Анотація до аналізу ринку:
У процесі аналізу ринку конференц-залів м. Києва фахівцями Компанії Pro-Consulting охарактеризований бізнес з надання конференц-послуг в Україні з виділенням його основних сегментів як за видами послуг, так і за операторами. Зазначено, що основною тенденцією сучасного ринку є розширення спектру сервісних послуг. Розглянуто пропозицію конференц- приміщень у Києві та зазначено, що в післякризовий період закрилося кілька залів у найбільших готелях Києва. Виконано структурування ринку за районами Києва за такими критеріями: кількість залів (лідирує Шевченківський район, 38,7%), площа залів (Деснянський район, 29,6%) а також групування пропозиції за діапазонами площі залів, відповідно до якого більше третини залів (34,1%) у 2011 р. не перевищувала 50 кв. м. Описана технічна комплектація конференц-залів і коротко охарактеризовані приміщення різної площі. Важливим аспектом огляду є порівняльний аналіз основних характеристик конференц-залів Києва і ряду великих міст (Москви, Лондона, Парижа, Нью-Йорка, Рима та ін.). Динаміка вартості оренди оцінена з урахуванням впливу кризи. Глибоко досліджена інформація щодо основних гравців ринку із зазначенням їх сильних і слабких сторін. Наведено дані по розташуванню, кількістю залів, їх площі та місткості для п’яти готелів – лідерів ринку і ряду інших операторів, а також відомості щодо вартості оренди залу і додаткового технічного обладнання, кейтерингових послуг. Описано характеристики проектів будівництва в 2012 р. готелів з конференц- залами, оцінено їх вартість залежно від цінового класу (бюджетний, середній, «люкс»). Серед споживачів ринку більше половини – представники корпоративного бізнес-сегмента. Переважною тематикою семінарів (тренінгів, конференцій) є консалтинг, логістика та психологія, а серед галузей промисловості найбільш активно проводять виставки та презентації підприємства харчопрому, електроніки й авторинку. Найбільш важливими факторами при виборі конференц-залу є його технічна оснащеність, вартість оренди та наявність додаткових послуг. Структурування залів за класом показує, що в 2011 р. 38% становили зали класу «А», 29% – класу «В+» і 16% – «В–». Описано формати проведених заходів, серед яких переважають бізнес-зустрічі. Викладено вимоги споживачів щодо технічного оснащення і додаткових послуг. Виявлено фактори, що визначають динаміку розвитку ринку і спрогнозоване зростання його ємності в середньостроковій перспективі.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку конференц-послуг м. Києва
2. Детальний огляд пропозиції конференц-приміщень у м. Києві
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2008–2011 рр. та прогнозні показники в 2012–2015 рр. (тренди, специфіка, привабливі напрями)
2.2. Сегментація та структурування ринку конференц-послуг м. Києва
2.3. Характеристика приміщень:
– розміри, опис, особливості;
– технічна комплектація конференц-залів м. Києва;
– середнє завантаження тощо
– аналіз основних характеристик конференц-залів порівняно з іншими країнами
2.4. Аналіз вартості оренди та динаміки в 2008–2011 рр. (оцінка впливу кризи на вартість залів)
3. Визначення основних гравців на ринку та їх конкурентних переваг
4. Глибокий аналіз конференц-комплексів готелів м. Києва (кількість, розмір і характеристики конференц-залів, комплектація та характеристики обладнання, вартість оренди залів, вартість оренди обладнання, вартість додаткових послуг (обслуговування, кейтеринг), найбільш затребуваний формат залів, завантаження, конкурентні переваги)
– Хаятт Рідженсі Київ, Готель «Інтерконтиненталь» Київ, Radisson SAS Київ, Президент Готель, Прем’єр Палас, конференц-комплекси при ТПП України та ін.
5. Інформація про конференц-складову споруджуваних готелів Sheraton Олімпійський і Хілтон
6. Оцінка вартості будівництва (оздоблення та обладнання, без загальнобудівельних робіт) конференц-залів
7. Аналіз попиту на конференц-зали в м. Києві.
7.1. Споживачі, сегментація у відносних величинах: приватні компанії, державні установи, приватні особи та ін.
7.2. Профіль споживача, найбільш затребувані формати конференц-залів
7.3. Опис форматів заходів, які найчастіше проводяться в орендованих залах
7.4. Вимоги до технічного оснащення залів з боку основних груп споживачів
7.5. Вимоги щодо додаткових послуг
7.6. Оцінка впливу кризи на попит
7.7. Прогнозні показники розвитку попиту в 2012–2015 рр.
8. Висновки та рекомендації (щодо особливостей та динаміки ринку, його насиченості, якості пропозиції, задоволеності попиту на сьогодні та в 2–3-річній перспективі)
Перелік таблиць:
1. Основні характеристики конференц-залів (м. Київ порівняно з іншими містами світу)
2. Порівняльна вартість оренди конференц-залів у м. Києві в 2011 р. залежно від ємності залу
3. Динаміка цін на оренду конференц-залів м. Києва в 2009–2011 роках (у готелях-лідерах)
4. Проведення порівняльного аналізу сильних і слабких сторін операторів, представлених на київському ринку конференц-залів
5. Перелік основних конференц-залів м. Києва
6. Характеристика конференц-залів Хаятт Рідженсі Київ
7. Характеристика конференц-залів Інтерконтиненталь Київ
8. Характеристика конференц-залів Radisson SAS Київ
9. Характеристика конференц-залів Президент Готель
6. Характеристика конференц-залів Прем’єр Палас
7. Вартість оренди основних конференц-залів м. Києва та кейтерингових послуг
8. Вартість оренди технічного обладнання
9. Характеристика конференц-залів Хілтон Київ
10. Оцінка середньої вартості будівництва конференц-залів (оздоблення та обладнання, без загальнобудівельних робіт)
Перелік графіків і діаграм:
1. Географічна районна сегментація ринку конференц-залів м. Києва в 2011 р. за числом залів, %
2. Географічна районна сегментація ринку конференц-залів м. Києва в 2011 р. за площею залів, %
3. Географічна районна сегментація ринку конференц-залів м. Києва в 2011 р. за ємністю залів, %
4. Сегментація ринку конференц-залів м. Києва в 2011 р. за площею (кв. м.), %
5. Порівняльна вартість оренди конференц-залів у м. Києві в 2011 р. у тис. грн / день, %
6. Структурування ринку конференц-залів залежно від аудиторії споживачів у 2011 р., % від кількості запитів
7. Галузева структура проведених семінарів, тренінгів, конференцій у 2011 р., % від кількості запитів
8. Галузева структура проведених виставок і презентацій у 2011 р., % від кількості запитів
9. Важливість факторів при виборі конференц-залу на ринку м. Києва в 2011 р., %
10. Структурування ринку в розрізі класів конференц-залів м. Києва у 2011 р., % від кількості запитів
11. Структурування ринку конференц-залів залежно від ємності в 2011 р., % від кількості замовлень
11. Структурування попиту в розрізі проведених заходів у 2011 р., % від кількості запитів
12. Мотиви і переваги основних груп споживачів щодо технічного оснащення залів