Аналіз ринку одягу та взуття в Україні проведено компанією Pro-Consulting у квітні 2023 року. Маркетингове дослідження охоплює період 2018-2022 років та містить відомості про:
Готовий аналіз ринку одягу та взуття в Україні можна придбати на сайті компанії.
Моніторинг ринку одягу та взуття в Україні свідчить про те, що підвищення купівельної спроможності населення нашої країни після подолання кризи 2014-2015 років сприяло розвитку ринків товарів не першої необхідності, зокрема ринку одягу та взуття в Україні. Вигідність діяльності в сфері бізнесу привела в неї інвестиції для розширення внутрішнього виробництва, а також імпортні потоки міжнародних торгових марок і ретейлерів. В результаті грошова ємність ринку одягу та взуття в Україні становила у 2019-2020 роках близько 60 млрд гривень і більше половини її забезпечувалося продажем світових торгових операторів. Також на ваш запит ми актуалізуємо аналіз ринку чоловічих сорочок в Україні, або проведемо дослідження вашого ринку – ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку.
Карантинні обмеження, запроваджені у 2020 році з метою боротьби з пандемією коронавірусу, мали значний вплив на ринок одягу та взуття в Україні, причому як негативний, так і позитивний у деяких напрямках.
З одного боку, частина споживачів ринку одягу та взуття в Україні втратила доходи та можливість витрачати на одяг на колишньому рівні. З іншого боку, перехід багатьох працівників на дистанційний режим сприяв зростанню продажів у сегментах:
Повномасштабне вторгнення Росії призвело до наступних змін на ринку одягу та взуття в Україні:
Споживчий аналіз ринку одягу та взуття в Україні дозволив виділити такі тенденції імпорту, властиві йому у 2022 році:
Українці віддають перевагу практичному та зручному одягу.
Багато жінок із дітьми з початком активних бойових дій поїхали за кордон. Трикотажний чоловічий одяг та білизна посилено закуповували для військових та учасників територіальної оборони.
Також у нас є готовий аналіз ринку ґудзиків в Україні – за аналогічною структурою можна дослідити будь-який ринок України та світу.
Сегментація ринку одягу та взуття в Україні у розрізі видів імпортної продукції у 2022 році показує, що 64% від загального обсягу поставок припало на костюми спортивні, костюми та комплекти чоловічі, верхній одяг чоловічий, светри, джемпери та подібні вироби трикотажні, білизна чоловіча.
В рамках маркетингового дослідження ринку одягу та взуття в Україні проведено аналіз масиву пошукових запитів споживачів щодо товарів сфери бізнесу, що розглядається. В результаті з'ясувалося, що:
Детальну інформацію про стан ринку одягу та взуття в Україні можна отримати із матеріалів маркетингового дослідження, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читайте також: Ринок одягу в Україні
Підписуйтесь на наш Telegram, щоб бути в курсі аналітичних новин ринків України та світу.