Pro-Consulting запросили гостей та експертів ринку до Pro Capital HUB, щоб провести інтенсив пивоварного бізнесу
2900

Pro-Consulting запросили гостей та експертів ринку до Pro Capital HUB, щоб провести інтенсив пивоварного бізнесу

Ось і добіг кінця унікальний за своїм наповненням бізнес-інтенсив «Упаковуємо крафтове пиво як нову нішу для бізнесу».

Компанія Pro-Consulting спільно з First Dnipro Brewery та заводом FANATIС розповіли про тонкощі та особливості ринку крафтового пива України.

Розпочав захід своїм виступом консультант аналітичного Департаменту компанії Pro-Consulting Андрій Мокряков. Експерт вважає, що попри більшість негативних прогнозів, ринок крафту буде розвиватись.

«Немає однозначної впевненості ринку крафтового пива в тому, з якими темпами він буде розвиватися не тільки в Україні, а й в усьому світі. На користь зниження темпів зростання називають перенасичення ринку крафта новими гравцями і збільшення кількості виробників низькоякісного продукту. Однак, більш ймовірними можна назвати оптимістичні тенденції, пов'язані з поліпшенням інформованості споживача про крафтове пиво, постійний процес якісного навчання пивоварів і розвиток технологій, а також поширення культури споживання пива в Україні і в інших країнах» - зазначив у своєму виступі аналітик.

 

Перейняв естафету маркетолог-стратег Артем Сергієв. На думку фахівця, головними ключами до успіху є вірно поставлені задачі. Перш за все, необхідно чітко зрозуміти, що ви хочете отримати на виході, яка ваша мета? А вже потім чітко усвідомити, хто саме ваша цільова аудиторія. І останнє, але не менш важливе, це чітке розуміння, що саме ви будете говорити своїм покупцям? Як саме будете їх запевняти в якості та перевагах саме вашого продукту.

 

Після інформативної першої частини настав час для дегустації запашного пінного. Шановні спікери заходу Дмитро Некрасов та Ігор Самойленко пригостили всіх охочих трьома сортами пива власного виробництва. Під час дегустації гості заходу невпинно задавали питання, а досвідчені виробники радо відповідали на них.

 

Підсумовуючи, можна сміливо говорити, що бізнес-інтенсив «Упаковуємо крафтове пиво як нову нішу для бізнесу» став окрасою та чудовим завершенням робочого тижня.

 

Попереду ще більше цікавих та не менш захоплюючих заходів — слідкуйте за нашими анонсами.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами