Зброя для Мойдодира: особливості ринку санітарно-гігієнічних засобів для торговельних і складських приміщень
3089

Зброя для Мойдодира: особливості ринку санітарно-гігієнічних засобів для торговельних і складських приміщень

Всі знають, що чистота - запорука здоров'я. Це відноситься не тільки до житлових, але і до виробничих, торговельних і складських приміщень. По-перше, прибирання важливе тому, що в приміщеннях працюють люди, здоров'я яких має бути захищене. По-друге, там зберігаються продукти харчування, які повинні охоронятися від забруднення і псування.

З урахуванням необхідності регулярного прибирання комерційних приміщень, на ринку матеріалів і техніки для її проведення завжди буде попит. Він залежить від розвитку відповідних секторів національної економіки.

Основними витратними матеріалами, використовуваними при очищенні торгових і складських приміщень, є спеціальні санітарно-гігієнічні засоби. Вони поставляються, як правило, у вигляді концентратів. Це дозволяє споживачеві регулювати насиченість миючого розчину відповідно до виду і ступенем забруднення поверхні. Ефективне використання конкретного засобу в різних режимах прибирання описано в інструкції виробника.

Санітарно-гігієнічні засоби для комерційних приміщень поділяються на такі основні групи:

1.Миючі засоби широкого застосування. Складаються з поверхнево-активних речовин, стабільних і не виділяють шкідливих сполук. Вони добре підходять для видалення плям бруду і жиру.

2.Розчини лугу для усунення стійких забруднень.

3.Кислотні розчини для боротьби з різними видами відкладень на обладнанні та сантехніці - водними, вапняними, карбонатними.

4.Концентрати для прання та чистки тканинних виробів.

5.Дезінфікуючі засоби. Можуть застосовуватися окремо або в складі лужних і кислотних миючих розчинів і призначені для знищення шкідливої ​​мікрофлори. Їх використання особливо важливо в приміщеннях, де зберігаються швидкопсувні продукти.

6.Розпочатий процес відновлення української економіки послужив причиною активізації ринку клінінгових послуг, а значить і зростання попиту на миючі засоби. За прогнозами, за два найближчі роки цей ринок збільшиться на 22-23%.

Більшість коштів для прибирання, що продаються в Україні, має імпортне походження. Вітчизняні виробники займали в 2016 році лише 13,6% внутрішнього ринку. Решта 86,4% завозяться до нас в основному з Польщі, Німеччини та Італії.

Головною перевагою санітарно-гігієнічних засобів українського виробництва перед імпортними аналогами є їх ціна. Тому в разі розвитку на території нашої країни випуску даної продукції відповідної якості, вона досить легко зможе зайняти гідне місце на внутрішньому ринку, потіснивши імпорт.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 20.12.2017
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами