Анотація до аналізу ринку:
Аналітиками компанії Pro-Consulting виконано дослідження ринку конференц-послуг України (з виділенням київського ринку) за період 2009–2011 рр. Зазначено, що формування ринку відносять до початку 1990-х, коли мало місце стрімке зростання популярності бізнес-тренінгів. За досліджуваний період обсяг ринку демонстрував стійке зростання, при цьому частка Києва на ньому становить приблизно дві третини. У 2011 р. за кількістю залів у Києві домінував Шевченківський р-н (38,7%), за їх площею – Деснянський та Шевченківський (29,6% і 28,3% відповідно), а за місткістю – ці самі райони з частками 39,9% і 24,1% відповідно. В аудиторії споживачів за кількістю запитів 53% становить корпоративний бізнес-сегмент, далі йдуть державні установи з показником 32%. Найбільш поширеною тематикою проведених семінарів, тренінгів та конференцій є консалтинг, логістика, психологія, ІТ-технології. Виставки та презентації найбільш активно проводять підприємства харчової промисловості, електроніки, авторинку, будівництва, заклади культури та спорту. Основними гравцями на ринку конференц-залів є великі готелі Києва. Конференц-сервіс наразі є одним із найбільш затребуваних і прибуткових для готелів, приносячи до 40–50% загальних доходів. Наведено дані щодо місця розташування, кількості залів, площі та місткості для п’яти лідерів ринку і понад півсотні інших операторів. Прогнозується позитивна динаміка ринку, насамперед у зв’язку з його ненасиченістю. При цьому зростає якість послуг на основі взаємодії з іноземними партнерами.
Детальний зміст:
1. Баланс ринку
2. Географічна районна сегментація
3. Структурування ринку конференц-послуг міста Києва
4. Основні гравці на ринку
5. Прогнози розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Динаміка обсягів ринку конференц-послуг України та міста Києва в 2009-2011 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
2. Проведення порівняльного аналізу сильних і слабких сторін операторів на київському ринку конференц-залів, що представлені
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ринку конференц-послуг України за 2009-2011 рр., в грошовому вираженні, млн. долл. США
2. Географічна районна сегментація ринку конференц-залів м. Києва в 2011 р. по числу залів, %
3. Географічна районна сегментація ринку конференц-залів м. Києва в 2011 р. за площею залів, %
4. Географічна районна сегментація ринку конференц-залів м. Києва в 2011 р. за місткістю залів, %
5. Структурування ринку конференц-залів залежно від аудиторії споживача в 2011 р., % (від кількості запитів)
6. Галузева структура семінарів, тренінгів, конференцій, що проведені в 2011 р., % (від кількості запитів)
7. Галузева структура виставок і презентацій, що проведені в 2011 р., % (від кількості запитів)
8. Прогнозні показники ринку конференц-послуг в 2012 р., в грошовому еквіваленті, млн. долл.