Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку побутової хімії України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, включає динаміку розвитку напряму за 2008-2010 рр. Оскільки Держкомстат України веде статистику обсягів виробництва засобів побутової хімії в розрізі мила, миючих засобів, а також полиролей, місткість ринку побутової хімії розрахована по цих сегментах. Ринок побутової хімії можна поділити на такі субринкі: мило, синтетичні миючі засоби і засоби по догляду за меблями. Найбільш ємний сегмент (близько 89,8%) - це ринок миючих засобів. Рівень конкуренції на ринку побутової хімії досить високий. Багато товарів за властивостями дуже схожі (критерій якості), тому вирішальну роль для кінцевого споживача, відповідно, грає ціна, упаковка і характер просування на ринку. Фактично ринок контролюється 5-7 найбільшими транснаціональними компаніями. П'ятірку лідерів складають P & G, Henkel, SC Johnson, Benckiser і Amway - їх продукція заповнює 75% ринку України. Розглянуто тенденції зміни цін на ринку і представлена структура собівартості продукції побутової хімії. Детально розкриті питання споживання продукції на ринку України, а також асортиментну пропозицію і канали збуту побутової хімії. В даний час рівень споживання продуктів побутової хімії в Україні відстає від показників розвинених країн, однак ринок має значний потенціал зростання.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку, історія розвитку (опис ринку в цілому, його специфіки, наявні проблеми)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-2010 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок емкості ринку у динаміці в 2008-2010 рр.
1.4 Сегментування та структурування ринку (виокремлення основних ринкових сегментів, їх долі)
2. Виробництво і динаміка реалізації
2.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в 2007-2010 рр.
2.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках в 2007-2010 рр.
2.3 Динаміка зростання виробнитва і реалізації в 2007-2010 рр.
2.4 Рівень конкуренції та ризики
3. Основні оператори ринку
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
3.2 Структурування операторів (за сегментами, спеціалізацією та регіонально)
3.3 Долі ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр.
4. Зовнішня торгівля
4.1 Експорт (обсяги, структура, ціни і географія постачань по країнах, основні оператори)
4.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни і географія постачань по країнах, основні оператори)
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію в 2009-2010 рр.
5.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
5.3 Собівартість продукції, рентабельність
6. Споживання
6.1 Вподобання споживачів стосовно товару, динаміка споживання 2007-2010 рр.
6.2 Структурування та сегментація споживання (долі основних споживчих сегментів, їх характеристика)
6.3 Потреба і ступінь задоволеності споживачів
7. Канали збуту (загалом по ринку, по великим операторам ринку)
8. Асортимент продукції, який представлений на ринку
9. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники в 2010-2012 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
Перелік таблиць:
1. Питома вага споживачів України, які змінили і не змінили стиль придбання окремих товарів побутової хімії
2. Розподіл споживачів побутової хімії, предметів особистої гігієни і косметики по обраним ними варіантам адаптаційної поведінки в умовах кризи. Загальні показники ринку побутової хімії в Україні в 2008-2010 рр., тис. тонн
3. Загальні показники ринку побутової хімії України 2008-2010 рр., млн. дол. США
4. Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в 2007-2010 рр., тис. тонн
5. Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в 2007-2010 рр., млн. дол. США
6. Найбільші оператори ринку побутової хімії України
7. Асортимент побутової хімії на ринку України
Перелік графіків і діаграм:
1. Суми, які сім'ї виділяли в 2008 р. і 2009 р. на ряд статей сімейного бюджету, в середньому, грн./місяць
2. Ємність ринку побутової хімії в Україні 2008-2010 рр., тис. грн.
3. Ємність ринку побутової хімії в Україні 2008-2010 рр., млн. дол. США
4. Загальні показники ринку побутової хімії в Україні в 2008-2010 рр., тис. тонн
5. Загальні показники ринку побутової хімії в Україні в 2008-2010 рр., млн. дол. США
6. Сегментація ринку побутової хімії в Україні по застосуванню засобу в 2010 році, в натуральному вираженні
7. Співвідношення миючих синтетичних засобів та синтетичних засобів для чищення на ринку побутової хімії України в 2010 році, в натуральному вираженні
8. Сегментація миючих засобів на ринку побутової хімії України за призначенням коштів в 2010 році, в натуральному вираженні
9. Співвідношення імпортної та вітчизняної побутової хімії на ринку України 2010 році, в натуральному вираженні
10. Співвідношення імпортної та вітчизняної побутової хімії на ринку України 2010 році, в грошовому вираженні
11. Динаміка зростання виробництва і реалізації 2007-2010 рр., тис. тонн
12. Динаміка зростання виробництва і реалізації 2007-2010 рр., тис. тонн
13. Долі ринку основних операторів ринку побутової хімії в 2010 році
14. Динаміка обсягів експортних поставок побутової хімії з України 2007-2010 рр., тис. тонн
15. Динаміка обсягів експортних поставок побутової хімії з України 2007-2010 рр., млн. дол. США
16. Географічна структура експортних поставок побутової хімії з України в 2008 р. і 2010 р., в натуральному вираженні
17. Обсяг імпорту побутової хімії Україні 2007-2010 рр., тис. тонн
18. Обсяг імпорту побутової хімії Україні 2007-2010 рр., млн. дол. США
19. Географічна структура імпортних поставок побутової хімії Україні в 2008 р. і 2010 р., в натуральному вираженні
20. Динаміка середніх роздрібних цін на товари побутової хімії в 2008-2010 рр.
21. Структура собівартості виробництва побутової хімії
22. Головні характеристики побутової хімії при її виборі
23. Головні характеристики прального порошку при його виборі
24. Інформування споживачів про товари побутової хімії
25. Частота покупки товарів побутової хімії
26. Долі основних споживчих сегментів ринку побутової хімії в Україні в 2010 р., в натуральному вираженні
27. Співвідношення споживання пральних порошків для ручного прання і автомат в 2010 році, в натуральних показниках
28. Структура споживання побутової хімії за ціновими сегментами в 2008-2010 рр., в натуральному вираженні
29. Долі різних форматів торгівлі в структурі збуту побутової хімії в України в 2008 і 2010 рр., в вартісному вираженні
30. Доля коштів для миття посуду private label в мережевій роздрібній торгівлі у 2010 році
31. Доля інших миючих засобів (крім засобів для миття посуду) private label в мережевій роздрібній торгівлі у 2010 році
32. Структура асортименту засобів для догляду за будинком в 2010 році, в вартісному вираженні
33. Прогноз обсягу ринку побутової хімії в Україні в 2010-2012 рр., тис. тонн
34. Прогноз обсягу ринку побутової хімії в Україні в 2010-2012 рр., млн. дол. США