in stock

Паспорт ринку побутової хімії України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2013 року
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлено огляд ринку побутової хімії в Україні. Характеризуючи ринок в цілому, зазначено, що на сьогодні споживання синтетичних миючих засобів в Україні в 2-3 рази менше, ніж у Європі. Показники ємності ринку демонструють невеликі коливання, які практично не корелюють з тенденціями загальноекономічних індикаторів. Практично весь обсяг ринку в Україні у розрізі товарних груп охоплює група «Миючі та чистячі засоби», частка перевищує 90%. Істотно менш значущими групами товарів є «Мило» та «Полірувальні засоби». Що стосується структури ринку за походженням продукції, то понад три чверті – це іноземні товари. Динаміка обсягів експорту та імпорту в натуральному вираженні має коливальний характер, при цьому в грошовому вираженні показники стійко зростають. Виконано структурування експорту / імпорту побутової хімії у вартісному вираженні за товарними категоріями і в географічному розрізі. Описано головних операторів ринку, серед яких ринкоутворюючим (понад 40%) є Procter & Gamble. Наведено динаміку середніх цін імпорту ринку в цілому і середніх цін експорту в цілому і за товарними групами. Аналіз споживання виконано у розрізах частоти покупок, статі та сімейного стану покупця, факторів, що визначають рішення про покупку, а також товарних підгруп. Прогнозування ємності досліджуваного ринку в натуральних показниках свідчить про їх очікуване зростання у середньостроковій перспективі при можливому скороченні в короткостроковому періоді. Згідно з рекомендаціями аналітиків компанії Pro-Consulting, для розвитку українського ринку побутової хімії необхідно розширювати і збільшувати виробничі потужності національних операторів, а також впроваджувати нові технології виготовлення продукції, що буде безпечною для навколишнього середовища і споживачів.

Детальний зміст:

1. Баланс ринку
2. Структура ринку
3. Зовнішня торгівля
4. Основні гравці на ринку
5. Ціни й ціноутворення на ринку побутової хімії
6. Споживання
7. Прогнози розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Структура експорту побутової хімії за товарною категорією за підсумками 2009–2012 рр. у грошовому вираженні, млн. грн.
2. Структура імпорту побутової хімії за товарною категорією за підсумками 2009–2012 р. у грошовому вираженні, млн. грн.

Перелік графіків і діаграм:

1. Баланс ринку побутової хімії в Україні у 2008–2012 рр., тис.
2. Структура ринку побутової хімії в Україні за типами продукції у 2012 р. в натуральному вираженні, %
3. Динаміка обсягів імпорту й експорту побутової хімії в Україні за підсумками 2009–2012 рр. у грошовому вираженні, %
4. Динаміка обсягів імпорту й експорту побутової хімії в Україні за підсумками 2009–2012 рр. у натуральному вираженні, %
5. Географічна структура експорту побутової хімії за підсумками 2012 р. в грошовому вираженні, %
6. Географічна структура імпорту побутової хімії Україні за підсумками 2012 р. в грошовому вираженні, %
7. Частки основних операторів ринку побутової хімії за підсумками 2011 р. в натуральному вираженні, %
8. Динаміка середніх імпортних цін на побутову хімію в Україні за підсумками 2009–2012 рр.
9. Динаміка середніх експортних цін в Україні на мило за підсумками 2009–2012 рр., грн./кг
10. Динаміка середніх експортних цін в Україні на групу товарів миючих та очисних засобів за підсумками 2009–2012 рр., грн./кг
11. Динаміка середніх експортних цін в Україні на вакси та креми для взуття, мастики, полірувальні засоби для догляду за меблями і т. д. за підсумками 2009–2012 рр., грн./кг
12. Регіональна структура роздрібної торгівлі побутовою хімією за підсумками 9 міс. 2012 р.
13. Уподобання українських споживачів відносно побутової хімії залежно від її походження за підсумками 2012 р.
14. Структура частоти покупок побутової хімії українськими покупцями за підсумками 2012 р., %
15. Структура споживання побутової хімії в Україні за статевою ознакою у 2012 р., %
16. Структура споживання побутової хімії в Україні залежно від сімейного стану за підсумками 2012 р., %
17. Актуальність параметрів під час вибору побутової хімії в Україні за підсумками 2012 р., %
18. Структура вподобань українських споживачів відносно побутової хімії за підсумками 2012 р., %
19. Прогноз ємності ринку побутової хімії в Україні на 2013–2016 рр., тис. тонн

Зв'язатися з нами