Аналіз ринку сухофруктів в Україні проведено компанією Pro-Consulting у травні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати інформацію про:
Готовий аналіз ринку сухофруктів в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку фруктових чіпсів і пастили або аналіз ринку плодового пюре, соків, мармеладу і пастили в Україні.
Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть посилання на типову структуру дослідження ринку.
Моніторинг ринку сухофруктів в Україні в рамках цього маркетингового дослідження охоплював такі види товарів, як курага, чорнослив, фініки, родзинки, журавлина, інжир, манго, фруктово-ягідні мікси. Ці натуральні продукти користуються дедалі більшою популярністю серед споживачів і використовуються як здорова альтернатива перекусам і снекам. Також у Pro-Consulting є готовий аналіз ринку снеків в Україні, який може бути оновлений, як і будь-яке інше вже готове дослідження ринку.
Аналіз ринку сухофруктів в Україні показує, що 2023 року його місткість зросла в усіх продуктових сегментах, хоча покривалося це збільшення не завдяки зростанню внутрішнього виробництва, а через активізацію імпортних поставок.
Випуск товарів на ринок сухофруктів в Україні здебільшого зосереджений у руках фермерських господарств та ФОПів, які мають власні сади та ягідні насадження. Вони роблять сухофрукти з урожаю кураги, чорносливу, журавлини, а також фруктові суміші, до яких найчастіше входять яблука та груші.
Можливо, вам також стане в нагоді аналітика з аналізу ринку асептичного пюре в Україні - перегляньте структуру готового звіту.
Основна проблема, з якою стикаються українські виробники сухофруктів, це високі витрати на процес сушіння. Через це собівартість вітчизняної продукції на ринку сухофруктів в Україні стає порівнянною з оптовими цінами на імпортні аналоги, що робить українські сухофрукти неконкурентоспроможними.
Серед головних чинників, що впливають на ринок сухофруктів в Україні, можна виділити:
Попри зростання експорту, Україна залишається нетто-імпортером товарів на ринок сухофруктів. У 2023 році експортовано 537,1 тонн сухофруктів, таких як чорнослив, курага, родзинки та журавлина. Основні ринки збуту - Польща, Казахстан, Хорватія, Латвія, Узбекистан. За той самий період у нашу країну імпортовано 20394,5 тонн сухофруктів, переважно з Туреччини, Узбекистану, Індії, ОАЕ. Основна імпортована продукція - родзинки, фініки, курага і чорнослив. До речі, у нас також є готовий аналіз імпорту фруктів в ОАЕ і Саудівську Аравію.
Загалом ринок сухофруктів в Україні продовжує розвиватися й адаптуватися до мінливих смаків споживачів і нових ринкових ніш. Зарубіжні виробники, які пропонують широкий асортимент продукції, посідають лідируючі позиції. Проте, українські виробники можуть зосередитися на традиційних продуктах - яблука, груші, вишня, малина і полуниця. Ці фрукти та ягоди мають значний експортний потенціал.
Детальні відомості про цю сферу бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку сухофруктів в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок горіхів і сухофруктів в Україні