Аналіз ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні проведено компанією Pro-Consulting у листопаді 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:
Готовий аналіз ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні можна придбати на сайті компанії. Також пропонуємо вам ознайомитися з описом готового аналізу ринку напоїв або аналізу ринку слабоалкогольних напоїв в Україні.
Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть посилання на типову структуру дослідження ринку.
Моніторинг ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні охоплював напої, що містять 50% і більше соку з додаванням газованої води. Вони стають популярними серед споживачів, які шукають менш солодку альтернативу класичним солодким газованим напоям. Водночас на ринку безалкогольних напоїв існують аналоги із вмістом соку від 5 до 50%, які називають соковмісними лимонадами. Можливо вам також буде цікаво ознайомитися з аналізом ринку енергетичних і слабоалкогольних напоїв у Молдові - за аналогічною структурою можна проаналізувати будь-який ринок України або світу.
Зростання популярності здорового харчування продовжилося навіть попри війну. Українські споживачі зацікавлені у свіжих продуктах, натуральних інгредієнтах і правильних способах приготування їжі. Багато хто шукає товари, що не містять глютену, штучних барвників та ароматизаторів, що сприяє зростанню попиту на альтернативні натуральні напої, зокрема продукцію ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку.
Повідомляємо, що понад 2600 готових аналізів ринків доступно в каталозі готових проєктів - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку.
З іншого боку, через війну багато українців змушені були виїхати за кордон, що скоротило ринок продуктових товарів. За даними NielsenIQ, восени 2023 року населення України становило близько 25 мільйонів осіб, що на 15% менше, ніж до війни. Це призвело до значного скорочення попиту на харчові продукти, особливо на безалкогольні напої та здорові продукти, споживання яких зменшилося на 18% і 34% відповідно. Можливо вам також буде цікаво ознайомитися з аналітикою з готового аналізу ринку свіжої груші в Україні - звіт, як і будь-який інший, буде актуалізовано за вашим запитом.
Ціновими факторами, що впливають на ринок газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні протягом даного періоду, стали:
Через зростання цін і падіння попиту в першій половині 2024 року впали обсяги імпорту цільових товарів на ринок газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні в порівнянні з аналогічним періодом 2023 року. Це дало можливість вітчизняним виробником збільшити свою частку в загальному обсязі ринку.
Аналіз ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні показує, що проблемами розвитку ринку залишаються обмеженість технологічної бази для виробництва, падіння курсу гривні та недостатня обізнаність споживачів про товари цієї категорії. Однак закінчення війни та повернення населення в Україну, збільшення інвестицій у галузь, зростання кількості поціновувачів здорового способу життя та популяризація нових видів продукції створюють передумови для подальшого розвитку.
Детальніше про цю сферу бізнесу можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні, розміщеного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок сухофруктів в Україні