133
Pro-Consulting пропонує замовити маркетингові дослідження
У сучасному конкурентному світі успішний бізнес - це результат продуманих рішень. Маркетингові дослідження - ваш надійний компас у цій непростій подорожі. Рішення замовити маркетингові дослідження в Pro-Consulting допоможе вам глибоко вивчити ринок, зрозуміти потреби ваших клієнтів і розробити ефективну стратегію розвитку. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але рекомендуємо вам вже зараз зберегти посилання на повний опис типової структури дослідження ринку.
Чому варто замовити маркетингові дослідження
Вирішивши замовити маркетингові дослідження в Pro-Consulting ви отримуєте:
- Обґрунтування інвестицій: перш ніж інвестувати в нове підприємство або продукт, важливо оцінити ризики та перспективи.
- Розуміння цільової аудиторії: уявлення про те, хто ваші клієнти, які їхні запити та мотиви, як домогтися їхньої лояльності;
- Оцінку конкурентів: розуміння, які переваги пропонують ваші конкуренти, як ви можете їх перевершити.
- Оптимізацію рекламного бюджету на основі вивчення ефективності інструментів просування.
- Збільшення продажів і прибутку при реалізації маркетингової стратегії на базі висновків і рекомендацій за результатами аналізу ринку.
Також пропонуємо вам ознайомитися з понад 2600 кейсами Pro-Consulting з дослідження ринків у каталозі готових проєктів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку, який ми оновимо за вашим запитом.
Зміст готового маркетингового дослідження
Компанія Pro-Consulting застосовує індивідуальний підхід до клієнтів. Кожен може замовити маркетингові дослідження за власним технічним завданням відповідно до специфіки бізнесу, поставлених перед ним цілей і завдань. Існує і типова структура аналізу ринку, з якою корисно ознайомитися, перш ніж замовити маркетингові дослідження.
Зазвичай клієнти, які приймають рішення замовити маркетингові дослідження в компанії Pro-Consulting, просять включити до нього такі розділи:
- Загальні відомості про ринок:
- опис актуальної ринкової ситуації
- постійні та тимчасові чинники впливу, викликані ними тренди розвитку ринку;
- обсяги виробництва і зовнішніх поставок цільової продукції;
- поточна і прогнозована ємність ринку;
- сегментація ринку в значущих зрізах.
- Вимоги системи державного регулювання:
- перелік та основні положення нормативних актів;
- варіанти легалізації бізнесу;
- ліцензування та стандартизація діяльності;
- податкове навантаження в різних форматах ведення бізнесу;
- правила державних закупівель, умови участі в тендерах;
- більш повноцінне уявлення про реальну структуру звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку води або аналіз ринку сої в Україні.
- Замовити маркетингові дослідження споживчої сфери можна із застосуванням кількісних і якісних польових методів, отримавши при цьому:
- профіль цільової аудиторії;
- чинники, що впливають на споживчу поведінку;
- потреба в товарі, вимоги до його властивостей;
- ступінь задоволеності споживачів наявною на ринку пропозицією;
- аналіз активності покупців на інтернет-майданчиках;
- особливості споживання продукції ринку в корпоративному та державному секторах;
- якщо ви шукаєте дані по своєму ринку в інтернеті, але не можете їх знайти, систематизувати та проаналізувати, поспілкуйтеся зі своїм консультантом - він проведе короткий брифінг і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
- Завжди корисно замовити маркетингові дослідження конкурентного середовища, що включають:
- рейтинг і характеристики основних конкурентів замовника;
- розподіл ринкових часток між операторами з визначенням позиції ініціатора;
- зміст стратегій конкурентної боротьби учасників ринку і практичні результати їх застосування;
- сильні та слабкі сторони конкуруючих торговельних пропозицій;
- умови збереження і збільшення конкурентоспроможності бізнесу замовника дослідження;
- конкурентні ризики та бар'єри для досягнення поставлених цілей;
- якщо ви все ще цього не зробили, перейдіть на сторінку з повним описом типової структури дослідження ринку зараз.
- Вивчення способів реалізації цільових товарів:
- обсяги та сегментація продажів;
- умови співпраці з дистриб'юторами та ритейлерами;
- ефективність методів просування продукції залежно від каналу збуту;
- можливості реалізації товарів у разі форс-мажорного функціонування ринку.
- Ціновий аналіз ринку:
- фактори впливу на собівартість цільової продукції;
- цінові політики виробників та імпортерів;
- динаміка середніх цін на товари ринку;
- досяжний рівень та умови рентабельності бізнесу.
- Вигідність ринку стає зрозумілою, якщо замовити маркетингові дослідження інвестиційного потенціалу, що включають:
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- зведену карту ризиків і бар'єрів;
- факторний аналіз кількох ринків або ринкових ніш;
- стратегічні рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.
Отримати консультацію щодо змісту послуг і замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або електронною поштою Pro-Consulting.