Ринок ХоРеКа в Україні: дослідження споживання бутильованої води
148

Ринок ХоРеКа в Україні: дослідження споживання бутильованої води

Аналіз ринку ХоРеКа в Україні з погляду споживання бутильованої води проведено компанією Pro-Consulting у березні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок ХоРеКа в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • обсяг та структуру споживання бутильованої води на ринку ХоРеКа в Україні;
  • присутність брендів цільових товарів у меню закладів громадського харчування;
  • прогноз подальшого розвитку ринку ХоРеКа в Україні.

Готовий аналіз споживання бутильованої води на ринку ХоРеКа в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вам можуть бути корисні готові аналіз ринку мінеральної води або аналіз ринку столової та мінеральної води в Україні. Будь-який звіт може бути актуалізований за вашим запитом.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним техзавданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку ХоРеКа в Україні протягом 2021-2023 років засвідчив, що дана сфера бізнесу зазнала значних змін під впливом міграційних, інфраструктурних та економічних тенденцій. Основними факторами впливу на ринок HoReCa в Україні стали:

  1. Динаміка валового внутрішнього продукту

У період 2019-2021 років ВВП України демонстрував стійке зростання. Однак у 2022 році, через початок повномасштабної війни та руйнування інфраструктури, ВВП знизився на 4,9%, а промислове виробництво впало на 38%. Загальні збитки в промисловості та торгівлі оцінені в 10,9 млрд доларів США. У 2023 році реальний ВВП України показав зростання на 5,7% завдяки фінансовій підтримці міжнародних партнерів, яка склала 42,5 млрд доларів США.

  1. Інфляція та курс гривні

У 2022 році споживча інфляція в Україні сягнула 26,6% через війну, окупацію територій і перебудову логістичних ланцюжків. У 2023 році інфляцію вдалося знизити до 5,1% завдяки регулярній фінансовій допомозі та гарному врожаю. Водночас зміна валютного курсу з 27 до 37 грн за долар вплинула на ціни на ринку ХоРеКа в Україні. Національний банк перейшов до режиму керованої гнучкості обмінного курсу, що має стабілізувати валютний ринок. Також пропонуємо вам ознайомитися зі структурою готового аналізу ринку ХоРеКа в Україні - можливо, аналітика з цього звіту також буде корисною вашому підприємству або бізнес-ідеї.

  1. Міграція населення

Війна спричинила масову міграцію українців, що призвело до скорочення населення і, відповідно, зниження попиту на ринку HoReCa. Від початку повномасштабної війни країну покинула велика кількість населення, серед яких переважно жінки та діти. У 2023 році населення України оцінювалося у 28-34 мільйони осіб.

  1. Зниження споживання в харчовій промисловості

Через значну міграцію та зниження доходів населення попит на продукцію харчової промисловості зменшився. У 2022 році падіння обсягів у ключових галузях становило 31,4%, але у 2023 році спостерігалося відновлення на рівні 22,6%. Однак сфера супутніх послуг скоротилася майже на 75% у 2022 році та відновилася лише на 15% у 2023 році. Також подивіться опис аналізу ринку споживання продуктів харчування в ХоРеКа в Києві - у разі вашої зацікавленості в такій ринковій аналітиці, ми оперативно оновимо звіт.

Якщо ви шукаєте дані по своєму ринку, але не можете їх знайти, систематизувати і проаналізувати, зв'яжіться з нами - консультант поставить правильні запитання і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.

Аналіз ринку ХоРеКа в Україні свідчить про наявність таких трендів його розвитку:

  • Відновлення ринку громадського харчування: перший етап відновлення в основному охопив сегмент фаст-фуду, але поступово відновлюють свою діяльність і ресторани. Зростання попиту на послуги ринку HoReCa в Україні свідчить про поступове поліпшення економічної ситуації в країні.
  • Збільшення середнього чека і часу перебування в закладах: споживачі починають проводити більше часу в закладах ринку HoReCa в Україні, що призводить до збільшення кількості споживаних страв, зокрема води та газованих напоїв. Це відкриває нові можливості для підприємств громадського харчування.
  • Розширення барної культури: відкриття нових барів збільшує попит на бутильовану воду, використовувану в складі коктейлів. Цей сегмент ринку ХоРеКа в Україні демонструє стабільне зростання, підтримуючи розвиток галузі. Також у Pro-Consulting є готовий аналіз ринку алкогольних напоїв і сиропів для коктейлів в Україні.

З негативних тенденцій, що впливають на ринок ХоРеКа в Україні, можна виділити:

  • Скорочення кількості споживаних позицій у закладах: споживачі більше орієнтуються на страви та напої, які є ексклюзивними для конкретного закладу, обмежуючи свої витрати.
  • Культурні особливості споживання: звичка споживання безоплатної води в закладах громадського харчування впливає на рентабельність ресторанів і кафе. Цей фактор слід враховувати під час розроблення бізнес-стратегій на ринку HoReCa в Україні.

Детальні дані про цей аспект бізнесу можна отримати з матеріалів аналізу споживання бутильованої води в сегменті ХоРеКа в Україні, розміщеного в магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок HoReCa в Україні

Дата розміщення: 19.11.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами