in stock

Аналіз ринку столової та мінеральної води в Україні. 2022 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2022 року
Кількість сторінок: 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 16
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
25400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку столових та мінеральних вод в Україні, під час якого виявили основні тенденції. У звіті представлена динаміка виробництва та зовнішньої торгівлі столовими та мінеральними водами, а також динаміка реалізації сировини, географічна структура експорту та імпорту, структура виробництва вод в Україні, споживчі переваги щодо мінеральної води
Україна має значні запаси мінеральних вод. Завдяки їх чисельності та різноманітності, країна займає одне з провідних місць у світі, налічується близько 1000 розвіданих джерел (для порівняння, у Франції, яка вважається найбільшим виробником мінеральної води, кількість джерел становить близько 1200).


Мінеральна вода є товаром, для якого характерні сезонні коливання та залежність обсягів реалізації від клімату території. Загалом для України з її помірним кліматом пік виробництва мінеральної води припадає на весняно-літній період – з квітня по серпень, коли збільшується попит. Серед основних причин, з яких споживач купує мінеральну воду, є бажання вгамувати спрагу в спеку.
Аналіз ринку мінеральних вод показав, що Україна має тенденцію до стабільності. Ринок мінеральних вод України розвинений. Попит майже повністю забезпечується внутрішнім виробництвом.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку столових та мінеральних вод в Україні:
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку столових та мінеральних води в Україні у 2017-2021 рр. (Основні тенденції, особливості ринку, фактори впливу на ринок, проблеми розвитку). Новинки води, що з'явилися на ринку України у 2019 р. Основні тренди в упаковці (пляшках) для води
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку столової та мінеральної води у 2017-2021 рр. в натуральному та грошовому вираженні в Україні - на підставі оцінки
1.3. Сегментація та структурування ринку: - за типом води: газовані та негазовані води; - за брендами;
2. Динаміка виробництва на ринку столових та мінеральних вод в Україні в 2017-1 п. 2021 рр.
2.1. Динаміка виробництва у натуральному вираженні
2.2. Динаміка виробництва у грошах
3. Державне регулювання ринку
3.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме та особливості законів)\
3.2. Податки та збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита)
4. Основні оператори ринку столових та мінеральних вод в Україні
4.1. Основні оператори ринку (виробники), їхній перелік, короткий опис, контакти, їх основні ТМ.
4.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за сегментами: літраж та тип пляшки: скло, пластик)
4.3. Частки ринку основних операторів – за даними операторів ринку
4.4. Ступінь конкуренції та ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку столових та мінеральних вод в Україні
5.1. Експорт продукції у 2017-1 пів. 2020 р. обсяги, географія поставок по країнах, найбільші експортери та їх частки в експорті, структурування експорту води за ТМ та літражем пляшок, основні компанії отримувачі
5.2. Імпорт продукції у 2017-1 пів. 2020 р. обсяги, географія поставок, найбільші імпортери та їх частки в імпорті
6. Ціна та ціноутворення на ринку столових та мінеральних вод в Україні
6.1. Поточні середні роздрібні ціни основних ТМ на столову та мінеральну, газовану та негазовану воду залежно від літражу (0,3; 0,5; 0,7; 1; 1,5; 2, 5, 6) та матеріалу (пластик, скло )
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни
7.2. Структурування та сегментація споживачів на українському ринку (за віковими, демографічними критеріями, смаками, обсягами упаковки)
8. Канали збуту продукції на ринку: перелік існуючих каналів та їх короткий опис
9. Асортимент продукції, представлений на ринку (з прикладу ТОП-5 ключових гравців ринку), - представленість за об'ємом; - представленість за матеріалом упаковки (скло/пластикова пляшка); - формат упаковки (приклади картинок, УТП)
10. Висновки. Рекомендації щодо розвитку компанії на ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2020-2023 роках.
10.1. Прогнозні показники розвитку на ринку у 2020-2023 рр.
10.2. Прогнозні тенденції споживання мінеральних та столових вод в Україні, вплив ЗОЖ на культуру споживання
10.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку питної води України.
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT, PEST – аналіз ринкового спрямування
11.2. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок
11.2.1. Побудова картки ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Загальні показники ринку столової та мінеральної газованої води України у 2017-2021 рр., у натуральному вираженні, млн. дал
2. Загальні показники ринку мінеральної газованої води України у 2017-2021 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
3. Загальні показники ринку мінеральної негазованої води України у 2017-2021 рр., у натуральному вираженні, млн. дал.
4. Загальні показники ринку мінеральної негазованої води України у 2017-2021 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
5. Сегментація та структурування операторів ринку (за сегментами: літраж та тип пляшки: скло, пластик)
6. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на досліджуваному ринку
7. Оцінка конкурентного середовища на ринку мінеральної води України
8. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку мінеральної води України
9. Найбільші експортери та їх частки в експорті /імпорті ( в натуральному вираженні)
10. Найбільші імпортери та їх частки в експорті /імпорті ( в натуральному вираженні)
11. Поточні середні роздрібні ціни (станом на березень 2022) мінеральної води в залежності від літражу
12. Поточні середні роздрібні ціни (станом на вересень 2020) мінеральної води залежно від літражу та типу матеріалу тари
13. Представленість мінеральної води на ринку України (за обсягом тари)
14. SWOT-аналіз ринкового спрямування
15. PEST - аналіз ринкового спрямування
16. Карта ризиків мінеральної води виробів України (з погляду виробника)

Перелік графіків і діаграм:

1. Індекс споживчих цін на мінеральну воду, до попереднього періоду, %
2. Сезонність виробництва газованої та негазованої мінеральної води (по місяцях у 2019 році), тис. дал
3. Структура ринку мінеральної води залежно від походження продукції у 2017-1 пол. 2021 р., в натуральноум вираженні, %
4. Структура ринку мінеральної води за типом води в Україні, у 2017-2021 рр., в натуральноум вираженні, %
5. Структура ринку мінеральної води в Україні за брендами, у 2017-2021 рр., в натуральноум вираженні, %
6. Динаміка виробництва мінеральних вод (газованих та негазованих) в Україні, 2017-2021 рр., у натуральному вираженні, млн. дал
7. Динаміка виробництва* мінеральних вод (газованих та негазованих) в Україні, 2017-2021 рр., у грошовому вираженні, млрд грн.
8. Частки ринку основних операторів у 2020 році, натуральний вираз, %
9. Експорт мінеральної води з України, у 2017-2021 рр., у натуральному вираженні, тис. дал
10. Експорт мінеральної та питної води з України, у 2017-2021 рр., у грошовому вираженні, млн. грн, млн дол.
11. Географічна структура експорту мінеральної води з України, 2017-1 пол. 2020 р., в натуральному вираженні, %
12. Середня структура експорту мінеральної води з України за ТМ, у 2017-2021 рр., у натуральному вираженні, %
13. Середня структура експорту мінеральної води з України за літражем пляшок, у 2017-2021 рр., у натуральному вираженні, %
14. Імпорт мінеральної води в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., у натуральному вираженні, тис. дал
15. Імпорт мінеральної води в Україні, 2017-1 пол. 2020 р., у грошовому вираженні, млн. грн, млн дол.
16. Географічна структура імпорту мінеральної води в Україну, 2017-1 пол. 2020 р., в натуральному вираженні, %
17. Структура населення України за віковими групами (станом на 1 лютого 2021 року)
18. Структура споживачів вікової групи 20-55 років в областях України (станом на 1 лютого 2021 року)
19. Структура споживачів вікової групи 20-55 років за ґендерним (станом на 1 лютого 2021 року)
20. Результати голосування Інтернет-аудиторії у категорії «мінеральна вода»
21. Уподобання покупців при виборі місця купівлі безалкогольних напоїв (у тому числі мінеральної води), 2019-2021 рр., %
22. Прогнозні показники розвитку на ринку у 2020-2023 роках.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами