in stock

Аналіз ринку лакофарбової продукції України. 2017 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2017 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 20
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
10600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Ринок лакофарбової продукції України характеризується наявністю широкого асортименту пропонованих на ринку товарів, великою кількістю виробників і імпортерів.

Ринок на 85-90% заповнюється за рахунок продукції національних виробників, яка найчастіше знаходиться в сегменті Економ, попит в якому зараз спостерігається особливо високий у зв'язку з бажанням споживачів економити.

На ринку більш стійким є сегмент індустріальних ЛФМ, ніж декоративних. Це пов'язано з тим, що люди часто економлять на декоративних матеріалах і намагаються мінімізувати свої витрати на ремонт, тоді як основними споживачами індустріальних ЛФМ є будівельні компанії, які готові вкладати гроші в будівництво для отримання якісного результату.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2014-1 кв.2017
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2014-1 кв.2017
1.3. Сегментація і структурування ринку (визначення частки українського виробництва та імпорту в динаміці)
2. Державне регулювання (сертифікація, імпортні поставки)
3. Динаміка виробництва лакофарбової продукції в 2014-1 кв.2017
3.1. Динаміка виробництва в натуральному вираженні в 2014-1 кв.2017
3.2. Динаміка виробництва в грошовому вираженні в 2014-1 кв.2017
4. Основні конкуренти на ринку України
4.1. Основні конкуренти на ринку, їх опис
4.2. Сегментація і структурування основних конкурентів
4.3. Частки ринку основних конкурентів
4.4. Ступінь конкуренції і ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку лакофарбової продукції
5.1. Експорт продукції в 2014-1 кв.2017 (обсяги, сегментація поставок, ціни, географія поставок по країнах, основні компанії-експортери)
5.2. Імпорт продукції в 2014-1 кв.2017 (обсяги, сегментація поставок, ціни, географія поставок по країнах, основні компанії-імпортери)
6. Ціна та ціноутворення на ринку лакофарбової продукції
6.1. Динаміка цін на продукцію в 2014-1 кв.2017
6.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
7. Споживання продукції на ринку
7.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
8. Канали збуту продукції на ринку (мережеві, які не мережеві оператори, інші), оцінка потенційних каналів збуту для дистрибуції нової ТМ
9. Асортимент продукції, представлені на ринку (тара, представленість брендів на ринку)
10. Висновки і рекомендації.
- обґрунтування необхідності імпорту лакофарбової продукції в Україну з точки зору аналітики і маркетингу (оцінка потенціалу ТМ Sobsan на ринку України)
- прогнозні тенденції розвитку ринку, заміщення на ринку (оцінка)
- рекомендації щодо використання ринкових ніш
- прогнозні показники розвитку ринку в 2017-2019 рр.
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
11.2. SWOT - аналіз ТМ Sobsan (аналіз можливостей ТМ на українському ринку)
11.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Розрахунок ємності ринку лакофарбових матеріалів в 2014 - 1 кв. 2017 рр. в натуральному вираженні, млн. тонн
2. Розрахунок ємності ринку лакофарбових матеріалів в 2014 - 1 кв. 2017 рр. в грошовому вираженні, млн. грн
3. Міжнародні асоціації виробників лакофарбової продукції
4. Перелік податків і зборів для здійснення імпортних поставок в Україну
5. Основні конкуренти на ринку лакофарбової продукції України
6. Асортимент продукції основних конкурентів
7. Порівняння імпортерів (одержувачів) лакофарбової продукції в 2014 і 2016 рр.
8. Порівняння імпортерів (одержувачів) лакофарбової продукції в 1 кв. 2016 і в 1 кв. 2017 рр.
9. Представленість брендів в сегментах ринку лакофарбової продукції
10. Представленість брендів в сегменті Економ на ринку лакофарбової продукції України (фарби)
11. Представленість брендів в сегменті Стандарт на ринку лакофарбової продукції України (фарби)
12. Представленість брендів в сегменті Преміум на ринку лакофарбової продукції України (фарби)
13. Представленість брендів фарб по місткості тари
14. Представленість брендів в сегменті Економ на ринку лакофарбової продукції України (лаки)
15. Представленість брендів в сегменті Стандарт на ринку лакофарбової продукції України (лаки)
16. Представленість брендів в сегменті Преміум на ринку лакофарбової продукції України (лаки)
17. Представленість брендів лаків по місткості тари
18. SWOT-аналіз ринку лакофарбових матеріалів України
19. SWOT-аналіз ТМ Sobsan
20. Ризики і бар'єри входу на ринок лакофарбової продукції

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємність ринку лакофарбових матеріалів в 2014 - 1 кв. 2017 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Ємність ринку лакофарбових матеріалів в 2014 - 1 кв. 2017 рр. в грошовому вираженні, млн. грн
3. Структура ринку лакофарбової продукції в розрізі походження,%
4. Структура ринку лакофарбової продукції в розрізі походження, тис. тонн
5. Виробництво лакофарбових матеріалів в Україні в 2014 - 1 кв. 2017 рр., тис. тонн
6. Частки основних виробників лакофарбової продукції в Україні
7. Виробництво лакофарбових матеріалів в Україні в 2014 - 1 кв. 2017 рр., млн. грн
8. Сегментація основних конкурентів за територіальною ознакою
9. Частки ринку основних конкурентів (виробники та імпортери) в 2016 році,%
10. Експорт лакофарбової продукції в 2014 - 1 кв. 2017 рр. в натуральному вираженні, млн. тонн
11. Експорт лакофарбової продукції в 2014 - 1 кв. 2017 рр. в грошовому вираженні, млн. грн
12. Структура експорту лакофарбової продукції в розрізі країн в 2014 - 1 кв. 2017 рр.,%
13. Структура експорту лакофарбової продукції в розрізі експортерів в 2014 - 1 кв. 2017 рр.,%
14. Експортні ціни на лакофарбову продукцію в 2016 році, грн / л
15. Структура експорту ЛФМ в Україні в 2016 році,%
16. Імпорт лакофарбової продукції в 2014 - 1 кв. 2017 рр. в натуральному вираженні, млн. тонн
17. Імпорт лакофарбової продукції в 2014 - 1 кв. 2017 рр. в грошовому вираженні, млн. грн
18. Структура імпорту лакофарбової продукції в розрізі країн в 2014 - 1 кв. 2017 рр.,%
19. Імпортні ціни на лакофарбову продукцію в 2016 році, грн / л
20. Структура імпорту ЛФМ в Україні в 2016 році,%
21. Динаміка цін на лаки та фарби в Економ сегменті на ринку України в 2014 - 1 кв. 2017 рр, роздрібні ціни, грн / 1 л.
22. Динаміка цін на лаки та фарби в Стандарт сегменті на ринку України в 2014 - 1 кв. 2017 рр, роздрібні ціни, грн / 1 л.
23. Динаміка цін на лаки та фарби в Преміум сегменті на ринку України в 2014 - 1 кв. 2017 рр, роздрібні ціни, грн / 1 л.
24. Структура витрат при виробництві та продажу лакофарбової продукції,%
25. Групи споживачів на ринку лакофарбової продукції
26. Каналі збуту на ринку лакофарбових матеріалів України
27. Прогноз зростання ємності ринку лакофарбових матеріалів України в 2017-2019 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами