Ринок одягу та взуття в Україні: тенденції воєнного часу
2788

Ринок одягу та взуття в Україні: тенденції воєнного часу

Аналіз ринку одягу та взуття в Україні проведено компанією Pro-Consulting у квітні 2023 року. Маркетингове дослідження охоплює період 2018-2022 років та містить відомості про:

  • основні показники ринку одягу та взуття в Україні;
  • тенденції розвитку даної сфери бізнесу;
  • динаміку та сегментацію імпорту товарів ринку одягу та взуття в Україну;
  • діяльність найбільших операторів;
  • споживчі переваги на ринку одягу та взуття в Україні;
  • ніші, що найбільш розвиваються на даному ринку.

Готовий аналіз ринку одягу та взуття в Україні можна придбати на сайті компанії.

Моніторинг ринку одягу та взуття в Україні свідчить про те, що підвищення купівельної спроможності населення нашої країни після подолання кризи 2014-2015 років сприяло розвитку ринків товарів не першої необхідності, зокрема ринку одягу та взуття в Україні. Вигідність діяльності в сфері бізнесу привела в неї інвестиції для розширення внутрішнього виробництва, а також імпортні потоки міжнародних торгових марок і ретейлерів. В результаті грошова ємність ринку одягу та взуття в Україні становила у 2019-2020 роках близько 60 млрд гривень і більше половини її забезпечувалося продажем світових торгових операторів. Також на ваш запит ми актуалізуємо аналіз ринку чоловічих сорочок в Україні, або проведемо дослідження вашого ринку – ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку.

Карантинні обмеження, запроваджені у 2020 році з метою боротьби з пандемією коронавірусу, мали значний вплив на ринок одягу та взуття в Україні, причому як негативний, так і позитивний у деяких напрямках.

З одного боку, частина споживачів ринку одягу та взуття в Україні втратила доходи та можливість витрачати на одяг на колишньому рівні. З іншого боку, перехід багатьох працівників на дистанційний режим сприяв зростанню продажів у сегментах:

  • зручного та практичного одягу та взуття для дому;
  • спортивного одягу та взуття.

Повномасштабне вторгнення Росії призвело до наступних змін на ринку одягу та взуття в Україні:

  • імпорт товарів знизився на 60%;
  • популярний бренд H&M та магазини групи Inditex, до якої входять Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti та Oysho закрилися та на час проведення маркетингового дослідження ще не відновили роботу;
  • відбулося зниження попиту на продукцію ринку одягу та взуття в Україні через такі фактори:
    • супутня війні економічна криза і падіння рівня наявних доходів населення;
    • переміщення значної частини споживачів за кордон;
    • підвищення цін на ринку одягу та взуття в Україні, у тому числі через високі імпортні мита та орендні ставки;
    • ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку одягу та взуття в Україні, статтю про який ви зараз читаєте.

Споживчий аналіз ринку одягу та взуття в Україні дозволив виділити такі тенденції імпорту, властиві йому у 2022 році:

  • зростання постачання трикотажних товарів, зокрема спортивного одягу;

Українці віддають перевагу практичному та зручному одягу.

  • збільшення імпорту чоловічого одягу та зниження дитячого;

Багато жінок із дітьми з початком активних бойових дій поїхали за кордон. Трикотажний чоловічий одяг та білизна посилено закуповували для військових та учасників територіальної оборони.

Також у нас є готовий аналіз ринку ґудзиків в Україні – за аналогічною структурою можна дослідити будь-який ринок України та світу.

Сегментація ринку одягу та взуття в Україні у розрізі видів імпортної продукції у 2022 році показує, що 64% від загального обсягу поставок припало на костюми спортивні, костюми та комплекти чоловічі, верхній одяг чоловічий, светри, джемпери та подібні вироби трикотажні, білизна чоловіча.

В рамках маркетингового дослідження ринку одягу та взуття в Україні проведено аналіз масиву пошукових запитів споживачів щодо товарів сфери бізнесу, що розглядається. В результаті з'ясувалося, що:

  • якщо у 2021 році переважали запити російською мовою у співвідношенні 3:1, то у 2022 році перевага при запитах стала надаватися українській мові у співвідношенні 1,5:1;
  • середнє падіння кількості пошукових запитів у 2022 році порівняно з 2021-м становило 16%, у сегменті дитячого одягу – 21%;
  • серед лідерів з'явилися запити на купівлю тактичного одягу.

Детальну інформацію про стан ринку одягу та взуття в Україні можна отримати із матеріалів маркетингового дослідження, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читайте також: Ринок одягу в Україні

Підписуйтесь на наш Telegram, щоб бути в курсі аналітичних новин ринків України та світу.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами