Ринок органічних добрив у США вивчався компанією Pro-Consulting у жовтні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає загальні показники та розрахунок ємності в динаміці за період 2018-2020 років, сегментування за видами продукції, її походженням, операторами, регіонами; фактори ціноутворення, споживчі переваги, виявлені тенденції розвитку та оцінку інвестиційної привабливості даного напряму бізнесу. Готовий аналіз ринку органічних добрив США можна придбати на сайті компанії.
Ринок органічних добрив у США зростає та розвивається по мірі збільшення попиту на натуральні продукти харчування, вирощені без застосування потенційно шкідливих для організму хімічних сполук, а також поширення тренду на загальне підвищення екологічності та життєдіяльності людей. Продукція ринку органічних добрив у США використовується в:
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати ваш ринок
Моніторинг ринку органічних добрив у США показує динамічне зростання площ сільськогосподарських земель, які використовуються для органічного сільського господарства у 2019 та 2020 роках. Динаміка цього зростання склала 15% та 12% відповідно в порівнянні з попередніми періодами.
На сайті доступний до покупки готовий огляд ринку органічних добрив у США (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою звіту по ринку, статтю про який ви зараз читаєте
Потреба продукції ринку органічних добрив у США, таких як торф, вермикомпост, вермикуліт, агроперліт, збільшується разом із площею землі, що оброблюється. Разом з тим, у Сполучених Штатах є і стримуючі фактори для ще більш динамічного розвитку ринку, що розглядається:
Ціновий аналіз ринку органічних добрив США дозволив визначити головні чинники ціноутворення:
Ринок послуг боротьби зі шкідниками в Україні – прочитайте і цей огляд ринку
Слід зазначити, що середні ціни на ринку органічних добрив у США у 5-10 разів вищі, ніж на аналогічні товари в Україні. Так, 5 фунтів (2,2 кг) вермікомпосту коштує в Америці в середньому 15-20 доларів, тоді як у нас 2,5 кг цього добрива продається за 53 гривні – близько 2$. Приблизно таке саме співвідношення цін і на вермикуліт, торф, перліт.
Аналіз рекламної сфери ринку органічних добрив у США свідчить про досить низьку активність його суб'єктів у плані брендингу та просування продукції. Сторінки брендів у соціальних мережах ведуться мляво, нова інформація там з'являється дуже рідко, можливості сервісу Google Ads не використовуються, також не замовляється зовнішня реклама та ролики на телебаченні. Найчастіше продукцію ринку органічних добрив у США рекламують на тематичних форумах та у спеціалізованих магазинах для фермерів. Винятком із загальної картини є молоді гравці ринку органічних добрив у США, такі як Bloom City.
Також прочитайте про ринок біопрепаратів для захисту рослин в Україні
Оператори ринку органічних добрив США можуть використовувати такі основні канали збуту продукції:
Завдяки зручній системі пошуку товарів, наявності оцінок та відгуків покупців бренди отримують можливість потрапити у поле зору потенційних споживачів.
Працюють консультанти, які допомагають вибрати потрібне добриво. Просування продукції можливе шляхом використання яскравого пакування, акценту на унікальних характеристиках продукції.
Використовуються переважно лояльною до бренду споживчою аудиторією.
Мають вузький асортимент товарів, що дає змогу отримати стабільний канал збуту в низькоконкурентному середовищі.
Більш детальну інформацію про розглянуту сферу бізнесу, напрямки та перспективи її розвитку, привабливість для виведення нових гравців можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку органічних добрив у США, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Ринок насіння, добрив та засобів захисту рослин у дрібній фасовці – прочитайте цей огляд ринку, якщо у вас є декілька хвилин