Ринок петель для міжкімнатних дверей в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting в листопаді 2020 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його ємність, розглянути діяльність операторів в низькому і середньому цінових сегментах, скласти портрет цільової аудиторії споживачів. Готовий аналіз ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні можна придбати на сайті компанії.
Ринок петель для міжкімнатних дверей в Україні найбільш залежний від обсягу будівельних робіт в країні. Петлі для міжкімнатних дверей потрібні як самим будівельникам при підготовці до здачі житла «під ключ», так і власникам квартир, які самостійно здійснюють їх обробку.
Можливо, вас також зацікавить матеріал про ринок ламінованого МДФ в Україні
Моніторинг ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні показує, що найбільшою популярністю на ньому користуються завіси і карткові петлі. З найбільш характерних виявлених тенденцій на ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні можна виділити:
Вивчіть матеріал про аналіз попиту як складову маркетингового дослідження ринку
Маркетингове дослідження ринку міжкімнатних дверей в Україні включає ціновий аналіз поданої на ньому продукції.
Найбільшим дистриб'ютором на ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні є компанія «Епіцентр К». На полицях її магазинів представлені петлі торгових марок «Paladii», «Elephant», «Bruno» та інші, а також петлі китайських виробників. Варто відзначити, що ринок петель для міжкімнатних дверей в Україні повністю заповнений імпортом, оскільки вітчизняне виробництво відповідної продукції відсутнє.
Вам також буде цікаво почитати про результати аналізу ринку міжкімнатних дверей в Україні
Найбільш популярні на ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні, за даними інтернет-магазину «Rozetka», є карткові врізні петлі представлені переважно торговою маркою «Paladii». В асортименті товарів німецької торгової марки «Häfele» найбільший попит мають реверсні і приховані петлі.
Аналіз ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні містить портрети споживачів в різних сегментах. Так, в сегменті В2С типовим покупцем петель є чоловік старше 30 років з вищою або середньою спеціальною технічною освітою, який працює в сфері будівництва або ремонту квартир.
Рекомендуємо статтю про ринок житлової нерухомості Києва - прочитайте
У сегменті споживання В2В на ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні основні групи споживачів становлять компанії, що займаються будівельно-ремонтними роботами, і виробники міжкімнатних дверей. Великі партії петель можуть закуповуватися як у посередників-імпортерів, так безпосередньо у виробників за кордоном. Малі партії для виконання ремонтів купуються виключно у вітчизняних постачальників.
Про інші особливості і перспективи розвитку даної сфери бізнесу читайте в матеріалі готового маркетингового дослідження ринку петель для міжкімнатних дверей в Україні, який доступний для придбання в онлайн магазині Pro-Consulting.
Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте аналітичний матеріал про ринок комерційної нерухомості
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: