Дім, милий дім — це те місце, де людина може розслабитися і відчути себе в безпеці. А дарує нам це почуття міцно замкнені вхідні двері, але і міжкімнатні двері також грають в облаштуванні житла велику роль — вони поділяють загальну площу на зони та створюють ще один шар приватності і захищеності для мешканців житла. Тому на міжкімнатні двері завжди є попит. Він носить слабовиражений сезонний характер, про що свідчить статистика тематичних запитів про двері до пошукача Google у 2018 році. Зниження інтересу до установки міжкімнатних дверей в теплу пору року можна пояснити більшою зосередженістю на проведенні зовнішніх робіт.
Кількість запитів в google.com.ua, за ключовими словами, у 2018 році, од.
Джерело: ads.google.com
Можливо, вас зацікавить матеріал про ринок систем електричної теплої підлоги в Україні
Серед внутрішніх дверей, які вважають за краще встановлювати українці, 80% займають вироби на основі дерев'яних конструкцій. Двері з алюмінієвих і ПВХ профілів, а тим більше металеві та скляні, користуються набагато меншою популярністю.
Проведений аналіз ринку міжкімнатних дверей в Україні дозволив виявити деякі фактори, що впливають на структуру та рівень попиту на міжкімнатні двері в Україні. Серед цих факторів головними є:
динаміка будівельних і ремонтних робіт;
2018 році індекс будівельної продукції склав 108,5% в порівнянні з роком раніше. Введення в експлуатацію нового житла зменшилось на 5,7%, але зате виріс обсяг нежитлового будівництва. Загальний грошовий обсяг будівельного ринку в минулому році склав 115 млрд грн, з яких 73,8% припало на частку нового будівництва, реконструкції та переоснащення, 17,4% на проведення капітальних ремонтів та 8,8% на загальні ремонти.
динаміка іпотечного кредитування;
Зростання обсягів іпотечного кредитування могло б виступити каталізатором ринку нерухомості та пов'язаного з ним ринку міжкімнатних дверей. Однак зараз цьому перешкоджають високі процентні ставки.
динаміка споживчого кредитування;
Ремонт — недешеве задоволення, і багато українців роблять його в кредит. У період 2015-2017 років Мікрокредитний ринок в Україні збільшився в 4,2 раза і досяг 21,88 млрд грн в рік. У 2018 році позитивний тренд був продовжений і за дев'ять місяців небанківськими фінансовими організаціями було видано коштів на 55% більше, ніж за той же період 2017 го.
Рекомендуємо почитати аналітичний огляд ринку нерухомості
За результатами аналізу ринку міжкімнатних дверей в Україні можна зробити висновок про триваючий вплив на нього наслідків кризи 2014-2015 років, які виражаються у все ще не відновленій купівельній спроможності населення. Це посилює конкуренцію між продавцями дверей, які змушені привертати увагу до своєї продукції шляхом проведення всіляких акцій, знижок і використання інших маркетингових прийомів стимулювання попиту. Подальші перспективи учасників ринку залежать від успішності подолання негативних факторів в економіці нашої країни.
У нас можна дізнатися про результати аналізу ринку систем «розумний дім» в Україні
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: