Невидимий одяг завбачливого пляжника: аналіз ринку сонцезахисних засобів України
2821

Невидимий одяг завбачливого пляжника: аналіз ринку сонцезахисних засобів України

За що ми любимо літо? Звичайно, за тепло, за можливість відкритися ласкавим променям сонця, позасмагати, покупатися. Однак занадто багато сонця - це теж не дуже добре для організму, особливо на перших порах, поки шкіра ще біла. Дерматологи застерігають від зловживання засмагою, вказуючи на ризик ракових захворювань, передчасне всихання і старіння шкіри. Безпечний час перебування на яскравому сонці становить всього 15 хвилин, але хто влітку особливо звертає на це увагу? Якщо дорослі ще можуть періодично перебуває в тіні, ліниво попиваючи прохолодні напої, то дітей, як правило, захистити від надмірного сонця найважче.

Також вам буде цікаво почитати про результати аналізу ринку косметики в Україні

Але вихід є, і він придуманий вже досить давно. Всілякі сонцезахисні креми, лосьйони, спреї користуються попитом, пік якого закономірно припадає на літній сезон відпусток. За допомогою косметики можна збільшити час безпечного перебування на сонці у багато разів. Чим більше число коефіцієнта захисту SPF (Sun Protective Factor) позначено на упаковці сонцезахисного засобу, тим цей період довший. Він визначається шляхом множення SPF на 15 хвилин, тобто намазавшись кремом з SPF 10, можна спокійно засмагати 2,5 години, якщо, звичайно, не змивати його при купанні.

Оскільки захист від сонця - справа відповідальна, українці довіряють його більше відомим міжнародним брендам, в т.ч. міжнародним. Українська косметика, що має гарне співвідношення ціни і якості, також користується попитом, і навіть близько 5% виробленого продукту експортується. Серед споживачів сонцезахисної косметики переважають жінки. Чоловіки ж менше замислюються про це і в більшості своїй вже постфактум лікують сонячні опіки пантенолом або іншими засобами.

У нас на сайті готовий до покупки аналіз ринку сонцезахисних засобів України. 2019 рік

Основними каналами збуту сонцезахисної косметики в Україні є супермаркети і аптеки. Найбільш популярна форма - крем. Купують його безпосередньо при підготовці до від'їзду на курорт або вже на місці. В інтернет-магазинах дана продукція купується в складі комплексних наборів косметики при наявності знижок.

Світовий тренд споживання натуральної продукції впливає і на ринок сонцезахисних косметичних засобів. Сьогодні зусилля виробників спрямовані на пошук природних інгредієнтів, які по ефективності будуть не гірші синтетичних ультрафіолетових фільтрів. Однак останні все ж залишатимуться в складі більшості видів сонцезахисної продукції. яка випускається, ще на невизначений час.

 Рекомендуємо почитати про ринок салонів краси в Україні і СНД

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами