Дата підготовки: | Грудень 2017 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Санітарно-гігієнічні засоби для торгових і складських приміщень відносяться до засобів професійного прибирання і застосовуються у всіх галузях промисловості. Спеціалізований клінінг є запорукою чистоти приміщень, що забезпечує, по-перше, безпеку для співробітників, зайнятих в цільових галузях - значно знижується ризик появи цвілі і бактерій, які негативно впливають на здоров'я і можуть привести до хвороб шкіри і легенів. По-друге, очищення та дезінфекція спеціальними засобами дозволяє убезпечити продукцію від псування з тих же причин. По-третє - аналіз ринку професійного прибирання має на увазі використання спеціальної техніки, яка дозволяє підвищити ефективність процесу.
Точно в рамках дослідження ринку спеціалізованих миючих засобів для торговельних і складських приміщень провести оцінку обсягу досить складно. Це викликано тим, що даний ринок не має чітких меж. Так, професійні засоби для чищення можуть застосовуватися в різних галузях промисловості - не тільки на складах і торгових приміщеннях. Разом з тим, в цільовому з точки зору споживання сегменті можуть застосовуватися звичайні миючі засоби. Так, в магазинах біля будинку можуть прийматися рішення про застосування звичайних санітарно-гігієнічних засобів, особливо там, де не потрібно глибоке очищення, а цільової товарний сегмент може використовуватися лише в окремих зонах.
Розвиток ринку спеціалізованих миючих засобів для торговельних і офісних приміщень в Україні знаходиться на початковій стадії розвитку. З одного боку такий факт пояснюється вартістю таких засобів і вимогам за масштабом для їх застосування. З іншого - в країні розвинений ринок товарів-субститутів - звичайний миючий засіб, які на підприємствах торгівлі та складського зберігання можуть використовувати їх замість спеціалізованих санітарно-гігієнічних виробів.
1. Опис і основні тенденції ринку.
2. Загальні показники ринку. Розрахунок ємності ринку. Сегментація ринку.
3. Споживання продукції на ринку.
4. Висновки та прогнозні тенденції розвитку галузі