Місце зустрічі можна вибрати: огляд ринку конференц-послуг Києва
3538

Місце зустрічі можна вибрати: огляд ринку конференц-послуг Києва

Ринок конференц-послуг можна вважати індикатором ділової активності в країні. Україна поступово оговтується від наслідків кризи 2014 року, оживає вітчизняне бізнес-середовище. Це проявляється і в зростанні кількості всіляких конференцій, тренінгів, інших корпоративних заходів. Крім того, збільшенню грошового обсягу ринку конференц-сервісу сприяє зростання ставок на оренду нерухомості і підвищення вартості послуг з організації заходів.

Флагманом ділової активності в Україні є наша столиця. Тут великий вибір варіантів проведення ділових заходів і місць для них. Це можуть бути конференц-зали, готелі, бізнес-центри, заміські комплекси, ресторани та інші.

Найбільш пристосованими для конференц-заходів є київські виставкові центри, різні навчально-консалтингові та офісні центри, а також деякі готелі. Вони в змозі надати найбільшу кількість залів для заходів.

Для столичних 4-х і 5-ти зіркових готелів прийом бізнес-туристів є одним з основних напрямків діяльності. Воно забезпечує їм близько 60% завантаження і приносить 40-50% від загального обсягу доходів. Тому готелі Києва приділяють велику увагу обладнанню місць для конференцій, симпозіумів, тренінгів для персоналу, банкетів та інших масштабних заходів. Найбільшу кількістю таких конференц-залів мають: Президент Готель, Fairmont Grand Hotel, Hyatt Regency Kiev і Конгрес-готель «Пуща».

Учасники ринку конференц-сервісу в столиці змушені вдосконалювати свою діяльність слідом за зростанням вимог до якості їх послуг з боку клієнтів. Націнка з оренди приміщення вже перестала бути основним джерелом доходу на ринку. Сьогодні, при виборі оператора проведення заходу, клієнти розглядають рівень технологічності, який він може надати, розташування місця проведення і його інтер'єр, транспортну доступність, можливість організації дозвілля та харчування. Тому компанії - учасники ринку активно структурно розвиваються, удосконалюючи діяльність бізнес-консалтингових, інформаційних, технічних відділів, включають в перелік послуг організацію виїзного харчування, друк рекламних матеріалів, можливість оренди обладнання.

Подальша динаміка попиту на конференц-послуги в Україні буде залежати від параметрів економічного розвитку країни. Чим більш успішним буде український бізнес, тим більше грошей вітчизняні компанії зможуть виділяти на різні заходи, а значить буде збільшуватися обсяг конференц-ринку.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами