Ринок органічних добрив у США: повернення до витоків на новому рівні
1889

Ринок органічних добрив у США: повернення до витоків на новому рівні

Ринок органічних добрив у США вивчався компанією Pro-Consulting у жовтні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає загальні показники та розрахунок ємності в динаміці за період 2018-2020 років, сегментування за видами продукції, її походженням, операторами, регіонами; фактори ціноутворення, споживчі переваги, виявлені тенденції розвитку та оцінку інвестиційної привабливості даного напряму бізнесу. Готовий аналіз ринку органічних добрив США можна придбати на сайті компанії.

Ринок органічних добрив у США зростає та розвивається по мірі збільшення попиту на натуральні продукти харчування, вирощені без застосування потенційно шкідливих для організму хімічних сполук, а також поширення тренду на загальне підвищення екологічності та життєдіяльності людей. Продукція ринку органічних добрив у США використовується в:

  • сільському господарстві;
  • домашньому садівництві;
  • реалізації ландшафтного дизайну та озелененні територій;
  • у навчальних та дослідницьких лабораторіях шкіл, університетів, наукових установ.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати ваш ринок

Моніторинг ринку органічних добрив у США показує динамічне зростання площ сільськогосподарських земель, які використовуються для органічного сільського господарства у 2019 та 2020 роках. Динаміка цього зростання склала 15% та 12% відповідно в порівнянні з попередніми періодами.

На сайті доступний до покупки готовий огляд ринку органічних добрив у США (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою звіту по ринку, статтю про який ви зараз читаєте

Потреба продукції ринку органічних добрив у США, таких як торф, вермикомпост, вермикуліт, агроперліт, збільшується разом із площею землі, що оброблюється. Разом з тим, у Сполучених Штатах є і стримуючі фактори для ще більш динамічного розвитку ринку, що розглядається:

  • укорінена традиція застосування неорганічних хімічних добрив;
  • недостатня проінформованість багатьох американських фермерів у перевагах органічного землеробства;
  • діяльність великих виробників синтетичних добрив щодо просування своєї продукції.

Ціновий аналіз ринку органічних добрив США дозволив визначити головні чинники ціноутворення:

  • популярність торгової марки;
  • розфасовка товару – чим більший обсяг упаковки, тим нижча ціна одиниці продукції;
  • націнка торгового майданчика;
  • фізичні параметри – розмір гранул для перліту та вермікуліту, вологість для торфу та вермікомпосту;
  • хімічний склад добрив.

Ринок послуг боротьби зі шкідниками в Україні – прочитайте і цей огляд ринку

Слід зазначити, що середні ціни на ринку органічних добрив у США у 5-10 разів вищі, ніж на аналогічні товари в Україні. Так, 5 фунтів (2,2 кг) вермікомпосту коштує в Америці в середньому 15-20 доларів, тоді як у нас 2,5 кг цього добрива продається за 53 гривні – близько 2$. Приблизно таке саме співвідношення цін і на вермикуліт, торф, перліт.

Аналіз рекламної сфери ринку органічних добрив у США свідчить про досить низьку активність його суб'єктів у плані брендингу та просування продукції. Сторінки брендів у соціальних мережах ведуться мляво, нова інформація там з'являється дуже рідко, можливості сервісу Google Ads не використовуються, також не замовляється зовнішня реклама та ролики на телебаченні. Найчастіше продукцію ринку органічних добрив у США рекламують на тематичних форумах та у спеціалізованих магазинах для фермерів. Винятком із загальної картини є молоді гравці ринку органічних добрив у США, такі як Bloom City.

Також прочитайте про ринок біопрепаратів для захисту рослин в Україні

Оператори ринку органічних добрив США можуть використовувати такі основні канали збуту продукції:

  • інтернет-магазини – Amazon та інші електронні майданчики;

Завдяки зручній системі пошуку товарів, наявності оцінок та відгуків покупців бренди отримують можливість потрапити у поле зору потенційних споживачів.

  • великі роздрібні офлайнові магазини - The Home Depot, ACE, Walmart, Tractor supply, Do it Best;

Працюють консультанти, які допомагають вибрати потрібне добриво. Просування продукції можливе шляхом використання яскравого пакування, акценту на унікальних характеристиках продукції.

  • сайти виробників;

Використовуються переважно лояльною до бренду споживчою аудиторією.

  • локальні магазини "біля будинку".

Мають вузький асортимент товарів, що дає змогу отримати стабільний канал збуту в низькоконкурентному середовищі.

Більш детальну інформацію про розглянуту сферу бізнесу, напрямки та перспективи її розвитку, привабливість для виведення нових гравців можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку органічних добрив у США, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Ринок насіння, добрив та засобів захисту рослин у дрібній фасовці – прочитайте цей огляд ринку, якщо у вас є декілька хвилин

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами