Pro-Consulting пропонує замовити маркетингові дослідження
133

Pro-Consulting пропонує замовити маркетингові дослідження

У сучасному конкурентному світі успішний бізнес - це результат продуманих рішень. Маркетингові дослідження - ваш надійний компас у цій непростій подорожі. Рішення замовити маркетингові дослідження в Pro-Consulting допоможе вам глибоко вивчити ринок, зрозуміти потреби ваших клієнтів і розробити ефективну стратегію розвитку. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але рекомендуємо вам вже зараз зберегти посилання на повний опис типової структури дослідження ринку.

Чому варто замовити маркетингові дослідження

Вирішивши замовити маркетингові дослідження в Pro-Consulting ви отримуєте:

  • Обґрунтування інвестицій: перш ніж інвестувати в нове підприємство або продукт, важливо оцінити ризики та перспективи.
  • Розуміння цільової аудиторії: уявлення про те, хто ваші клієнти, які їхні запити та мотиви, як домогтися їхньої лояльності;
  • Оцінку конкурентів: розуміння, які переваги пропонують ваші конкуренти, як ви можете їх перевершити.
  • Оптимізацію рекламного бюджету на основі вивчення ефективності інструментів просування.
  • Збільшення продажів і прибутку при реалізації маркетингової стратегії на базі висновків і рекомендацій за результатами аналізу ринку.

Також пропонуємо вам ознайомитися з понад 2600 кейсами Pro-Consulting з дослідження ринків у каталозі готових проєктів. Скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку, який ми оновимо за вашим запитом.

Зміст готового маркетингового дослідження

Компанія Pro-Consulting застосовує індивідуальний підхід до клієнтів. Кожен може замовити маркетингові дослідження за власним технічним завданням відповідно до специфіки бізнесу, поставлених перед ним цілей і завдань. Існує і типова структура аналізу ринку, з якою корисно ознайомитися, перш ніж замовити маркетингові дослідження.

Зазвичай клієнти, які приймають рішення замовити маркетингові дослідження в компанії Pro-Consulting, просять включити до нього такі розділи:

  1. Загальні відомості про ринок:
    • опис актуальної ринкової ситуації
    • постійні та тимчасові чинники впливу, викликані ними тренди розвитку ринку;
    • обсяги виробництва і зовнішніх поставок цільової продукції;
    • поточна і прогнозована ємність ринку;
    • сегментація ринку в значущих зрізах.
  2. Вимоги системи державного регулювання:
    • перелік та основні положення нормативних актів;
    • варіанти легалізації бізнесу;
    • ліцензування та стандартизація діяльності;
    • податкове навантаження в різних форматах ведення бізнесу;
    • правила державних закупівель, умови участі в тендерах;
    • більш повноцінне уявлення про реальну структуру звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку води або аналіз ринку сої в Україні.
  3. Замовити маркетингові дослідження споживчої сфери можна із застосуванням кількісних і якісних польових методів, отримавши при цьому:
    • профіль цільової аудиторії;
    • чинники, що впливають на споживчу поведінку;
    • потреба в товарі, вимоги до його властивостей;
    • ступінь задоволеності споживачів наявною на ринку пропозицією;
    • аналіз активності покупців на інтернет-майданчиках;
    • особливості споживання продукції ринку в корпоративному та державному секторах;
    • якщо ви шукаєте дані по своєму ринку в інтернеті, але не можете їх знайти, систематизувати та проаналізувати, поспілкуйтеся зі своїм консультантом - він проведе короткий брифінг і допоможе скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
  4. Завжди корисно замовити маркетингові дослідження конкурентного середовища, що включають:
    • рейтинг і характеристики основних конкурентів замовника;
    • розподіл ринкових часток між операторами з визначенням позиції ініціатора;
    • зміст стратегій конкурентної боротьби учасників ринку і практичні результати їх застосування;
    • сильні та слабкі сторони конкуруючих торговельних пропозицій;
    • умови збереження і збільшення конкурентоспроможності бізнесу замовника дослідження;
    • конкурентні ризики та бар'єри для досягнення поставлених цілей;
    • якщо ви все ще цього не зробили, перейдіть на сторінку з повним описом типової структури дослідження ринку зараз.
  5. Вивчення способів реалізації цільових товарів:
    • обсяги та сегментація продажів;
    • умови співпраці з дистриб'юторами та ритейлерами;
    • ефективність методів просування продукції залежно від каналу збуту;
    • можливості реалізації товарів у разі форс-мажорного функціонування ринку.
  6. Ціновий аналіз ринку:
    • фактори впливу на собівартість цільової продукції;
    • цінові політики виробників та імпортерів;
    • динаміка середніх цін на товари ринку;
    • досяжний рівень та умови рентабельності бізнесу.
  7. Вигідність ринку стає зрозумілою, якщо замовити маркетингові дослідження інвестиційного потенціалу, що включають:
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • зведену карту ризиків і бар'єрів;
    • факторний аналіз кількох ринків або ринкових ніш;
    • стратегічні рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.

Отримати консультацію щодо змісту послуг і замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або електронною поштою Pro-Consulting.

Дата розміщення: 10.12.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами