Ринок бутильованої води у Києві: пити, щоб здоров'я зберегти
2203

Ринок бутильованої води у Києві: пити, щоб здоров'я зберегти

Ринок бутильованої води у Києві вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017 – 9 місяців 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники, розрахунок ємності в динаміці протягом періоду, що досліджувався, перелік та особливості діяльності найбільших операторів, переважаючі політики ціноутворення, споживчі переваги, фактори впливу та тенденції розвитку даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку бутильованої води можна придбати на сайті компанії.

Типова структура дослідження ринку - за цією структурою можна проаналізувати і ваш ринок

Ринок бутильованої води в Україні загалом та у столиці нашої країни зокрема розвивається під впливом фактора низької якості водопровідної води. Найбільша невідповідність рідини, що тече із кранів, з гігієнічними вимогами для питної води спостерігається у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Одеській областях. Київська водопровідна вода виглядає на цьому фоні непогано, вона знаходиться в рамках допустимих параметрів, але все ж таки пити її без попередньої обробки і в сирому вигляді не рекомендується через високий вміст хлору і незадовільного стану труб.

Огляд ринку бутильованої води у Києві (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою глибинного дослідження ринку, статтю про який ви зараз читаєте

Моніторинг ринку бутильованої води в Україні показує, що виробництво цього виду продукції мало стійку тенденцію до зростання у період, що досліджувався, який перервався у 2020 році. Деяке зниження обсягу випуску мінеральної негазованої води пояснюється введеними в країні карантинними обмеженнями для запобігання поширенню вірусу COVID-19. Явище спаду на ринку бутильованої води в Україні має тимчасовий характер, надалі очікується продовження підвищення тренду.

Ціновий аналіз ринку бутильованої води у Києві свідчить про перманентне зростання вартості продукції для кінцевого споживача. Середня ціна пляшки питної води збільшилася з 61,3 гривень у першому кварталі 2017 року до 98,3 гривень у третьому кварталі 2021-го. Проведене під час дослідження ринку опитування споживачів показало, що тенденція поступового підняття цін добре ними проглядається, попри різноспрямовану динаміку цього процесу в деякі відрізки періоду часу, що досліджувався.

Аналіз ринку столової та мінеральної води в Україні (2020 рік) – вас може зацікавити дане дослідження ринку

Основними факторами, що впливають на формування цін на продукцію ринку бутильованої води, є:

  • інфляційні процеси економіки країни;
  • зростання попиту;
  • подорожчання собівартості доставки;
  • модернізація устаткування операторів з підвищення рівня якості продукту.

Аналіз ринку бутильованої води в Києві дозволив виділити такі особливості його поточного стану:

  • привабливість ринку обумовлюється його великою ємністю з прогнозом подальшого зростання, а також споживчим трендом на здоровий спосіб життя, що сприяє підвищенню попиту на чисту воду;
  • ринок бутильованої води в Києві консолідований, два великі гравці займають близько 75% ринку і в умовах жорсткої конкуренції намагаються утримати і розширити частки, що їм належать; всього ж на момент проведення маркетингового дослідження у столиці працювало близько півсотні операторів доставки води;
  • пік попиту на мінеральну воду спостерігається у теплу пору року – з квітня до серпня, узимку рівень споживання найменший.

Читати також: Бізнес-план проекту створення виробництва з розливу мінеральної води

Серед найбільш активних напрямків розвитку бізнесу на ринку бутильованої води у Києві можна відзначити:

  • зростання обсягів доставки води до домогосподарств;

Якщо офісний сегмент ринку бутильованої води вже близький до насичення, оскільки рівень проникнення перевищив 80%, то охоплення доставкою води будинків наших співвітчизників становить лише близько 20% – його збільшення є головним фактором зростання ємності ринку.

  • використання можливостей електронної комерції

Багато операторів ринку бутильованої води в Києві не мають офлайнових магазинів, і всю свою діяльність здійснюють через мережу "Інтернет". Автоматизація та оптимізація бізнес-процесів здійснюється шляхом створення спеціалізованих додатків та ботів для взаємодії зі споживачами.

Понад 1900 готових аналізів ринків України та світу – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

Більш детальну інформацію про сферу бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку бутильованої води, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами