Дата підготовки: | Травень 2015 року |
Кількість сторінок: | 31 |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 16 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | Російська |
З активним розвитком нових бізнес напрямків в Україні почався і розвиток ринку супутніх послуг. Ринок конференц-послуг є складовою ширшого поняття MICE і безпосередньо залежить від стану економіки або окремих її галузей, розвитку бізнесу, політичних і соціальних складових, а також інших зовнішніх факторів.
Потреби на сучасному ринку конференц-сервісу істотно зросли. Клієнтів цікавить високий рівень технологічності, інтер'єр і екстер'єр місця проведення, можливості легко дістатися до заходу, а також можливість продовжити спілкування в менш діловій атмосфері за ланчем. Споживачі стали вимогливі до комфорту і якості обслуговування, що обумовлено європейськими тенденціями і високою швидкістю соціалізації бізнесу.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2011-2014 рр.
1.2. Оцінка ємності конференц-послуг в 2011-2014 рр.
1.3. Сегментація і структурування ринку, в т.ч. за форматами заходів
2. Аналіз ринкових сегментів
2.1. Дослідження сегмента івент-послуг (оцінка обсягу ринку і наявності вільних ніш)
2.2. Аналіз привабливості сегментів ринку з метою вибору цільового (бізнес-формати, івент-послуги або інші формати)
2.2.1. Характеристика потенційних споживачів в кожному сегменті
2.2.2. Оцінка можливості впровадження / організації конференцій, самітів і т.д. для державних структур, Європейських та ін. Асоціацій
2.3. Аналіз сегментів ринку з метою пошуку вільних ринкових ніш і нових джерел продажів
3. Аналіз попиту на конференц-зали в м.Києві.
3.1. Споживачі, сегментація в відносних величинах: приватні компанії, державні установи, приватні особи та ін.
3.2. Профіль споживача, найбільш затребувані формати конференц-залів
3.3. Опис форматів заходів, які найбільш часто проводяться в орендованих залах
4. Оцінка досвіду Європейських країн на ринку конференц-послуг. Актуальні тенденції і напрямки руху ринку.
5. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку до 2017 р.
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT-аналіз компанії-замовника
6.2. Аналіз існуючих і потенційних ринкових можливостей і загроз
6.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок
1. Динаміка зміни обсягу ринку PR, Маркетинг подій і Sponsorship послуг в Україні в 2011-2014 рр., Грошовий вираз, млн. грн. *
2. Динаміка зміни обсягу ринку конференц-послуг в Києві в 2011-2014 рр., Грошовий вираз, млн. грн.
3. Динаміка зміни обсягу ринку event-послуг в Києві в 2011-2014 рр., Грошовий вираз, млн. грн.
4. Характеристика потенційних споживачів в розрізі сегментів заходи і програми
5. Державні тендери на проведення конференцій, виставок і семінарів в 2013-2014 рр. в м. Київ
6. Найменування галузей економіки розташованих в Матриці БКГ в 2014р.
7. Шкала бальних оцінок за категоріями
8. Рейтингова оцінка найбільш активних сфер діяльності в області проведення заходів за підсумками 2014 року
9. Потенційні компанії-клієнти на ринку конференц і івент-послуг в Києві
10. Шкала бальних оцінок за категоріями
11. Рейтингова оцінка найбільш популярних форматів заходів за підсумками 2014 року
12. SWOT-аналіз Компанії-Замовника на ринку конференц-послуг м.Києва
13. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку конференц-послуг Києва в контексті компанії «UBI Конференц Холл»
14. Оцінка конкурентного середовища на ринку конференц-послуг Києва в контексті компанії «UBI Конференц Холл»
15. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку конференц-послуг Києва в контексті компанії «UBI Конференц Холл»
16. Проведення GAP аналізу
1. Динаміка зміни обсягу ВВП в Україні в 2011-2014 рр. у фактичних цінах без урахування АР Крим, грошовий вираз, млрд. грн.
2. Динаміка зміни обсягу ринку конференц-послуг в Києві в 2011-2014 рр. по основним конкурентам «UBI Конференц Холл», грошове вираження, млн. грн.
3. Структура подієвого ринку Києва в 2014 році
4. Частки компаній, які проводили ділові заходи для державних організацій в Києві в 2013-2014 рр., Грошовий вираз,%
5. Динаміка зміни обсягу ділових поїздок в Україну в 2011-2017 рр., Грошовий вираз, млрд. грн.
6. Оцінка галузей економіки за допомогою Матриці БКГ в 2014 рр.
7. Структурування ринку конференц-залів в залежності від аудиторії споживача в 2014 р,% *
8. Рівень затребуваності конференц-залів в залежності від місткості в г. Киев в 2014 р,%
9. Відносна важливість факторів при виборі конференц-залу на ринку Києва в 2014 р,%
10. Імовірність зміни кількості проведених заходів в розрізі категорій в 2015 році,%
11. Прогнозні показники розвитку ринку конференц-послуг м.Києва в 2014-2017 рр.
12. Місце України в світовому рейтингу «Ease of Doing Business» за 2010-2014 рр.