Ринок газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні: зниження обсягів імпорту
76

Ринок газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні: зниження обсягів імпорту

Аналіз ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні проведено компанією Pro-Consulting у листопаді 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • показники виробництва, експорту та імпорту продукції з розрахунком ємності ринку за період 2021 - 1 півріччя 2024 року;
  • сегментацію ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні за видами і походженням товарів;
  • діяльнiсть, розподіл часток і конкуренцію основних суб'єктів даної сфери бізнесу;
  • середнi ціни, фактори і політику ціноутворення на цільову продукцію;
  • споживання товарів ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні;
  • інвестиційну привабливість галузі з урахуванням виявлених ризиків і бар'єрів;
  • прогнозний стан ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні в 2024-2027 роках.

Готовий аналіз ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні можна придбати на сайті компанії. Також пропонуємо вам ознайомитися з описом готового аналізу ринку напоїв або аналізу ринку слабоалкогольних напоїв в Україні.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні охоплював напої, що містять 50% і більше соку з додаванням газованої води. Вони стають популярними серед споживачів, які шукають менш солодку альтернативу класичним солодким газованим напоям. Водночас на ринку безалкогольних напоїв існують аналоги із вмістом соку від 5 до 50%, які називають соковмісними лимонадами. Можливо вам також буде цікаво ознайомитися з аналізом ринку енергетичних і слабоалкогольних напоїв у Молдові - за аналогічною структурою можна проаналізувати будь-який ринок України або світу.

Зростання популярності здорового харчування продовжилося навіть попри війну. Українські споживачі зацікавлені у свіжих продуктах, натуральних інгредієнтах і правильних способах приготування їжі. Багато хто шукає товари, що не містять глютену, штучних барвників та ароматизаторів, що сприяє зростанню попиту на альтернативні натуральні напої, зокрема продукцію ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку.

Повідомляємо, що понад 2600 готових аналізів ринків доступно в каталозі готових проєктів - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку.

З іншого боку, через війну багато українців змушені були виїхати за кордон, що скоротило ринок продуктових товарів. За даними NielsenIQ, восени 2023 року населення України становило близько 25 мільйонів осіб, що на 15% менше, ніж до війни. Це призвело до значного скорочення попиту на харчові продукти, особливо на безалкогольні напої та здорові продукти, споживання яких зменшилося на 18% і 34% відповідно. Можливо вам також буде цікаво ознайомитися з аналітикою з готового аналізу ринку свіжої груші в Україні - звіт, як і будь-який інший, буде актуалізовано за вашим запитом.

Ціновими факторами, що впливають на ринок газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні протягом даного періоду, стали:

  • зростання до рекордних значень цін на концентрований апельсиновий сік через несприятливу погоду та хвороби дерев у Бразилії, найбільшому світовому експортері апельсинів. У травні 2024 року ціна на апельсиновий сік на Intercontinental Exchange у Нью-Йорку становила 4,92 долара за фунт, що майже вдвічі більше, ніж роком раніше. Найбільший виробник лимонадів на основі апельсинового соку скоротив його частку у своїй продукції з 58% до 50%. Ціна на цю продукцію в Україні зросла 2024 року на 12%.
  • подорожчання яблук. Середні ціни на яблука до вересня 2024 року підвищилися на 2 грн/кг порівняно з вереснем 2023 року.

Через зростання цін і падіння попиту в першій половині 2024 року впали обсяги імпорту цільових товарів на ринок газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні в порівнянні з аналогічним періодом 2023 року. Це дало можливість вітчизняним виробником збільшити свою частку в загальному обсязі ринку.

Аналіз ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні показує, що проблемами розвитку ринку залишаються обмеженість технологічної бази для виробництва, падіння курсу гривні та недостатня обізнаність споживачів про товари цієї категорії. Однак закінчення війни та повернення населення в Україну, збільшення інвестицій у галузь, зростання кількості поціновувачів здорового способу життя та популяризація нових видів продукції створюють передумови для подальшого розвитку.

Детальніше про цю сферу бізнесу можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку газованих безалкогольних лимонадів на основі соку в Україні, розміщеного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок сухофруктів в Україні

Дата розміщення: 27.12.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами