юті-послуг;
• чіткий розподіл салонів краси та їх клієнтів на сегменти;
• відкриття салонів краси на основі франчайзингу;
• мобільність салонів краси;
• моноформат б'юті-закладів;
• розвиток чоловічого б'юті-сегменту.
Так, в ході дослідження було визначено, що близько 30% операторів ринку працюють в сегменті «економ» і надають послуги низької якості. У разі витіснення цих гравців, їх частку можуть зайняти 5-10 великих мереж.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку салонів краси в Україні і країнах СНД
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2016-9 міс. 2019 рр.
1.2. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок) 
2. Загальні показники ринку салонів краси в Україні і країнах СНД
- Кількість великих компаній - на підставі даних служб статистики, фінансових звітів компаній, рейтингів популярності в пошуковій системі Google (оцінка), відкритих джерел інформації
- Обсяг наданих послуг - оцінка, на підставі даних компаній, відкритих джерел інформації
3. Основні мережеві оператори ринку салонів краси в Україні і країнах СНД
3.1. Перелік і опис основних операторів ринку (великі мережеві компанії - до ТОП-25 операторів)
3.2. Структурування основних операторів ринку
- по регіонах, представленості в інших країнах;
- за напрямками косметичних послуг.
3.3. Частки ринку основних операторів (при наявності даних про фінансові результати компаній, кількості клієнтів / наданих послуг)
3.4. Структурування основних мережевих операторів ринку beauty-індустрії (представлених в п. 3.1):
- за кількістю точок
- за представленістю в містах та районах України,
- за ціновим сегментом
- програми лояльності (акції, бонуси, знижки)
- за наявністю доп. послуг (з їх коротким описом: ексклюзивні техніки масажу, власне виробництво косметики і т.п.),
- за графіком роботи,
- за наявністю франшизи,
- публікації у відомих виданнях,
- за наявністю в штаті відомих і авторитетних майстрів (вказівка імені і сертифікатів спеціаліста).
3.5. Ступінь конкуренції і ризики (факторний аналіз ринкових часток компаній)
4. Ціна та ціноутворення на ринку салонів краси в Україні і країнах СНД
4.1. Ціна на популярні послуги: стрижка, манікюр, педикюр, дизайн брів, фарбування, макіяж - за даними відкритих джерел та / або за запитом в компанії.
5. Аналіз споживання на ринку салонів краси в Україні і країнах СНД
5.1. Аналіз тенденцій і передумов розвитку галузі - збір інформації про розвиток наступних напрямків:
- beauty-індустрія (загалом)
- косметологія (в цілому)
5.2. Статистика пошукових запитів по темі beauty-послуг (в Україні, і країнах СНД - за даними Google AdWords і Яндекс Статистика)
5.3. Аналіз відгуків на сторінках мережевих операторів (для розуміння ключових переваг і недоліків компаній - на що звертають увагу споживачі послуг)
5.4. Аналіз великих заходів, присвячених beauty-індустрії, план заходів до березня 2020 роки (ціни, локації, тематика, спікери)
6. Брендинг і реклама (особливо реклама основних операторів ринку - тільки великі компанії, які мають власну мережу, виділення цікавих кейсів)
7. Висновки на підставі проведеного дослідження

Перелік таблиць:

1. Середня вартість перукарських послуг в світі, дол. США
2. ТОП-7 популярних послуг салонів краси в світі
3. Класифікація салонів краси за масштабами ведення бізнесу
4. Класифікація салонів краси за ціновою категорією
5. Кількість салонів краси в Україні в розрізі видів суб'єктів господарської діяльності в 2016-9 міс. 2019 роки., одиниць
6. Порівняння основних показників ринку салонів краси в Росії і США
7. Кількість підприємств на території Російської Федерації на кінець 2018 р. одиниць
8. ТОП-оператори ринку салонів краси в Україні
9. Приклади деяких світових відомих операторів ринку салонів краси, які мають франчайзингові точки в Україні
10. ТОП-5 мережевих операторів ринку салонів краси в Росії
11. ТОП-5 операторів ринку салонів краси в Білорусії
12. Приклади відомих немережевих операторів ринку салонів краси в Білорусії
13. ТОП-5 операторів ринку салонів краси в Казахстані, відомих в світі
14. ТОП-5 операторів ринку салонів краси в Казахстані за версією популярного онлайн-сервісу для запису в салони краси Zapis.kz
15. Сегментація операторів ринку салонів краси по представленості в країнах СНД
16. Структурування операторів ринку салонів краси в Україні і країнах СНД за основними критеріями
17. Структурування операторів ринку салонів краси в Україні і країнах СНД за різними критеріями (середня кількість клієнтів в рік в 1 салоні, чол.; Середня кількість клієнтів в місяць в 1 салоні, чол.; середня кількість клієнтів в день, чол.)
18. Основні показники франшиз мережевих операторів ринку в Україні та країнах СНД за основними показниками
19. Рейтинг мережевих операторів ринку салонів краси в Україні і країнах СНД на підставі багатофакторної оцінки, балів
20. Частки операторів ринку салонів краси в СНД в сегменті мережевих салонів краси,%
21. Середня ціна на популярні послуги в Росії, руб.
22. Середня вартість реалізованих товарів в салонах краси Росії, руб.
23. Середня ціна на популярні послуги: стрижка, манікюр, педикюр, дизайн брів, фарбування, макіяж в Білорусії, руб.
24. Середня ціна на популярні послуги: стрижка, манікюр, педикюр, дизайн брів, фарбування, макіяж в Казахстані, тенге
25. Кількість пошукових запитів на різні послуги в сфері краси за даними компанії «Яндекс Статистика», запитів
26. Регіони з найвищим попитом на послуги в сфері beauty-індустрії, запитів
27. План проведення заходів на 20-му Конгресі індустрії краси Pro Beauty Expo
28. Виставки за тематикою «Індустрія краси, косметика, парфумерія» плануються до проведення в січні-березні 2020 р.

Перелік графіків і діаграм:

1. Обсяг ринку салонів краси в Україні в 2016-9 міс. 2019 рр., млн грн
2. Сегментація операторів на ринку салонів краси України за класами в 2018 р.,%
3. Обсяг ринку салонів краси в Росії в 2016-9 міс. 2019 рр., млрд руб.
4. Сегментація операторів на ринку салонів краси Росії з цінового сегменту в 2018 р.,%
5. Обсяг ринку салонів краси в Казахстані в 2016-9 міс. 2019 рр., млрд тенге
6. Частки операторів ринку салонів краси СНД (оцінка в розрізі середнього кількості клієнтів салону в рік, людина),%
7. Географія показів за запитом «Манікюр» на території ru.net
8. Географія показів за запитом «Нарощування волосся» на території ru.net
9. Географія показів за запитом «Педикюр» на території ru.net
10. Географія показів за запитом «Колорирование» на території ru.net
11. Географія показів за запитом «Макіяж» на території ru.net
12. Щомісячна кількість запитів по темі «Салон краси» в пошуковій системі Google в Україні в 2018-2019 рр., запитів
13. Приклад акційних пропозицій оператора ринку салонів краси «Точка краси»
14. Приклад акційних пропозицій оператора ринку салонів краси «MAIJA»
15. Приклад оформлення сторінки в Інстаграм оператора ринку салонів краси MAIJA
16. Приклад оформлення сторінки в Інстаграм оператора ринку салонів краси Backstage
17. Приклад оформлення сторінки в Інстаграм оператора ринку салонів краси Kika-style
18. Бонусна програма лояльності в мережі салонів краси WIZARD
19. Приклад акційних пропозицій оператора ринку салонів краси Caramel
20. Приклад благодійних акцій оператора ринку салонів краси TONY & GAY
21. Приклад оформлення сторінки в Інстаграм оператора ринку салонів краси Kika-style
22. Приклад оформлення сторінки в Інстаграм оператора ринку салонів краси G-Bar

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами